- Waardering
- 21.496
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Wat lief die knuffel op je halter

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat lief die knuffel op je halter

Dat is m'n spotter

Gorillasportsbankje
heb ik hier jaren in de garage gehad voor tijdens periodes dat er geen tijd was om naar de fitness te gaan. Ik heb er tot 150kg op gebenched 
Idd komt van GorillaSports vandaan. Heb de hele set voor 100eu over kunnen nemen van een collega, echt beter.Gorillasportsbankjeheb ik hier jaren in de garage gehad voor tijdens periodes dat er geen tijd was om naar de fitness te gaan. Ik heb er tot 150kg op gebenched
als je het pootje inklapt kan je er ook incline op benchen

Montage kit. Je krijgt je spiegel er niet heel meer af maar hij blijft wel hangenMensen die een grote spiegel hangen hebben in hun gym met wat hebben jullie die bevestigd aan de muur??
Als je je vaak genoeg aftrekt op je eigen zelfbeeld kan je 'm zo vastplakken aan de muurMensen die een grote spiegel hangen hebben in hun gym met wat hebben jullie die bevestigd aan de muur??

Idem, montagekit van de actionMontage kit. Je krijgt je spiegel er niet heel meer af maar hij blijft wel hangen

ouwe rukker

Kan je full rom gaan in die kamer?Een hele kleine en bescheiden home gym. Zo goed als allemaal apparatuur die niemand meer wilde. Het enige dat ik (nieuw gekocht) heb zijn de squat stands en lang geleden het bankje. Dit staat in een hele kleine schuur waarvan ook nog het dak lek is. Het is vanwege de beperkte ruimte vaak van links naar rechts verplaatsen. Bij goed weer sleep ik een deel naar buiten.
Ik krijg binnen drie weken de sleutel van mijn nieuwe huis en de bedoeling was de gym op te ruimen. Ik ga toch altijd naar de sportschool. Maar nu met Corona ga ik daar toch vanaf zien. In het nieuwe huis ga ik een zolderkamer inrichten zodat ik altijd een back-up heb om te trainen. :-)Zal in dit topic veel neuzen om ideeën op te doen qua aankleding!
Range of motionNu ga ik heel dom overkomen. Maar wat bedoel je met full rom? Dat ik mijn van kan gaan of carte blanche heb?
Wat een held!Niet mijn homegym maar wilde hem wel met jullie delen
Carol Ankum (89) doet dagelijks 150 push-ups
Carol Ankum (89) is hét lichtende voorbeeld van hoe je fit blijft in coronatijd. Dagelijks traint deze oud-gitaarleraar namelijk ruim 1,5 uur thuis op zolder.
Baas! +1 voor de cassettebandjes met cassettedeck's