- Waardering
- 3.897
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat heb je onderhand uitgegeven aan je hobby?🤫 Fitness seller kan net zo goed jouw adres doorgeven als nieuwe showroom 😂![]()
Gisteren de nieuwe pec-fly voor m'n nieuwe mbx660 opgehaald. Voelt beter dan met dumbbells gezien je met dumbbells naarmate je meer verticaal gaat minder weerstand op de borst hebt. Blij met deze kleine toevoeging 😁
Ik ben maar gestopt met het bijhouden van de uitgaven... 🤣 Maar zit zeker rond de 25k...Wat heb je onderhand uitgegeven aan je hobby?🤫 Fitness seller kan net zo goed jouw adres doorgeven als nieuwe showroom 😂
Haha, groot gelijk heb jeIk ben maar gestopt met het bijhouden van de uitgaven... 🤣 Maar zit zeker rond de 25k...
Maar de nieuwe multi bank en pec fly komen niet van fitness seller... 🫣
ziet er goed uit.![]()
Gisteren de nieuwe pec-fly voor m'n nieuwe mbx660 opgehaald. Voelt beter dan met dumbbells gezien je met dumbbells naarmate je meer verticaal gaat minder weerstand op de borst hebt. Blij met deze kleine toevoeging 😁
Ziet er echt super nice uit. Denk je dat deze ook geschikt is voor langere mensen? Ik heb het vorige model gehad maar die voelde niet goed voor mijn wing span en ik moest te ver naar boven liggen![]()
Durf ik zo niet te zeggen.. Ik lig zelf met mijn hoofd tegen het hoofdkussentje en met de bench op -10 negatief (dus in dit geval +10 incline). Je mag hem wel komen uitproberen maar is denk ik wat te ver rijden daarvoor 😅Ziet er echt super nice uit. Denk je dat deze ook geschikt is voor langere mensen? Ik heb het vorige model gehad maar die voelde niet goed voor mijn wing span en ik moest te ver naar boven liggen
Nice! Voelt deze pec-fly ook anders aan dan de vorige versie, of had je die niet?![]()
Wel mooi ding man! Is dat een afneembaar opzetstuk? Mooi dat je plate loaded is. Wat kost zoiets?![]()
En ik maar denken dat een home gym op lange termijn goedkoper isIk ben maar gestopt met het bijhouden van de uitgaven... 🤣 Maar zit zeker rond de 25k...
Maar de nieuwe multi bank en pec fly komen niet van fitness seller... 🫣
Niet dus. Wat een geld!ik zou entree vragen![]()

Bij fs 249. Bij mfs 229. Plus evt 50mm adapters.Wel mooi ding man! Is dat een afneembaar opzetstuk? Mooi dat je plate loaded is. Wat kost zoiets?
Je kan t zo duur maken als je zelf wil natuurlijk. Voor 5k kun je ook klaar zijn.. 🙂En ik maar denken dat een home gym op lange termijn goedkoper isNiet dus. Wat een geld!
Iemand ervaring met een leverage gym apparaat? Powertec, Tunturi etc?
Het lijkt mij wel een leuke toevoeging op m'n gym die verder al vrij compleet is. Tunturi wt80 is nu wel goed geprijsd, ik zoek juist iets zonder een pulley toevoeging want dat heb ik al.
En wanneer weer op voorraad?De ATX Lever Arm Multi Press is zonder pulley:
![]()
ATX Lever Arm Multi Press 2.0 - Fitness Seller
Multifunctioneel bankdruktoestel met isolaterale hefarmen die los van elkaar bewegen. Met een verstelbare rugleuning voor vlak, incline en decline bankdrukken. Uitbreidbaar met accessoires.www.fitness-seller.nl
Of het ATX Triplex Workout Station met pulley:
![]()
ATX Triplex Workout Station WSX-670 - Fitness Seller
Ruimtebesparend workout station voor de veeleisende thuisgebruiker. Met drie populaire trainingstoestellen in één: lat pulley, multi-press en een multibank.www.fitness-seller.nl