- Waardering
- 10.729
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Begin 2018 gekocht, nu dus 30% duurder.Benieuwd of de prijzen ooit ook weer gaan zakken. Vrees van niet.
Ik volg de nieuwprijzen niet zo, maar hoe duur is bijv. een powerrack dat in 2017 600 euro kostte nu ongeveer?
Begin 2018 gekocht, nu dus 30% duurder.
Kon toen tevens ook als je veel kocht 3/5% korting krijgen op het totaal bedrag, denk dat je dat nu kunt vergeten.
Ja uiteraard, maar mijn salaris is helaas niet 30% gestegen. 🥺Zit ook wel een flink deel van extra kosten in waar ze niet omheen kunnen.
Materiaal, transport, personeel etc. alles is een flink stuk duurder geworden. De fabrikant zelf vraag ook weer extra marge als ze dat kunnen.
Pas dan kan de aanbieder kijken of er nog wat ruimte is voor hun eigen marge.
Mooie powercage!![]()
Deze week mijn rack en bench binnen gekregen, vanmiddag komen er nog een paar extra schijven van Gorilla Grip. Hebben jullie hier op het forum ervaring met dat merk? Ik verwar ze altijd met Gorilla Sports, waar ik minder enthousiast over ben. Maar het spul van Gorilla Grip lijkt me wel kwaliteit, en is een stuk beter leverbaar dan ATX. Terwijl het niet veel duurder is.
Basics, ik heb nagenoeg hetzelfde rack, met bench en rubberen schijven van barbarianline waar ik voorheen ook mee gewerkt heb bij Niels Gordijn![]()
Deze week mijn rack en bench binnen gekregen, vanmiddag komen er nog een paar extra schijven van Gorilla Grip. Hebben jullie hier op het forum ervaring met dat merk? Ik verwar ze altijd met Gorilla Sports, waar ik minder enthousiast over ben. Maar het spul van Gorilla Grip lijkt me wel kwaliteit, en is een stuk beter leverbaar dan ATX. Terwijl het niet veel duurder is.
Ziet er mooi uit! Maar past er nog wel een schijf achter op de pulley ? Lijkt zo strak tegen de muur te staan dat er lijkt mij geen 20kg schijf op kan.![]()
Zit natuurlijk ook een lat pull down stang bij en een close grip stangetje.
Jawel met een beetje schuiven past het wel erin. Is een houten vloer dus dat schuift makkelijkZiet er mooi uit! Maar past er nog wel een schijf achter op de pulley ? Lijkt zo strak tegen de muur te staan dat er lijkt mij geen 20kg schijf op kan.
Klopt. Vaak merk je het al met dingen als Pullups dat het wat net sneller wiebelt. Nu ook een bankje van atx en dat ding staat als een huis. Kost wat geld maar dat ding heb je voor de rest van je levenHet klinkt wat sneu, maar ik ben toch blij dat ik heb doorgespaard en niet opnieuw voor deacthlonmeuk ben gegaan. Er zijn veel mooie merken, en als je een beetje geduld hebt om te sparen en wachten tot het goede spul beschikbaar is, heb je er echt veel meer plezier van...
Je hebt nu een rack met een max. draagvermogen van 200kg. Dat lijkt genoeg, maar als je nog wat schijven aan de zijkant wil bewaren, wordt het al snel spannend. En als ik je profielfoto zo zie, kun je zelf ook aardig wat tillen. Ik verwacht dat je over een jaartje toch dit rack voor een spotprijs op marktplaats zet en voor een serieus rack zult gaan.
Past perfect zo 👌