Anoniem153499
Cool Novice
- Waardering
- 90
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 14%
Thnks👊
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnks👊
Mooi spul! Helemaal als je de weg ernaar toe leest. Goede mindset en dedication, petje af!Hierbij wil ik graag mijn eigen Home Gym/PT Studio tentoonstellen!
Kort verhaaltje over hoe het ontstaan is.
Baan 2 jaar geleden kwijt geraakt door corona, was niet meer welkom bij de sportschool waar ik werkzaam was.
Tijdje in een dip gezeten, dat was mijn wereld om het even te benoemen dus je raakt alles kwijt.
Na mijn mentale zaken weer in orde te hebben gekregen heb ik het besluit genomen om mijn eigen studio neer te zetten.
Weinig geld, lockdown en geen idee hoe ik alles moest bekostigen.
Marktplaats was mijn redder in nood! begonnen met ergonomische stoelen ophalen en opknappen en vervolgens van de winst fitness materiaal kopen.
Het balletje ging rollen en nu zijn we op dit punt gekomen!
Er zijn uiteraard nog spullen die ik graag wil hebben, maar tijd zal het leren!
Wat staat er op het lijstje?
Een wall rack, om ruimte te besparen.
Ringen / TRX, maar liever ringen.
Fractional Plates (micro loading)
Nog dumbells 1-3-9-10 om mijn set compleet te maken
nog een setje kettle bells 4-8-12-16 om 2 van alles te hebben
ATX leg Curl Leg extension om de MBX 660 te vervangen
Dit is momenteel wel waar ik actief naar op zoek ben.
Hierbij wil ik graag mijn eigen Home Gym/PT Studio tentoonstellen!
Kort verhaaltje over hoe het ontstaan is.
Baan 2 jaar geleden kwijt geraakt door corona, was niet meer welkom bij de sportschool waar ik werkzaam was.
Tijdje in een dip gezeten, dat was mijn wereld om het even te benoemen dus je raakt alles kwijt.
Na mijn mentale zaken weer in orde te hebben gekregen heb ik het besluit genomen om mijn eigen studio neer te zetten.
Weinig geld, lockdown en geen idee hoe ik alles moest bekostigen.
Marktplaats was mijn redder in nood! begonnen met ergonomische stoelen ophalen en opknappen en vervolgens van de winst fitness materiaal kopen.
Er zijn uiteraard nog spullen die ik graag wil hebben, maar tijd zal het leren!
Wat staat er op het lijstje?
Een wall rack, om ruimte te besparen.
Ringen / TRX, maar liever ringen.
Fractional Plates (micro loading)
Nog dumbells 1-3-9-10 om mijn set compleet te maken
nog een setje kettle bells 4-8-12-16 om 2 van alles te hebben
ATX leg Curl Leg extension om de MBX 660 te vervangen
Dit is momenteel wel waar ik actief naar op zoek ben.
Leg eens uit @Michelle?Marktplaats was mijn redder in nood! begonnen met ergonomische stoelen ophalen en opknappen en vervolgens van de winst fitness materiaal kopen.
Iets met vraag en aanbod.Ah @AardenAthletics dus jij bent de persoon op Marktplaats die o.a. een ATX Landmine en oude Barbarian MBX 660 voor ver boven de retailprijs aanbood? Lekker winst maken tijdens de pandemie ten koste van fitnessliefhebbers, fijne fitnessliefhebber ben je! @Fitness Seller treden jullie hier nog tegen op? https://www.marktplaats.nl/u/ruben/10996327/
Deze meneer kocht meerdere ATX items in met het enkele doel om die - met winst - op Marktplaats door te verkopen.
Ja het manipuleren van het aanbod inderdaad! Heel sneu.
Waar blijkt dat uit?Deze meneer kocht meerdere ATX items in met het enkele doel om die - met winst - op Marktplaats door te verkopen.
Zie zijn advertenties op Marktplaats. Link staat in een post hierboven.
Ah @AardenAthletics dus jij bent de persoon op Marktplaats die o.a. een ATX Landmine en oude Barbarian MBX 660 voor ver boven de retailprijs aanbood? Lekker winst maken tijdens de pandemie ten koste van fitnessliefhebbers, fijne fitnessliefhebber ben je! @Fitness Seller treden jullie hier nog tegen op? https://www.marktplaats.nl/u/ruben/10996327/
Okay, foto van het rek en eerste foto advertentie komen behoorlijk overeen.Zie zijn advertenties op Marktplaats. Link staat in een post hierboven.
Ik heb helaas vaker te maken met mensen die ontevreden zijn dat zij graag niet iets kunnen draaien naar hun eigen hand.
50% van de nieuwprijs bieden terwijl alles uitverkocht is en op alle populaire producten prijs stijgingen komen.
Ik handel inderdaad via marktplaats, wat jij echter vergeet te melden is dat ik die producten zelf ophaal, met gevolg 1/4 uur reistijd.
Dit kost mij uren en brandstof, vervolgens steek in tijd in de producten om ze schoon en netjes te krijgen, nogmaals tijd die erin gestopt wordt.
Daarnaast is er een grote vraag naar fitness materiaal en het aanbod is meer als schaars.
Waarom zou ik producten voor een prijs verkopen wat toevallig voor jouw van belang is?
Jij denkt alleen maar aan je eigen portomonee, ik denk aan de toekomst van mijn bedrijf.
En wie gaat het mij kwalijk nemen als ik mijn brood verdien met het verkopen van fitness materialen? Ik steek er tenslotte veel tijd en energie in.
Dan heb je figuren zoals jij die mijn advertentie foto's gaat gebruiken om potentiele smaad te creeeren, zeer kwalijk.
Maar goed, altijd wel enkelingen die andere kapot willen maken voor hun eigen gewin.
Als je het niet eens met de prijs bent dan scroll je toch gewoon lekker verder?
Inderdaad, je bent een slecht mens.Je doet alsof fitness producten verkopen met een paar euro meer een schandaal is als het mondkapjesdeal van sywert van lienden.
Goede eerste postAh @AardenAthletics dus jij bent de persoon op Marktplaats die o.a. een ATX Landmine en oude Barbarian MBX 660 voor ver boven de retailprijs aanbood? Lekker winst maken tijdens de pandemie ten koste van fitnessliefhebbers, fijne fitnessliefhebber ben je! @Fitness Seller treden jullie hier nog tegen op? https://www.marktplaats.nl/u/ruben/10996327/