Fitness Seller

Sticky Toon je home gym!

1000028122.jpg

1000028123.jpg

1000028124.jpg

1000028125.jpg

1000028126.jpg

Zo, homegym begint ergens op te lijken 💪🏻
Is die rack ook van Atletica? Wat vond je van de levering van de spullen?
Wil graag een rack van hun, maar hoor wel wat negatieve verhalen over het leveren.

Is die rack ook van Atletica? Wat vond je van de levering van de spullen?
Wil graag een rack van hun, maar hoor wel wat negatieve verhalen over het leveren.
Yes rack ook van hun (KSK). Top ding, alleen de overbrenging is 1:1, dus voor kleine spiergroepen wel wat lastiger, zijn best grote stappen dan. Heb al mijn spullen los gekocht, steeds weer een maandje of 2 ertussen dus flink wat leveringen gehad al, en nooit problemen gehad. Enige problemen die ik gehad heb is met titanium strenght, dat bleek weer een spaans bedrijf met een NL site te zijn. Maar atletica is altijd strak met leveren (via een NL transportbedrijf) en ook de klantenservice is altijd goed.

Yes rack ook van hun (KSK). Top ding, alleen de overbrenging is 1:1, dus voor kleine spiergroepen wel wat lastiger, zijn best grote stappen dan. Heb al mijn spullen los gekocht, steeds weer een maandje of 2 ertussen dus flink wat leveringen gehad al, en nooit problemen gehad. Enige problemen die ik gehad heb is met titanium strenght, dat bleek weer een spaans bedrijf met een NL site te zijn. Maar atletica is altijd strak met leveren (via een NL transportbedrijf) en ook de klantenservice is altijd goed.
Nice man, ik heb eigenlijk precies ditzelfde rack op het oog. Kan je een goede stretch krijgen met latpulldowns en zijn de dual cables lang genoeg om comfortabel cable flys enzo te doen?
Hoe lang moest je wachten op de levering van het rack na bestelling?

gym.PNG

Jullie mogen altijd eens komen trainen hoor.

Er zijn al home gym topics. En deze is nu niet heel speciaal of het lijkt zo door de aardappel waar je foto's mee maakt.

Verplaatst naar bestaand topic.

Ik zie dat je de Atletica B4 bench hebt, staat hij stabiel, wat zijn de plus en min punten (als die er zijn)?
Ik ben namelijk geintreseert in de B2 Met leg option.
Bij hun is het wel gemakkelijk dat het gratis verzendkosten zijn.

Ik zie dat je de Atletica B4 bench hebt, staat hij stabiel, wat zijn de plus en min punten (als die er zijn)?
Ik ben namelijk geintreseert in de B2 Met leg option.
Bij hun is het wel gemakkelijk dat het gratis verzendkosten zijn.
Top ding. Zwaar, stabiel en solide

Je weet dat er niets zoiets als gratis verzendkosten bestaat? Je betaald er echt wel voor 😅
zijn bijna de zelfde prijzen als Fitnesseller en denk bijna zelfde kwaliteit.
Dus zou niet weten waar ze het dan van zouden halen die meerprijs!

We moeten voor dit soort dingen echt een andere naam gaan bedenken hoor.
Hoe is dit nog een homegym dan??? :D
Word het niet heel heet daar met de zomers?
Haha, tsja, je zou het een home sportschooltje kunnen noemen ;)
Ik heb het geluk dat er een 6m bij 4.5m serre aan het huis vastzit. Een van de eigenaren van het huis voor ik en m'n partner het kochten wilde een originele snooker tafel, er was een serre maar niet groot genoeg, die heeft hij laten weghalen en een veel grotere gebouwd.
Het was de bedoeling om de garage als gym te gebruiken maar van een gedeelte hebben ze een bijkeuken gemaakt dus had mijn partner er geen moeite mee om mij de helft van de serre te geven voor mijn gym. Vorig jaar kreeg ik het voor elkaar dat ze ook toestemde om de serre geheel als gym te veranderen.
Het gaat in stappen aangezien het niet goedkoop is. Heb dit jaar een 6 meter lange spiegelwand geplaatst, nieuwe rubberen matten gelegd en nieuwe machines aangeschaft. Sommige machines hadden een ander kleurtje dus diende ik die aan te passen daar ik met zwart en rood werk. In augustus wordt de gym compleet, zal een tweede schijven standaard aanschaffen met extra gewichten, een standaard met de max grip handle bars, tricep bar, 4ft straight bar en wil eigenlijk nog een hyper extension machine.
Ik heb een airco in mijn gym dus zomers koele lucht en in de winter warme, binnen 5 minuten is het koel of warm. Ja, tijdens de warme dagen kan de temperatuur oplopen tot 40 graden.
Verder een 43 inch tv, onmisbaar, een Blu-ray speler en een dolby surround systeem.

Wel jammer dat het allemaal alie express kwaliteit is en als je beetje zwaar tilt dit soort meuk niet te vertrouwen is.

Haha, tsja, je zou het een home sportschooltje kunnen noemen ;)
Ik heb het geluk dat er een 6m bij 4.5m serre aan het huis vastzit. Een van de eigenaren van het huis voor ik en m'n partner het kochten wilde een originele snooker tafel, er was een serre maar niet groot genoeg, die heeft hij laten weghalen en een veel grotere gebouwd.
Het was de bedoeling om de garage als gym te gebruiken maar van een gedeelte hebben ze een bijkeuken gemaakt dus had mijn partner er geen moeite mee om mij de helft van de serre te geven voor mijn gym. Vorig jaar kreeg ik het voor elkaar dat ze ook toestemde om de serre geheel als gym te veranderen.
Het gaat in stappen aangezien het niet goedkoop is. Heb dit jaar een 6 meter lange spiegelwand geplaatst, nieuwe rubberen matten gelegd en nieuwe machines aangeschaft. Sommige machines hadden een ander kleurtje dus diende ik die aan te passen daar ik met zwart en rood werk. In augustus wordt de gym compleet, zal een tweede schijven standaard aanschaffen met extra gewichten, een standaard met de max grip handle bars, tricep bar, 4ft straight bar en wil eigenlijk nog een hyper extension machine.
Ik heb een airco in mijn gym dus zomers koele lucht en in de winter warme, binnen 5 minuten is het koel of warm. Ja, tijdens de warme dagen kan de temperatuur oplopen tot 40 graden.
Verder een 43 inch tv, onmisbaar, een Blu-ray speler en een dolby surround systeem.
Gaaf hoor, hier eenzelfde grootte qua serre (niet als gym, met ons grote gezin staat daar een 4 m lange eettafel 🥰). Het wordt echt heel warm in de zomer (hier is hij twee verdiepingen hoog: bovenin hebben we zelfs al 55 gemeten) maar de airco heeft het binnen vijf minuten aangenaam 👍.

Heb je de apparaten gespoten? Hier staat opknappen van de kelder gym nog op de lijst. Ja ik weet dat ik in de kerstvakantie tegels zou verven, heb andere kamers geverfd omdat muren of bakstenen en cement likken verven mee makkelijker leek dan tegels maar ben die oubollige groene jaren zeventig tegels goed zat...

Wel jammer dat het allemaal alie express kwaliteit is en als je beetje zwaar tilt dit soort meuk niet te vertrouwen is.
Ik denk als je daar een beetje zwaar tilt en je dropt je gewichtjes dat dan de raampies eruit trillen! :D Hoe dan ook ik teken voor zo'n eigen plekkie

Ik denk als je daar een beetje zwaar tilt en je dropt je gewichtjes dat dan de raampies eruit trillen! :D Hoe dan ook ik teken voor zo'n eigen plekkie
Zulke gyms ogen vaak mooi voor de foto, maar kwaliteit is echt merkbaar als je sterk begint te worden en je moet vertrouwen op je machines. Hij zal niet de eerste zijn die in zon powercage zichzelf goed bezeert, nog niet gepraat met die leg ext/curl die afbreekt na een jaar gebruik.

Goedkoop verkoopt, maar gegarandeerd als iemand na paar jaar zijn homegym upgrade die volgende ronde overstapt op kwaliteit dan wel gebruikt op marktplaats aangezien degelijk
spul nooit slijt.

Heb dezelfde fout gemaakt in de corona door veelal van gorilla te kopen, dat was soort gelijke meuk en erg onstabiel. Na jaar alles ingeruild voor atx en dat krijg je niet kapot wat je ook doet.

Terug
Naar boven