AndroidHealthClinic

Sticky Toon je home gym!

Het klinkt wat sneu, maar ik ben toch blij dat ik heb doorgespaard en niet opnieuw voor deacthlonmeuk ben gegaan. Er zijn veel mooie merken, en als je een beetje geduld hebt om te sparen en wachten tot het goede spul beschikbaar is, heb je er echt veel meer plezier van...

Je hebt nu een rack met een max. draagvermogen van 200kg. Dat lijkt genoeg, maar als je nog wat schijven aan de zijkant wil bewaren, wordt het al snel spannend. En als ik je profielfoto zo zie, kun je zelf ook aardig wat tillen. Ik verwacht dat je over een jaartje toch dit rack voor een spotprijs op marktplaats zet en voor een serieus rack zult gaan.
Ik ga ook niet 200kg+ squatten hiermee. Het is bedoeld voor spierbehoud en niet voor spieropbouw.

Wat ik me wel afvraag... Wat betaalt ATX/Fitness Seller jullie om zo in hun kontje te kruipen? Ik ben echt blij met de spullen die ik van ze gekocht heb, hoor. Maar het is niet alsof het het enige merk is waar je voor een redelijke prijs spullen van goede kwaliteit kunt kopen, toch? Het is soms wel heel klef...

Wat ik me wel afvraag... Wat betaalt ATX/Fitness Seller jullie om zo in hun kontje te kruipen? Ik ben echt blij met de spullen die ik van ze gekocht heb, hoor. Maar het is niet alsof het het enige merk is waar je voor een redelijke prijs spullen van goede kwaliteit kunt kopen, toch? Het is soms wel heel klef...
Sponsor+veel positieve ervaringen+goede hulp/info van hun via dit forum :dunno:

Ik denk dat het overgrote deel hier gewoon via Fitness-Seller koopt dus de marketing hebben ze goed op orde.
Kon weinig bankjes vinden die leken op de ATX MBX 660 qua belastbaarheid, accessoires en er ook nog normaal uitzagen. Had bijv. ook nog Body Solid voorbij zien komen maar die dingen zijn gewoon lelijk en lomp.

En daarnaast is die €1.25 mooi meegenomen

Geef me 1 ander merk dan ATX in Nederland waar je dezelfde prijs/kwaliteit en top service zoals bij Fitness Seller krijgt. Dan begrijp je zelf ook wel dat menigeen op dit forum super content is met ATX en FS.

De enige zaken hier in Nederland waar je echt goed spul kan kopen zijn Fitness sneller en strenght shop. Helisports is ook decent voor de prijs en de multigrip bar van sportbay is ook decent. Voor de rest is het, iig uit mijn ervaring, pure teleurstelling die je binnen krijgt

Ik heb er nog nooit iets gekocht, en toch ben ik zeer tevreden over hun marketing etc.
Geen enkele last van, ze bellen me niet, komen niet aan de deur. Prima zo. En mocht ik ze nodig hebben dan weet ik ze nu te vinden.

Heb jaren geleden ook een powercage van powercage.nl gehad (helaas moeten verkopen ivm verhuizing). Dat werd hier toen ook nog vaak genoemd. Degelijk spul, oersterk en vrij goedkoop. Weet niet of ie nog veel maakt want zag het eea op uitverkocht staan

Het klinkt wat sneu, maar ik ben toch blij dat ik heb doorgespaard en niet opnieuw voor deacthlonmeuk ben gegaan. Er zijn veel mooie merken, en als je een beetje geduld hebt om te sparen en wachten tot het goede spul beschikbaar is, heb je er echt veel meer plezier van...

Je hebt nu een rack met een max. draagvermogen van 200kg. Dat lijkt genoeg, maar als je nog wat schijven aan de zijkant wil bewaren, wordt het al snel spannend. En als ik je profielfoto zo zie, kun je zelf ook aardig wat tillen. Ik verwacht dat je over een jaartje toch dit rack voor een spotprijs op marktplaats zet en voor een serieus rack zult gaan.
Consistent in homegym trainen ben ik niet gemotiveerd genoeg voor en door blessure heb ik sommige aparten nodig. Zat destijds ook te dubben om of 1k uit te geven aan basic equipment van het gaarste werk of all out te gaan met solide stang, ATX shit etc. Uiteindelijk was laatste optie mij gewoon te prijzig en ik zou veel te veel apparaten willen. Eerste optie klonk als geldverspilling dus wat dat betreft ook blij dat ik het niet gedaan heb.

Ik wil wel sluikreclame maken voor 50 cent per bericht. Dan kun je die andere 3 ontslaan.

Dit. Wil zelf 12-20 reps doen met 90-110kg

Ik dacht zelf hieraan met een aparte verstelbare bankje erbij, losse stang en paar schijven.
59DF3A78-955E-4F27-BB3E-F3DF1D85B2FF.png
Die haltersteunen ga je spijt van krijgen, elke keer dat je squat en achteruit struikelt over het balkje

Bij deze wil ik ook vol trots mijn Homegym showen. Het is destijds met alleen het rek, een aantal schijven en een paar stangen begonnen. Maar door de jaren heen toch uitgegroeid naar een volledige Homegym.DFADF3DD-2A5B-4D07-B040-1F845F0636E7.jpeg450A152E-CE73-4065-9390-A55E0F4C877D.jpegF5C3676B-73C6-4E09-BBB8-2C287FBDB30E.jpegA2C0309A-CBA7-4481-864B-2C3016F39022.jpeg0603FFA5-F8CA-41C6-90F5-D65491AB2FED.jpegFCFFAEA8-32A1-4A91-81FD-6C9B947DFB62.jpeg447FB785-6F5D-457A-854E-B3FD28A0AE5A.jpeg24B16F6D-3EE6-4B11-A745-BC419C403FEC.jpeg

Bijlagen

• 2C61EAF3-20B8-4A8D-B0FE-778EF5D203DC.jpeg
    2C61EAF3-20B8-4A8D-B0FE-778EF5D203DC.jpeg
    227,6 KB · Weergaven: 258
Die is zeker aanwezig. Ik heb wel een ‘normale’ Halterbank gehad maar ook vrij snel weer weg gedaan. Aangezien ik vaak alleen train en ik vermoed dat ik niet de enige hier ben die wel eens de barbell niet meer omhoog kon krijgen terwijl er niemand was😅

Terug
Naar boven