MuscleMeat

Sticky Toon je home gym!

Verstelbare dumbells zijn wel een meerwaarde ivm progressieve kracht toename.
Halterstang niet met schroefdraad maar glad met klem.

Gorilla sport is niet voor jou bedoeld je maakt het gelijk kapot, Kwaliteit is meer voor de beginnende sporter. Prijs is aantrekkelijk, maar heb die fout op het begin ook gemaakt en na een jaar was alles kapot. Check fitness seller die hebben echt degelijk stevig materiaal waar je echt blindelings op kunt vertrouwen, helaas wel wat duurder.

Die bank/squat steunen zie je jezelf al met 120kg bench / 200kg squat all in gaat op die steunen. 1x all in gaan of mis plaatsen en alles breekt af met jou eronder.

Budget is zo’n 1500 maar met dit allemaal zit ik op zo’n 850
54A2655B-49BE-4456-9AD0-200D944D171D.png
200e voor 2 plastieken schijfjes….

Gorilla sport is niet voor jou bedoeld je maakt het gelijk kapot, Kwaliteit is meer voor de beginnende sporter. Prijs is aantrekkelijk, maar heb die fout op het begin ook gemaakt en na een jaar was alles kapot. Check fitness seller die hebben echt degelijk stevig materiaal waar je echt blindelings op kunt vertrouwen, helaas wel wat duurder.
Zo herkenbaar. Goedkoop is uiteindelijk duurkoop.
Kijk ook eens bij 2de handsspul.

20211229_134457.jpg

Zit ff te klooien op m'n telefoon, maar dit heb ik destijds aan geschaft en ben er super tevreden over. Alles bij de Helisports gekocht.
Bodycraft F601 geloof ik
Powermark squatsteunen
Olympische barbell set met gewichten
En dan curl stang nog later gekocht

Alleen spijt dat ik de dumbells nooit 50mm heb gekocht, nu veel schijven op 30 en 50 mm.

Schijven steun gekocht can gorillasport mooi spul en stevig.

Verder nog optrekstang in het trapgat

Haha 140kg red ik (nog 😉) niet. Maar heb er nu tot 100kg op gehad voor calf raises en gaat prima. Mag gewicht wat het dragen kan weet ik niet. Achteraf had ik een setje willen hebben met mogelijkheid tot dipsteunen. En uiteraard iets met cables maar daar is de ruimte niet voor

• Like
Waarderingen: AK
200e voor 2 plastieken schijfjes….
Precies dit... wat een prijzen zeg :o Bij ons betaal je nog niet eens de helft voor dit soort eenvoudig 30 mm materiaal:

Wellicht dat we daarom niet genoeg voorraad kunnen aanslepen van dit 30 mm materiaal :rolleyes: Wel jammer om te zien dat er elders zulke exorbitante prijzen worden gevraagd over de rug van de consument. En het dan ook nog "voordeelbundel" noemen :eek:

Precies dit... wat een prijzen zeg :o Bij ons betaal je nog niet eens de helft voor dit soort eenvoudig 30 mm materiaal:

Wellicht dat we daarom niet genoeg voorraad kunnen aanslepen van dit 30 mm materiaal :rolleyes: Wel jammer om te zien dat er elders zulke exorbitante prijzen worden gevraagd over de rug van de consument.
Wat ik wil hebben is niet eens op voorraad bij fitnesseller. Dan google ik natuurlijk naar andere webshops dat wel op voorraad is

Wat ik wil hebben is niet eens op voorraad bij fitnesseller. Dan google ik natuurlijk naar andere webshops dat wel op voorraad is
Dat begrijp ik maar let wel op dat je niet veel te veel betaalt. Een meer dan dubbel zo dure prijs is wel heel erg extreem. Tenzij je dat geen probleem vindt natuurlijk, als de nood hoog is :p

Laatst bewerkt:
Nee 2x15kg is 65€ maar ik klikte 3x. Komt uit op 6 schijven. Dan heb ik 90kg aan de 30mm 10kg stang.
Dan lijkt mij zo een setje interessanter als noodoplossing

Ander alternatief is Helisport. Vorig jaar daar mn schijven gekocht, snelle levering en gewoon op voorraad.

Voor € 1500,- heb je prima materiaal bij Fitnesseller, mooi powerrack verstelbaar bankje halter en wat schijven.

Enige probleem is de levertijd.

Plastic en 30mm spul zou ik bij wegblijven.

Terug
Naar boven