MuscleMeat

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

is niet slecht

misschien wel ja

ben nu alles aan het schilderen :p
 
voorlopig ga ik er niets aan doen, het hindert me niet een het is vrij goed afgeplakt

@ bart82:maar die toestellen zijn met kettingen gemaakt ipv kabels he,
jij hebt deze ook he?
denk je er ook niet aan om deze met cabels te vervangen ?

Ik vind dat geratel van die kettingen wel iets hebben :D Moest het zijn dat ze versleten waren zou ik idd wel een geplastificieerde kabel overwegen.
 
ik zoek nog een powerrack met gewichthouders

is moeilijk te vinden :(
 
Alhoewel de bekleding niet meer 100 % in orde is vind ik 600 euro toch een zeer mooie prijs voor al die toestellen! Ga je ook nog vloerbedekking ofzo zorgen? In het Belgisch gammakrantje dat ik vandaag thuis gekregen heb stonden bijvoorbeeld rubberen tegels van 50cm op 50 cm aan 7,99 euro per stuk als ik me niet vergis...

dan ga naar of bestel bij de kijkshop, tegels van 60 op 60 en 13mm dik: 10€ voor 4 :) zo'n puzzelstukken , kun je dus ook nog perfect in elkaar passen voor grotere oppervlakten te maken.
 
kan je daar ook bestellen ?
 
Ja, maar of ze in België leveren weet ik nu niet direct..

edit: "Onderstaande tarieven gelden voor leveringen in Nederland en België." dus ik neem aan van wel :D
 
en rekenen ze veel verzendingskosten ?
 
Kijkshop.NL - Verzendkosten Nederland en België

nu weet ik niet precies wat ze wegen, maar in ieder geval zal 't je nooit meer dan 6€ kosten. Maar dan kom je toch nog goedkoper uit dan Gamma. Je kan naar Gamma gaan en één tegel van 50x50 bestellen voor 8€ of kijkshop je 4 tegels van 60x60 laten bezorgen voor 16€ :)
 
kijk ook even naar de dikte, als ze bij de gamma twee keer zo dik zijn is het een ander verhaal he.
 
dan ga naar of bestel bij de kijkshop, tegels van 60 op 60 en 13mm dik: 10€ voor 4 :) zo'n puzzelstukken , kun je dus ook nog perfect in elkaar passen voor grotere oppervlakten te maken.

Bevallen ze een beetje? :roflol:
 
kijk ook even naar de dikte, als ze bij de gamma twee keer zo dik zijn is het een ander verhaal he.

dikte zie ik er niet zo direct bijstaan bij gamma.. maar ik denk niet dat ze veel dikker zullen zijn. er staat bij "om onder wasmachine te leggen". tegels van 2.5cm dik leg je niet onder een wasmachine, ze zullen ook maar iets van een cm zijn denk ik.
 
ik heb de garage wit geverfd en de toestellen wat verschoven zodat ik plaats heb voor een powerrack een de olympische barbell van 220 cm :)

4qqef6p.jpg
( de cable toestellen , cable cross en lat pulldown

4mj6pu8.jpg
( benentoestellen, curl, press, extension

5yja82o.jpg
( plaats voor het powerrack )
 
dikte zie ik er niet zo direct bijstaan bij gamma.. maar ik denk niet dat ze veel dikker zullen zijn. er staat bij "om onder wasmachine te leggen". tegels van 2.5cm dik leg je niet onder een wasmachine, ze zullen ook maar iets van een cm zijn denk ik.

Ah ja, ik heb ze dus van de karwei (soort van gamma) en die zijn dus wel 2,5 cm dik, zijn volgens mij ook bedoelt voor onder een klimrek ofzo,en ik moet zeggen als ik weer eens +150 kilo erop laat vallen ben ik blij dat ik de dikkere uitvoering heb genomen.

En trouwens, wie legt er nou een rubbere mat onder de wasmachine? :roflol: een lekbak is waarschijnlijk een beter idee...
 
Ah ja, ik heb ze dus van de karwei (soort van gamma) en die zijn dus wel 2,5 cm dik, zijn volgens mij ook bedoelt voor onder een klimrek ofzo,en ik moet zeggen als ik weer eens +150 kilo erop laat vallen ben ik blij dat ik de dikkere uitvoering heb genomen.

En trouwens, wie legt er nou een rubbere mat onder de wasmachine? :roflol: een lekbak is waarschijnlijk een beter idee...

dacht het ook al ja :o
 
De leg extension op zich kan je normaal zeker tot 100kg belasten hebben ze mij verteld en heb ik ook van andere mensen gehoord.

Met deze bank valt hij echter om bij 40kg. Makkelijk op te lossen door een gewicht aan het hoofduiteinde van de bank te leggen.

als ik die van mij met meer dan 50kg laad moet ik ook een barbell in de steunen leggen, 100kg lukt net maar dan is het echt niet meer zo stabiel :D
 
lol

inventief ben je wel :)
 
Paraman, wat doe je met die klerenhanger???
 
ons vader hangt zijn jas daaraan als hij s'avond thuiskomt

ja hoor het dient ook als kapstok :D
 
eindelijk mijn zooi binnen.


Mijn powerrack van kroon, het is eigenlijk een squatrack maargoed. Heb er een bankje ingezet en had ook eerst de lat pulley gemonteerd die erbij hoorde maar dat ding is klote, de steun waar je de schijven op moet zetten die schuift gewoon zonder wieltjes of een andere begeleiding over de staaf wat een tering herrie geeft (gewoon ijzer dat over ijzer heen schuift), heb er nog geprobeerd om er wieltjes op te zetten maar dat is niet gelukt. Ik heb hem er voorlopig afgehaalt, misschien dat ik binnenkort nog wat bedenk. Heb zo ook wat meer ruimte voor het bankje zonder de lat pulley. oja op die kastdeur links komt nog een grote spiegel te hangen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nog eentje ervan.


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Op mijn oude bankje zat zo'n leg extension deel. Ik heb die 2 voet en kniesteunen eraf gehaalt en aan de zijkant van mijn rek gemonteerd, zo kan ik weer wat schijven kwijt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

schijvenrekje met mijn halterschijfjes:eek:



[Afbeelding niet meer beschikbaar]

oja hier nog iets wat ik ook een beetje zelf heb gemaakt. dit was als bedoeling dat je er op kon zitten volgens mij voor die lat-pulley, er zat nog een hoes overheen om zacht te kunnen zitten. ik heb er een wrist roller van gemaakt



heb trouwens ook nog in de vakantie een laag houten platen en zeil op mijn kamer gelegd
 
Back
Naar boven