- Waardering
- 6.993
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankje, erg blij mee ook! Kan ik bijna al mijn ondersteunende oefeningen mee doen.
Nice! Welke is het precies? Heb je een linkje?Nieuw speeltje erbij gekocht. Variant met de dubbele gewichtsstapel. Net op tijd geleverd ook aangezien een harde lockdown niet uitgesloten wordt.
Samenwerken? Ik denk dat we dit product wel goed op de markt kunnen brengen!
Ik zou gaan voor drukbankje, halterset, verstelbare dumbbells (zwaarder dan je nu hebt) en squatsteunen.31e weer geld binnen en wil wel wat gym stuff hebben. Deze kamer is niet al te groot maar wil wel iets goeds hebben. Denk dat de lockdown toch wordt verlengt.
Tips?
![]()
Ja, cardio apparaten verkopen.31e weer geld binnen en wil wel wat gym stuff hebben. Deze kamer is niet al te groot maar wil wel iets goeds hebben. Denk dat de lockdown toch wordt verlengt.
Tips?
Zelf begrijp ik die kooi (super duur en enorm volume) nooit zo. Zolang je geen setjes onder de 6 reps doet kom je niet zo gauw klem onder het halter.Ja, cardio apparaten verkopen.
Investeren in kooi en bankje zodat je kan squatten en bankdrukken.
Dan kun je alles eigenlijk wel trainen.
Dit. Wil zelf 12-20 reps doen met 90-110kgZelf begrijp ik die kooi (super duur en enorm volume) nooit zo. Zolang je geen setjes onder de 6 reps doet kom je niet zo gauw klem onder het halter.
Ik dacht zelf hieraan met een aparte verstelbare bankje erbij, losse stang en paar schijven.Heb zelf een powercage van barbarianline / atx, super kwaliteit en geen ellende mee. Zou persoonlijk niet dezelfde kopen als ik het overnieuw moest doen, want dan zou ik 300/500€ meer lappen voor een cable fly optie erbij. Zou echt de meeste uitgebreide variant aanschaffen wat je budget aan kan en beter 300€ extra zodat je iets meer opties hebt dan skeer doen zoals ik deed en stiekem achteraf spijt hebben…
Waar moet je de barr dan neer leggen ?Zelf begrijp ik die kooi (super duur en enorm volume) nooit zo. Zolang je geen setjes onder de 6 reps doet kom je niet zo gauw klem onder het halter.