MuscleMeat

Sticky Toon je home gym!

Dat heb je goed gezien. Ik ben er zeer tevreden over, zeer degelijke bank. Hij neemt alleen wel wat ruimte in beslag want hij is vrij robuust. Als je ruimte zat hebt is het een perfecte bank.
Ik ben van plan de bodycraft F320 te kopen:
bodycraft-f320.jpg

Lijkt me ook wel in orde.

zou zo'n bodycraft bankje het deluxe model bv even stevig zijn als een panatta van bv 10-15 jaar geleden ?

Nee. Al schijnen die bodycraft bankjes wel redelijk wat gewicht te kunnen dragen.

FF helisport zei tegen mij 300kg dat de f602 deluxe aan kon :S

Hoeveel weegt zo'n bankje zelf eigenlijk?

FF helisport zei tegen mij 300kg dat de f602 deluxe aan kon :S
Tegen mij zeiden ze 350kg voor de F320, en de 602 zou robuuster moeten zijn.

@Masallah: de F320 weegt 42kg en de F602 40kg

edit: blijkbaar had ik het helisports ooit eerder gevraagd, en toen zeiden ze 300

Laatst bewerkt:
hallo iedereen,

ben net weer begonnen met beetje hardlopen en kickboxen en mijn vraag was of iemand weet welk voedingsschema het beste bij mij past.

gewicht: 87 kg
lengte: 1.85
leeftijd: 20 j

wil graag zo snel mogelijk mijn vet verbranden en daarna of ondertussen spieren opbouwen.

hopelijk kan iemand mij helpen bij een schema of iets dergelijks

alsvast bedankt

peter klein

hallo iedereen,

ben net weer begonnen met beetje hardlopen en kickboxen en mijn vraag was of iemand weet welk voedingsschema het beste bij mij past.

gewicht: 87 kg
lengte: 1.85
leeftijd: 20 j

wil graag zo snel mogelijk mijn vet verbranden en daarna of ondertussen spieren opbouwen.

hopelijk kan iemand mij helpen bij een schema of iets dergelijks

alsvast bedankt

peter klein
Tip 1: lees de topictitel.

//

Laatst bewerkt:
kan je tegenwoordig nog een lat pulldown vinden die ook een lage pulley heeft ? ( sportschoolkwaliteit )

of vind je dit enkel nog bij merken zoals bodysolid enbodycraft ?

mvg !

zoiets bv [Afbeelding niet meer beschikbaar]

eerste aankoop van de home gym

nu enkel nog dumbbells staafjes en barbell set met schijven en een power rack !!!

panatta cable cross met 80kg per kant !!

66xhdle.jpg

panatta verstelbare FID bank !

5znwfhy.jpg

zeer nette toestellen :thumbs:

bedankt

nu nog zoeken naar een goedkope en leg extension en eventueel curl

en een power rack en ik kan jaren verder ;)

lat pulldown heb ik niet echt nodig want ik kan pullups doen
low row kan ik met de cable cross en alle andere kabel oefeningen ook

dus ik ben vrij tevreden

Netjes man, wat was je er voor kwijt?

650 euro

ik weet het je kan het goedkoper vinden maarja

het is in uitstekende staat, en heb er verchillende handgrepen bijgekregen voor op de cable cross

en als ik het van bv bodycraft moest kopen zou het mij 750euro kosten voor een zwakker bankje en zonder 160kg op de cable cross :cool:

650 euro

ik weet het je kan het goedkoper vinden maarja

het is in uitstekende staat, en heb er verchillende handgrepen bijgekregen voor op de cable cross

en als ik het van bv bodycraft moest kopen zou het mij 750euro kosten voor een zwakker bankje en zonder 160kg op de cable cross :cool:

Mooie aankoop man, ik zou het er zelf ook wel voor neer hebben gelegd, veel plezier ermee :D zal wel lukken.

Vet om een cable cross in je home gym te hebben!

voorlopig is dat het enige

heb nog een abonnement op de gym tot volgende zomer

maarja, als ik een aanbieding zie staan spring ik erop ;)

nu nog spiegel zoeken en de gym denk ik wit verven, om wat riumtegevoel te creeren

binnenkort wordt onze schuur leeggeruimd, dan heb ik dus echt ruimte tot mijn beschikking. Dan nog even sparen en mijn broer (die wél cash heeft) overhalen en dan kan ik ook thuis aan de gang. Powerrack, bankje, een schijf en gewichten. All I need (for now) :P

Terug
Naar boven