AndroidHealthClinic

Sticky Toon je home gym!

Als je 80m2 tot je beschikking hebt straks ga je toch geen losse opties nemen voor op bankjes maar gewoon allemaal dedicated machines...?

Je bent zeker te conversatief. Wisselen met al die attachments zou ik niet doen. Met die ruimte lekker 2e hands kwaliteitsmachines erin zetten.

Ik heb gewoon een aparte leg extension en liggende leg curl etc. Ook die combo's heb ik geprobeerd en vind ik niks.

Ik heb een reverse hyper van atx en van rogue en had nog een xtreme line (vergelijkbaar met rogue) die heb ik net weer verkocht. Westside is absoluut top, maar die van atx vind ik ook prima. Rogue is leuk maar veel te duur voor dezelfde functie.

Dat Vulkan hem aanklaagt slaat nergens op idd. Maar om dan vervolgens dan zielig lopen doen noem ik aandacht trekken..

20240428_173354.jpg
20240429_101845.jpg

Bij deze mijn homegym. Ik zag de laatste reacties over weinig ruimte en puzzelen en toen moest ik toch even posten

Train nu al een paar jaar in m'n homegym maar ik had nog geen hometrainer/cardio apparaat. Dit blijkt echt de kers op de taart te zijn. Nu 2 weken aan het gebruiken. 5x per week 30-40 min fietsen, zone 2/3. Merk dat enkel krachttraining toch niet de mentale en lichamelijke prikkel gaf om je lekker fit te voelen. Ik liep wel regelmatig en soms hardlopen maar dit is veel consequenter en productiever. Hij kost nieuw 450 en ik heb 'm voor 140 op de kop getikt. Aanrader dus.
1000059317.jpg

20240428_173354.jpg
20240429_101845.jpg

Bij deze mijn homegym. Ik zag de laatste reacties over weinig ruimte en puzzelen en toen moest ik toch even posten

Keurig puzzelwerk😁

Train nu al een paar jaar in m'n homegym maar ik had nog geen hometrainer/cardio apparaat. Dit blijkt echt de kers op de taart te zijn. Nu 2 weken aan het gebruiken. 5x per week 30-40 min fietsen, zone 2/3. Merk dat enkel krachttraining toch niet de mentale en lichamelijke prikkel gaf om je lekker fit te voelen. Ik liep wel regelmatig en soms hardlopen maar dit is veel consequenter en productiever. Hij kost nieuw 450 en ik heb 'm voor 140 op de kop getikt. Aanrader dus.
1000059317.jpg

Ha top. Heb ook een profi van lifefitness voor 100e. Kwestie van goed zoeken.

Heb mijn gym dit jaar verhuisd van mijn garage naar mijn schoonouders hun hangar en ook heb ik eindelijk een dumbbell rack gekocht, enigste wat ik nog wil is een nieuwe adjustable bench

1000111445.jpg

Hierbij mij laatse updates in m'n garagegym..
Tijdje geleden de schijfopname van mijn ATX opties (Pec-Fly en Curl) vervangen voor 50mm opname. Die plastic adapters vond ik ruk gezien die steeds scheuren aan het begin waar je ze vast draait.
Voor de Pec-Fly was het plug en play.
Voor de Curl vergde enige uitdaging maar daar had ik van te voren natuurlijk over nagedacht.. Hier het resultaat:

IMG-20250610-WA0001.jpeg

IMG-20250621-WA0012.jpeg

IMG-20250621-WA0008.jpeg

Zoals te zien heb ik de inbus boutjes van de adapters hergebruikt en heb gaatjes geboord en vervolgens naar M8 getapt zodat deze de schijfopname vast klemmen.
Ook moest ik de 20mm schroefdraad van de schijfopname inkorten zodat deze in de machine pasten daar dit 75mm breed is. Tevens een metalen buisje met 21mm binnendiameter en 30mm buitendiameter er nog tussen moeten doen gezien het oorspronkelijke gat natuurlijk 30mm is.
Aan beide kanten 2 inbus boutjes nu (4 totaal dus) en zit zo vast als een huis.
Erg blij met t resultaat 😜

Maar dat was niet de enige update in m'n gym.. De grote update is dat ik dan eindelijk een seated leg curl / extension machine heb met een 125kg gewichtstapel! Wat een absolute tank van een machine!
Deze tank zelf rechtstreeks uit China besteld (Alibaba) en naar eigen wensen laten aanpassen. De bekleding heb laten matchen met de ATX bekleding, net als de poedercoating. Voorzien van aluminium kabelkatrollen, heb er zelf rubberen voeten van ATX onder gezet en tevens nog twee 3D logo's van ATX om het geheel nog mooier in m'n gym te laten passen 🤣 en het ook wel de looks van ATX heeft van zichzelf.
Goede range of motion voor zowel curls als extensions, een flinke gewichtstapel van 125kg!
Enige wat wel minder was was de meegeleverde staalkabel, die voelde erg slap aan en vertrouwde ik niet. Daarvoor in de plaats een staalkabel op maat besteld bij fitness seller met een schroef uiteind voor op de gewichtstapel.
Geheel loopt super soepel, kwalitatief doet het absoluut niet onder dat van ATX.

20250626_135905.jpg

20250626_135511.jpg

20250626_135613.jpg

Echt heel blij mee!
Nice!!
Linkje naar de seller vanwaar je 'm hebt? Waren ze duidelijk/op de hoogte over de import en alle kosten die nog bovenop de vraagprijs gingen komen? Of heb je dit zelf uitgezocht of gewoon afgewacht? 😅

Nice!!
Linkje naar de seller vanwaar je 'm hebt? Waren ze duidelijk/op de hoogte over de import en alle kosten die nog bovenop de vraagprijs gingen komen? Of heb je dit zelf uitgezocht of gewoon afgewacht? 😅

Je betaald 1 totaalbedrag voor de machine en verzendkosten. Daar zitten alle kosten in.
Let op dat je DDP verzending doet. Dat bieden ze standaard al aan maar let er wel op, want daar zitten dus alle kosten in.
Je moet wel geduld hebben want verzenden gaat per boot en kan wel tot 2 maanden duren.
Ga wel voor de versie 2. Ik heb de mijne ondertussen ook geüpdate naar versie 2.
Betere bovenbeenkussen en handgrepen erboven om jezelf goed in de zitting te drukken tijdens de curls.

IMG-20251215-WA0006.jpeg

Terug
Naar boven