- Waardering
- 3.869
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Proper gedaan! Wat zijn de afmetingen van je kamer? Lijkt wat op mijn homegym.
2,17x4,23, past allemaal precies.Ik tel vier matjes van 50cm plus een beetje extra vloer. Zelfs met een kortere bar kan je zo toch nooit handig schijven op en af halen?
Barbell van 183cm is heel goed te doen. Met een brede grip zoals een gewone barbell, alleen vervelend gewichten bijhouden omdat je startgewicht 14,5kg is ipv 20. Extra rekenstap.Halve meter extra was niet mis geweest, maar het traint verder goed!En ik maar zeuren dat ik meer ruimte wil voor m'n gym... M'n vrouw heeft dus gelijk, ik moet niet zeiken haha! 🤣
Mooie setup zo, wel kak dat je eigenlijk net een halve meter te kort komt qua breedte.
Een sportschool met 3 tieners een uur bij een bankje mis ik niet meer. 
Je prioriteiten zijn waardeloos, maar je hebt er het beste van gemaakt!Halve meter extra was niet mis geweest, maar het traint verder goed!Een sportschool met 3 tieners een uur bij een bankje mis ik niet meer.
We hadden de ruimte wel, maar we vonden het een beetje zielig met onze kinderwensen om 3 grote kamers te claimen en de kleinste aan een kind te geven.![]()

'Werk'ruimte en mancave is nog in de maak...Je prioriteiten zijn waardeloos, maar je hebt er het beste van gemaakt!
![]()

Haha, same here voor wat betreft de mancave 😋
Coole setup! Maar krijg je nog wel halterschijven op de smith stang?Bijna klaar! Schijven liggen niet meer los op de grond. Speaker op een wandplankje, gripjes aan de muur gemonteerd. Over een paar maanden een MBX-520 bankje met leg lift optie kopen en dan is het helemaal af. En nog wat schijven, heb nu genoeg voor dumbbells tot 40kg.
![]()

Echt net..Coole setup! Maar krijg je nog wel halterschijven op de smith stang?![]()
Ideaal is het niet, maar voor de 2 oefeningen die ik gebruik prima. Moet het er zijwaarts voor plaatsen en dan er op manoeuvreren.
mocht dat opgelost worden met een band toe te voegen is het prima.Niet echt doordacht, inderdaad. De geluidsinstallatie staat er ook maar een beetje knullig bij. Verder wel een heel goed kanaal.![]()
Dacht dat ze het in een kelder ofzo hadden. Zo'n locatie en dan zo donker opgesloten. Stel je voor als in de zomer lekker alles open kan.
Het feit dat velen op tweedehands te koop staan is wel een Redflag iddDames en heren, koop NOOIT een Body-Solid toestel! Jammer genoeg heb ik de foto's van hun squat machine al gewist. Na twee-drie maanden was dat toestel compleet verbogen.
— Body-Not-So-Solid: Built For The Wife
Don't do it, @mucci! Don't do it!
![]()

Diverse onderdelen waren dusdanig verbogen dat ik nieuwe heb gekregen. Vervolgens heb ik het toestel met € 300 verlies verkocht. (de aankoopprijs was € 945) Het waren twee broertjes die net begonnen aan wie ik het heb verkocht dus die zullen dat toestel niet zo snel naar de t*ring trainen. Ik moet toch een beetje rekening houden met mijn karma. 😇Het feit dat velen op tweedehands te koop staan is wel een Redflag idd![]()
Dit zijn alle webshops in mijn favorieten:Jij toevallig nog ideeën van sites waar ik dergelijke toestellen zou kunnen vinden?
Brian Alsruhe had ook net zo'n locatie maar dan wel een open box, vond ik een mooi voorbeeld - living the dream!Niet echt doordacht, inderdaad. De geluidsinstallatie staat er ook maar een beetje knullig bij. Verder wel een heel goed kanaal.
Dit zijn alle webshops in mijn favorieten:
Bekijk bijlage 611824
* Jammer genoeg verscheept Mirafit nog altijd niet naar de EU.
IdemHeb al een paar keer contact gehad met Mirafit, maar ze willen er echt niet aan.
Jujimufu heeft het nog het best voor elkaar. Geen idee wat die gozer doet, maar overduidelijk stinkend rijk.Brian Alsruhe had ook net zo'n locatie maar dan wel een open box, vond ik een mooi voorbeeld - living the dream!