- Waardering
- 8.803
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
200e voor 2 plastieken schijfjes….Budget is zo’n 1500 maar met dit allemaal zit ik op zo’n 850
![]()
Zo herkenbaar. Goedkoop is uiteindelijk duurkoop.Gorilla sport is niet voor jou bedoeld je maakt het gelijk kapot, Kwaliteit is meer voor de beginnende sporter. Prijs is aantrekkelijk, maar heb die fout op het begin ook gemaakt en na een jaar was alles kapot. Check fitness seller die hebben echt degelijk stevig materiaal waar je echt blindelings op kunt vertrouwen, helaas wel wat duurder.
Ik denk dat het 3 sets van 2 schijven zijn, dus totaal 6x15kg.
Dat kan, nog steeds verschrikkelijk door voor wat cement/zand met plastiek errond.Ik denk dat het 3 sets van 2 schijven zijn, dus totaal 6x15kg.
Kijk zon set is leuk voor de beginnende sporter en kunt hier echt goede progressie op bouwen.
Nee 2x15kg is 65€ maar ik klikte 3x. Komt uit op 6 schijven. Dan heb ik 90kg aan de 30mm 10kg stang.
Precies dit... wat een prijzen zeg
Bij ons betaal je nog niet eens de helft voor dit soort eenvoudig 30 mm materiaal:
Wel jammer om te zien dat er elders zulke exorbitante prijzen worden gevraagd over de rug van de consument. En het dan ook nog "voordeelbundel" noemen 
Wat ik wil hebben is niet eens op voorraad bij fitnesseller. Dan google ik natuurlijk naar andere webshops dat wel op voorraad isPrecies dit... wat een prijzen zegBij ons betaal je nog niet eens de helft voor dit soort eenvoudig 30 mm materiaal:
![]()
Standaard halterstang 167 cm - Fitness Seller
Lange halterstang met een diameter van 30 mm en lengte van 167 cm, geschikt voor alle halterschijven met een boring van 31 mm.www.fitness-seller.nl
![]()
Rubberen standaard halterschijven - Fitness Seller
Gewichten met 31 mm boring, voor alle 30 mm halterstangen.www.fitness-seller.nl
Wellicht dat we daarom niet genoeg voorraad kunnen aanslepen van dit 30 mm materiaalWel jammer om te zien dat er elders zulke exorbitante prijzen worden gevraagd over de rug van de consument.
Dat begrijp ik maar let wel op dat je niet veel te veel betaalt. Een meer dan dubbel zo dure prijs is wel heel erg extreem. Tenzij je dat geen probleem vindt natuurlijk, als de nood hoog isWat ik wil hebben is niet eens op voorraad bij fitnesseller. Dan google ik natuurlijk naar andere webshops dat wel op voorraad is

Dan lijkt mij zo een setje interessanter als noodoplossingNee 2x15kg is 65€ maar ik klikte 3x. Komt uit op 6 schijven. Dan heb ik 90kg aan de 30mm 10kg stang.
Wat ik wil hebben is niet eens op voorraad bij fitnesseller. Dan google ik natuurlijk naar andere webshops dat wel op voorraad is
^