XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym!

Je moet ergens beginnen, am I right? :roflol:
Gorillasportsbankje :) heb ik hier jaren in de garage gehad voor tijdens periodes dat er geen tijd was om naar de fitness te gaan. Ik heb er tot 150kg op gebenched :)
als je het pootje inklapt kan je er ook incline op benchen

Gorillasportsbankje :) heb ik hier jaren in de garage gehad voor tijdens periodes dat er geen tijd was om naar de fitness te gaan. Ik heb er tot 150kg op gebenched :)
als je het pootje inklapt kan je er ook incline op benchen
Idd komt van GorillaSports vandaan. Heb de hele set voor 100eu over kunnen nemen van een collega, echt beter.

Ik wil zeerzeker uit gaan breiden dus heb een squatrack en verstelbaar bankje in bestelling staan bij BeterSport.

Olympische stang en schijven komen uiteraard ook
Eerst even wat het makkelijkst te krijgen is op het moment :p

Homegym deel 2

20200512_184553.jpg
20200512_192235.jpg
20200512_192251.jpg
20200512_204141.jpg

Mensen die een grote spiegel hangen hebben in hun gym met wat hebben jullie die bevestigd aan de muur??

Een hele kleine en bescheiden home gym. Zo goed als allemaal apparatuur die niemand meer wilde. Het enige dat ik (nieuw gekocht) heb zijn de squat stands en lang geleden het bankje. Dit staat in een hele kleine schuur waarvan ook nog het dak lek is. Het is vanwege de beperkte ruimte vaak van links naar rechts verplaatsen. Bij goed weer sleep ik een deel naar buiten.

Ik krijg binnen drie weken de sleutel van mijn nieuwe huis en de bedoeling was de gym op te ruimen. Ik ga toch altijd naar de sportschool. Maar nu met Corona ga ik daar toch vanaf zien. In het nieuwe huis ga ik een zolderkamer inrichten zodat ik altijd een back-up heb om te trainen. :-)Zal in dit topic veel neuzen om ideeën op te doen qua aankleding!

Bijlagen

• thumbnail_20200513_102858.jpg
    thumbnail_20200513_102858.jpg
    358,8 KB · Weergaven: 341
  • thumbnail_20200513_111627.jpg
    thumbnail_20200513_111627.jpg
    218 KB · Weergaven: 342
Een hele kleine en bescheiden home gym. Zo goed als allemaal apparatuur die niemand meer wilde. Het enige dat ik (nieuw gekocht) heb zijn de squat stands en lang geleden het bankje. Dit staat in een hele kleine schuur waarvan ook nog het dak lek is. Het is vanwege de beperkte ruimte vaak van links naar rechts verplaatsen. Bij goed weer sleep ik een deel naar buiten.

Ik krijg binnen drie weken de sleutel van mijn nieuwe huis en de bedoeling was de gym op te ruimen. Ik ga toch altijd naar de sportschool. Maar nu met Corona ga ik daar toch vanaf zien. In het nieuwe huis ga ik een zolderkamer inrichten zodat ik altijd een back-up heb om te trainen. :-)Zal in dit topic veel neuzen om ideeën op te doen qua aankleding!
Kan je full rom gaan in die kamer?

Nu ga ik heel dom overkomen. Maar wat bedoel je met full rom? Dat ik mijn van kan gaan of carte blanche heb?

Oeh op die manier. Ja kan wel
Maar met bijv een bench of squat is het wel alles aan de kant schuiven en dan past het net. Niet ideaal dus. Dus als het ff kan slepen we alles naar buiten.

Niet mijn homegym maar wilde hem wel met jullie delen

Carol Ankum (89) doet dagelijks 150 push-ups
Carol Ankum (89) is hét lichtende voorbeeld van hoe je fit blijft in coronatijd. Dagelijks traint deze oud-gitaarleraar namelijk ruim 1,5 uur thuis op zolder.

Baas! +1 voor de cassettebandjes met cassettedeck's

Niet mijn homegym maar wilde hem wel met jullie delen

Carol Ankum (89) doet dagelijks 150 push-ups
Carol Ankum (89) is hét lichtende voorbeeld van hoe je fit blijft in coronatijd. Dagelijks traint deze oud-gitaarleraar namelijk ruim 1,5 uur thuis op zolder.

Baas! +1 voor de cassettebandjes met cassettedeck's
Wat een held!

Terug
Naar boven