- Waardering
- 3.662
- Massa
- 100kg
Schandalig!!!
Nice!!
Mijn zaaltje is wat kleiner maar zo moet het er toch een beetje gaan uitzien binnen een paar maanden.. Behalve die dumbells he. Want dat is voor mietjes

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Schandalig!!!

Volgens mij de ATX uitvoering

Hahaha dat kan ook. Beter goed gejat dan slecht verzonnenVolgens mij de ATX uitvoering
![]()
ATX Lever Arm Multi Press 2.0 - Fitness Seller
Multifunctioneel bankdruktoestel met isolaterale hefarmen die los van elkaar bewegen. Met een verstelbare rugleuning voor vlak, incline en decline bankdrukken. Uitbreidbaar met accessoires.www.fitness-seller.nl
(is een grapje he)Raw Power Baarn kan ik toch niet tegenop denk ik zoNext level homegym vsral. Ik weet wat voor materiaal je hebt. Daar kan niemand aan tippen hier.
Nog gedacht om tijdens de COVID situatie wat dubbele zaken te verkopen (zie bijvoorbeeld 2x hex bar en meerdere barbels) en later tegen een normalere prijs dingen terug te kopen?
Raw Power Baarn kan ik toch niet tegenop denk ik zo
1 hex bar (Watson, zonder verhoogde handvaten) is van een kameraad en ligt daar maar wat stof te vangen.
1 barbell achteraan in het rek is goed krom en sleeves komen wat los (met hex bouten, rot systeem ook). Ga die weggeven aan kameraad voor t bar rows ofzo denk ik
1 Eleiko WL training bar (2014) en een vrouwen WL training bar is van een andere kameraad. Als gij zijn physiopraktijk opent einde dit jaar of begin volgend jaar neemt gij die mee denk ik.
De rest zijn niet echt baren die ik wil verkopen. Oude York, Berg en Schnell baren etc. krijg je niet zomaar meer gevonden.

In tegenstelling tot een echte spiegel, geeft een blik op het spiegelfolie een ietwat wazige look.wat dacht je van folie?
![]()
Plakfolie spiegel folie (45cm)
Proefstaaltje bestellen Proefstaaltje: Plakfolie spiegel folie € 1,49 Bestellen Spiegelfolie staat bijzonder sfeervol in kantoren, badkamers of slaapkamers! Dit zelfklevende folie is toepasbaar...www.plakfoliewebshop.nl
Materiaal genoeg das zeker!! Veel liftplezier!!Ondertussen al m'n spul overgebracht naar de nieuwe gym en het past allemaal precies😂. Nog even eea wat netter opruimen maar ik ben erg blij met het resultaat

Past precies 😁👌🏻Ondertussen al m'n spul overgebracht naar de nieuwe gym en het past allemaal precies😂. Nog even eea wat netter opruimen maar ik ben erg blij met het resultaat