XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym!

Besteld
En de gewichtschijven bij helisports

DF583395-AF37-404C-AFE7-ADAE9CF94D04.png

Benieuwd of de prijzen ooit ook weer gaan zakken. Vrees van niet.

Ik volg de nieuwprijzen niet zo, maar hoe duur is bijv. een powerrack dat in 2017 600 euro kostte nu ongeveer?
Begin 2018 gekocht, nu dus 30% duurder.

Kon toen tevens ook als je veel kocht 3/5% korting krijgen op het totaal bedrag, denk dat je dat nu kunt vergeten.

Bijlagen

• 58382797-C007-412A-A47F-043D1875DFFB.jpeg
    58382797-C007-412A-A47F-043D1875DFFB.jpeg
    85 KB · Weergaven: 120
  • 54B6A50C-E6D7-4973-866B-3D2515785C77.jpeg
    54B6A50C-E6D7-4973-866B-3D2515785C77.jpeg
    19,4 KB · Weergaven: 111
Laatst bewerkt:
Begin 2018 gekocht, nu dus 30% duurder.

Kon toen tevens ook als je veel kocht 3/5% korting krijgen op het totaal bedrag, denk dat je dat nu kunt vergeten.

Zit ook wel een flink deel van extra kosten in waar ze niet omheen kunnen.
Materiaal, transport, personeel etc. alles is een flink stuk duurder geworden. De fabrikant zelf vraag ook weer extra marge als ze dat kunnen.
Pas dan kan de aanbieder kijken of er nog wat ruimte is voor hun eigen marge.

• Like
Waarderingen: AK
Zit ook wel een flink deel van extra kosten in waar ze niet omheen kunnen.
Materiaal, transport, personeel etc. alles is een flink stuk duurder geworden. De fabrikant zelf vraag ook weer extra marge als ze dat kunnen.
Pas dan kan de aanbieder kijken of er nog wat ruimte is voor hun eigen marge.
Ja uiteraard, maar mijn salaris is helaas niet 30% gestegen. 🥺

IMG_20220114_130714_552.jpg

Deze week mijn rack en bench binnen gekregen, vanmiddag komen er nog een paar extra schijven van Gorilla Grip. Hebben jullie hier op het forum ervaring met dat merk? Ik verwar ze altijd met Gorilla Sports, waar ik minder enthousiast over ben. Maar het spul van Gorilla Grip lijkt me wel kwaliteit, en is een stuk beter leverbaar dan ATX. Terwijl het niet veel duurder is.

Deze week mijn rack en bench binnen gekregen, vanmiddag komen er nog een paar extra schijven van Gorilla Grip. Hebben jullie hier op het forum ervaring met dat merk? Ik verwar ze altijd met Gorilla Sports, waar ik minder enthousiast over ben. Maar het spul van Gorilla Grip lijkt me wel kwaliteit, en is een stuk beter leverbaar dan ATX. Terwijl het niet veel duurder is.
Mooie powercage!

Beter dat je idd een super merk hebt gekocht, zou je ali express rack kopen dan zou ik de stevigheid/safety niet vertrouwen. Heb zelf dit model ook van atx met de lat pulldown/row functie en belast hem zwaar, maar heeft me nog nooit in de steek gelaten!

Enjoy 👏

Wellicht ff een rubber vloertje eronder scoren via marktplaats.

Ik heb hier wel wat kleine spullen besteld en daar ben ik tevreden over, maar wat je zegt over de vergelijking met fitness seller, ze zijn toch een heel stuk duurder.
Al mijn grote spullen zoals een rack zou ik toch liever daar kopen.

Basics, ik heb nagenoeg hetzelfde rack, met bench en rubberen schijven van barbarianline waar ik voorheen ook mee gewerkt heb bij Niels Gordijn

Door de lange levertijden voor de zwarte bumper plates met witte letters ben ik toch verder gaan kijken. Door de lange levertijden ga je toch naar alternatieven kijken. Je kunt calibrated plates natuurlijk niet vergelijken met bumper plates, maar je wil toch iets hebben hangen.

Noem me ijdel, noem me een wijf, maar ik wil het esthetisch ook zo goed mogelijk voor elkaar hebben. Liever niet allemaal verschillende losse schijven. Prijzen bij Gorilla Grip vielen me mee, heb een bundeltje van 2x5 en 2x10 met 10% korting gekocht. Bovendien bespaar je iets op verzendkosten bij kleine leveringen, vermoed ik. IJdel als ik ben gaat er nog wel even een witte rubbermarker over de letters, haha.

Zojuist de bumper plates van Gorilla Grip binnengekregen. Ogen gewoon goed, in ieder geval een groot verschil met het plastic 30mm werk van Vida XL waar ik ooit mee begon. Daar zou ik niet eens meer mee willen werken als ik ze gratis mocht komen ophalen😂😂😂 Ik bleef stofzuigen, en maakte thuis op miraculeuze wijze 2 keer zoveel progressie als in de gym😂😂😂

Rubber vloertje gaat er trouwens zeker komen, met een onderplaat van geschakelde OSB-panelen en houten plaat als geïntegreerd deadliftplatform. Maar gezien de voorraad bij Fitness Seller heb ik het rack voorrang gegeven op de rubber tegels. Wilde niet het risico lopen dat dit rack weer uitverkocht zou raken, en ook ik kan mijn geld maar 1 keer uitgeven.

@witteseedorf Is dat op een zolder en wat voor vloer ligt erin? Wil zelf m'n zolder ook omtoveren, maar denk nog na over het verspreiden van het gewicht. Een platform schijnt er in ieder geval al bij te helpen.

Ziet er mooi uit! Maar past er nog wel een schijf achter op de pulley ? Lijkt zo strak tegen de muur te staan dat er lijkt mij geen 20kg schijf op kan.
Jawel met een beetje schuiven past het wel erin. Is een houten vloer dus dat schuift makkelijk

Ja, is inderdaad op ons zoldertje. Ik heb van te voren bekeken hoe de balken lopen. Dat kun je zien aan de vloerplaten, de plekken waar de schroeven zitten. Hier ligt nu dus al een vloertje op, maar daar komen straks platen op die het gewicht nog eens extra verdelen. En probeer zo dicht mogelijk tegen de muur te werken!

Het klinkt wat sneu, maar ik ben toch blij dat ik heb doorgespaard en niet opnieuw voor deacthlonmeuk ben gegaan. Er zijn veel mooie merken, en als je een beetje geduld hebt om te sparen en wachten tot het goede spul beschikbaar is, heb je er echt veel meer plezier van...

Je hebt nu een rack met een max. draagvermogen van 200kg. Dat lijkt genoeg, maar als je nog wat schijven aan de zijkant wil bewaren, wordt het al snel spannend. En als ik je profielfoto zo zie, kun je zelf ook aardig wat tillen. Ik verwacht dat je over een jaartje toch dit rack voor een spotprijs op marktplaats zet en voor een serieus rack zult gaan.

Het klinkt wat sneu, maar ik ben toch blij dat ik heb doorgespaard en niet opnieuw voor deacthlonmeuk ben gegaan. Er zijn veel mooie merken, en als je een beetje geduld hebt om te sparen en wachten tot het goede spul beschikbaar is, heb je er echt veel meer plezier van...

Je hebt nu een rack met een max. draagvermogen van 200kg. Dat lijkt genoeg, maar als je nog wat schijven aan de zijkant wil bewaren, wordt het al snel spannend. En als ik je profielfoto zo zie, kun je zelf ook aardig wat tillen. Ik verwacht dat je over een jaartje toch dit rack voor een spotprijs op marktplaats zet en voor een serieus rack zult gaan.
Klopt. Vaak merk je het al met dingen als Pullups dat het wat net sneller wiebelt. Nu ook een bankje van atx en dat ding staat als een huis. Kost wat geld maar dat ding heb je voor de rest van je leven

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven