Fitness Seller

Sticky Toon je home gym!

Mijn homegyme'pje.

Moest de kwaliteit van de video behoooorlijk verlagen anders niet te uploaden.

Enige wat op de video ontbreekt is m'n legpress attachment (eerder al over gepost). Die staat nou in de schuur om te spuiten.

Verder kan ik m'n ding prima doen. Er komen geregeld vrienden en samen aan de bak.

Video werkt niet bij mij helaas...

Edit: wel als ik het bestand download.

Laatst bewerkt:
Mijn homegyme'pje.

Enige wat op de video ontbreekt is m'n legpress attachment (eerder al over gepost). Die staat nou in de schuur om te spuiten.

Verder kan ik m'n ding prima doen. Er komen geregeld vrienden en samen aan de bak.

Gaaf! Zijn dat allemaal 30mm gewichten trouwens?

Mijn homegyme'pje.

Mooi man, ziet er goed uit. Bodycraft rack?

Gaaf! Zijn dat allemaal 30mm gewichten trouwens?
Ja het zijn allemaal 30mm gewichten. Heb er zelfs 2 zelf gemaakt. Exact 20,5kg per schijf. Zo ben ik ooit begonnen en als ik zou willen veranderen moet ik alles vervangen. En dat loopt in de papieren helaas. Voor mijn niveau is dit prima.

Mooi man, ziet er goed uit. Bodycraft rack?
Ik heb mijn rack gekocht bij Sportbay.nl
Maar ik heb op meerdere site's gezien dat enkel het merk anders is dus kan best zijn dat ze gelijk zelfde zijn. Ding is iig super. Ben er superblij mee. Voelt enorm stevig aan en zit niet eens vast aan de vloer. Nergens voor nodig.

Afgelopen twee weken druk bezig geweest met het inrichten van de homegym.
Ik wacht nog op wat matten en wat bumpers, maar ik kan zeker mijn ei wel kwijt hier.
E7AE2292-25BA-433B-BF2E-06ACF699FD17.jpeg

F466DE86-CF06-4D90-9EE3-BD7AEA52E3E8.jpeg

Waar heb je deze grote spiegels gekocht? Zien er mooi uit.

Wat kan je met de linker wat met de rechter niet kan?

Wat kan je met de linker wat met de rechter niet kan?

Vrij veel. Rechts 1:1 overbrenging en links 1:2 dus rechts is enkel voor zware rows en links voor het fijnere isolatie werk.
Linker heeft ook low pulley. Een keer een 2e erbij kopen dan tegenover elkaar en is de cable crossover ook overbodig.
Ondergewaardeerd merk, echt professioneel zwaar toestel. Verkopers krijgen amper reactie, waarschijnlijk vanwege oud en de kleur niet aanspreekt.
Wel de reden dat mijn barbarian latpulley nu ook te koop staat. ;)

Ik heb de David M63 en dat is echt een fijne pully. 1:2 overbrenging, in ongeveer 20 hoogtes in te stellen. Goede kwaliteit en loopt erg soepel.

Ik heb de David M63 en dat is echt een fijne pully. 1:2 overbrenging, in ongeveer 20 hoogtes in te stellen. Goede kwaliteit en loopt erg soepel.

Jammer dat de multipress niet zwaar gaat, die had ik er anders zeker bij willen hebben.
Wel vreemd dat niemand deze toestellen wilt hebben, ik verkoop de Barbarian voor meer dan dat ik voor deze 2 samen betaald heb. (overigens voor de Barbarian ook wel ooit gewoon de volle mep betaald).

Mooi voor elkaar. Klasse
Hey ik ben benieuwd hoeveel KG aan last je boven hebt? Ik zie dat het op de zolder is. En was gewoon ff nieuwsgierig omdat ik ook alles op de zolder heb.

Zo kun je absoluut niet beredeneren.. elke situatie is anders qua soort vloer/dikte/overspanning etc. :p

Ik snap ook wel dat huizen verschillend zijn.
Bouwjaar, soort bouw, soort materiaal, dikte plaffond/vloer etc etc zijn zomaar paar factoren. Zullen nog vast vele andere zijn.

Was gewoon nieuwsgierig that's all.....

D77C5A83-71E5-4835-895A-FA7A45559A1C.jpeg

Mijn homegym op het moment. Alle spullen bij elkaar gespaard in de corona tijd met soms pijn en moeite haha. Ben blij dat ik eindelijk de stap heb gemaakt naar het thuis trainen. Korte termijn wil ik nog een andere vloer, spiegel(s) en een schijvenstandaard en lange termijn de garage wat uitbouwen en dan nog een lat pulley / cable crossover en evt beter bankje en een ander rack. Voor nu kan ik in ieder geval vooruit

Mooi voor elkaar. Klasse
Hey ik ben benieuwd hoeveel KG aan last je boven hebt? Ik zie dat het op de zolder is. En was gewoon ff nieuwsgierig omdat ik ook alles op de zolder heb.

thanks!

Zolder is in een eengezinswoning (tussenwoning) uit begin jaren 90 met gewapend betonnen vloer. Dikte weet ik niet exact maar zal 20 ~ 25 cm zijn gok ik.

Qua plates heb ik het volgende:

334 kg aan 50 mm (Grootste gedeelte staat op de plate tree op de foto dicht bij de muur. Overig is 90 kg aan bumpers.)
82.5 kg aan 30 mm (voor pulley)

Gewicht aan Bars:

150 kg

Dus voor schijven en bars zit ik totaal op 566.5 kg.

Bettlebells: 88 kg

Verder nog de overige stuff wat je ziet en op voorzolder nog was machine en achter de witte muur nog een schot met allerlei zooi.
Deadliften doe ik niet boven de 200 thuis en als ik deadlift dan altijd slow eccentric en op 60 mm aan matten. Maxen en smijten doe ik wel bij RPB. Dus ik zorg er voor dat er niet een te hoge piek belasting is. Squatten heb ik tot 180 gedaan en weeg zelf 90 kg. Lift zo'n 5 jaar al op zolder en geen bijzonderheden gehad.

Hier ook op zolder. Wel een nieuwbouw woning, gewapend beton. Barbarian rack met latpull van 180kg, staat op 5 stalmetten van 20kg per stuk. Verschillende barbells, ruim 100kg kettlebells en schijven op standaards bij de muren, ongeveer 4 á 500 kilo mixed 30 en 50mm. Deadlift voornamelijk in de gym en drop niks, maar gaat goed.

Heavy duty power rack met latpulley, bankje en 170kg of zowat aan schijven en nog wat extra accessoires.
En natuurlijk dj paul op de achtergrond😂

Bijlagen

• VID-20200206-WA0005.mp4
    5,9 MB
Terug
Naar boven