Fitness Seller

Sticky Toon je home gym!

Smith-Machine-Power-Rack-Multi-functional-Training-Machine-With-Cables.webp
WhatsAppImage2023-12-12at17.42.15_cleanup.webp
Image_6430dc0e-1caa-4b6c-813e-0ece0621ffc1.webp

De tuin heeft twee levels, grond level dus hetzelfde als de serre en een verhoogt level. De tuin is enorm privé, geen nieuwsgierige buren. Het maakt mij niet echt uit of er iemand sneaky kijkt mochten ze dat kunnen. Ik vind het heerlijk dat de serre zoveel ramen heeft, zoveel beter dan een garage. Twee grote deuren die open kunnen wanneer het lekker weer is, barbecue met vrouw en kindertjes, nee niets op de ramen.

Ik heb m'n power rack te koop gezet daar ik een ander wil. Ik mis een smith machine en double cable die dichter bij elkaar dienen te liggen en tevens op elke hoogte verstelbaar zijn. Verder wil ik nog een pec-deckt/rear delt machine en een tricep extension machine. Zal moeten puzzelen om het er goed in te krijgen maar ik heb nog ruimte dus denk wel dat het gaat lukken.
De foto's zijn de machines die in Augustus worden gekocht. Wil de pec-deck/rear delt wat aanpassen door sommige onderdelen rood te spuiten.

BodyMax_CF430_hero2021_1600_600.jpg

Ow ja, vergat de nieuwe bench nog. Rollers kunnen verstelt worden zodat je knieën steun hebben wanneer je lat pulldown doet. Verstelbaar zit gedeelte ook voor decline.

Na wat geschuif van toestellen en meten gaan de nieuwe machines in augustus werkelijkheid worden. Zat enkel wat te tobben met de pecdeck/rear delt daar die een wijdte van 1.57m heeft maar gelukkig moet het net kunnen. De lengte van de tricep/extension is 1.23m wat te lang is, echter heeft dit toestel een grondplaat van achteren voor bicep oefeningen die ik niet nodig heb, kan genoeg andere biceps oefeningen uitvoeren. Zonder die plaat heeft het slechts een lengte van 0.90m. Zal wat foto's plaatsen wanneer alles binnenkomt.

Na anderhalf jaar een homegym te hebben de boel leeg getrokken om vloerverwarming te kunnen leggen en alles te gaan isoleren. Als het buiten 0 graden was was het daar 3 graden. Zorgde voor vochtproblemen en een grote kou aanval op de woning.

Mooi moment om kritisch te kijken wat weg kon en wat prioriteit had. Inmiddels was het voor mij duidelijk dat hoe ruimtelijker je homegym is hoe prettiger het traint.

Hierbij de nieuwe opzet (alleen mijn dochters barbells moeten nog een fatsoenlijke plek krijgen):
527f82e6-07aa-4dae-b349-6f2f88302d83.jpeg
DAC5A6BC-573F-4B54-AF15-407E807D6CA6.jpeg

IMG_1812.jpeg

IMG_1813.jpeg
IMG_1815.jpeg

Laatst bewerkt:
Na anderhalf jaar een homegym te hebben de boel leeg getrokken om vloerverwarming te kunnen leggen en alles te gaan isoleren. Als het buiten 0 graden was was het daar 3 graden. Zorgde voor vochtproblemen en een grote kou aanval op de woning.

Mooi moment om kritisch te kijken wat weg kon en wat prioriteit had. Inmiddels was het voor mij duidelijk dat hoe ruimtelijker je homegym is hoe prettiger het traint.

Hierbij de nieuwe opzet (alleen mijn dochters barbells moeten nog een fatsoenlijke plek krijgen):
527f82e6-07aa-4dae-b349-6f2f88302d83.jpeg
DAC5A6BC-573F-4B54-AF15-407E807D6CA6.jpeg

IMG_1812.jpeg

IMG_1813.jpeg
IMG_1815.jpeg
Heel mooi!
Hoe bevalt Freak Athlete machine? En hoe groot is de ruimte?

Heel mooi!
Hoe bevalt Freak Athlete machine? En hoe groot is de ruimte?
Thanks. Ik heb hem pas sinds de verbouwing omdat ik dan mijn hyperextension, split squat stand en nordic bench kon opruimen en eindelijk ruimte had door het verkopen van mijn atx powerbench. Eigenlijk alleen nog maar gebruikt voor leg curls, leg extensions en seated rows. Dat gaat er allemaal erg goed op. Alles voelt wat “los” tot je een oefening gaat doen, daar moest ik aan wennen. Dat je hem rechtop kan storen is ideaal natuurlijk. Nordics even gauw getest en dat was ook prima. Deze week ook eens hypers, rev hypers en ghd sit ups proberen.

De ruimte is zo’n 4 bij 6.

Laatst bewerkt:
Thanks. Ik heb hem pas sinds de verbouwing omdat ik dan mijn hyperextension, split squat stand en nordic bench kon opruimen en eindelijk ruimte had door het verkopen van mijn atx powerbench. Eigenlijk alleen nog maar gebruikt voor leg curls, leg extensions en seated rows. Dat gaat er allemaal erg goed op. Alles voelt wat “los” tot je een oefening gaat doen, daar moest ik aan wennen. Dat je hem rechtop kan storen is ideaal natuurlijk. Nordics even gauw getest en dat was ook prima. Deze week ook eens hypers, rev hypers en ghd sit ups proberen.

De ruimte is zo’n 4 bij 6.

Top! Ik wil hem met name voor de leg extention, leg curls, nordics, split squats en eventueel ghd gebruiken. Mijn ruimte is net iets kleiner en daarvoor zou het ook ideaal zijn.

Top! Ik wil hem met name voor de leg extention, leg curls, nordics, split squats en eventueel ghd gebruiken. Mijn ruimte is net iets kleiner en daarvoor zou het ook ideaal zijn.
Daar is het perfect voor. Met GHD is hij wel vrij hoog overigens. Dat is misschien iets om rekening mee te houden.

Hij komt als een flink bouwpakket maar de stappen om hem in elkaar te zetten zijn duidelijk te volgen. Voor elk onderdeel heb je een filmpje en voor elke stap een apart zakje met een label “stap 1” bijvoorbeeld. Ik had hem binnen 4 dagen binnen. Volgens mij zit er een depot in Duitsland.

20250616_214556.jpg
20250616_214602.jpg

20250616_214611.jpg

20250616_214624.jpg

20250616_214649.jpg

20250616_214712.jpg

20250616_215125.jpg

De nieuwe (6 maanden) hal van rpb. Wat mij betreft het mooiste beukhok van NL nu. Tjokvol met bijzondere equipment.
En natuurlijk stop ik niet hier. Het blijft een project in ontwikkeling.

20250616_214556.jpg
20250616_214602.jpg

20250616_214611.jpg

20250616_214624.jpg

20250616_214649.jpg

20250616_214712.jpg

20250616_215125.jpg

De nieuwe (6 maanden) hal van rpb. Wat mij betreft het mooiste beukhok van NL nu. Tjokvol met bijzondere equipment.
En natuurlijk stop ik niet hier. Het blijft een project in ontwikkeling.
ik denk dat iedereen zijn homegym wel een project in ontwikkeling blijft :D

Ik heb mezelf al minimaal 12x wijs gemaakt dat ik klaar ben en zelfs in mijn kleine hok vind ik elke keer wel weer een cm2 ruimte voor wat nieuws 🤣 als ik binnen 5 jaar niet verhuis zien jullie me terug bij hoardersxxl

Chest Fly/Rear Delt en Tricep Extension machines zijn binnen gekomen. Van het weekend in elkaar zetten en hopen dat de ruimte die ik ervoor heb voldoende is.
20250625_050327.jpg

Van het weekend?!?! Het is verdomme pas woensdag! Kan jij zo lang wachten dan?? :D
Nee niet echt, zal misschien een beginnetje maken vanavond met de chest fly/rear delt. Volgens Vedor is de machine 165cm lang, echt niet hey. Heb die gasten vele malen gesproken en ze uitgelegt dat de lengte die zij opgeven niet klopt, dat die veel korter is. Ze blijven mij maar koppig vertellen dat die wel goed is. Ik heb de machine nu en wat blijkt? Ik heb gelijk lol. Lengte is hooguit 120cm, maw informeren ze geinteresseerden onjuist.

Nee niet echt, zal misschien een beginnetje maken vanavond met de chest fly/rear delt. Volgens Vedor is de machine 165cm lang, echt niet hey. Heb die gasten vele malen gesproken en ze uitgelegt dat de lengte die zij opgeven niet klopt, dat die veel korter is. Ze blijven mij maar koppig vertellen dat die wel goed is. Ik heb de machine nu en wat blijkt? Ik heb gelijk lol. Lengte is hooguit 120cm, maw informeren ze geinteresseerden onjuist.
Spul lijkt op GMWD in de VS, maar ik zie al wat verschillen. Ik ben al maanden op zoek naar een plate load multi flight machine, en ik had gehoopt dat deze ook tussen het aanbod te vinden was, maar helaas. Dan ga ik deze toch nog proberen te bestellen via China (Alibaba).
gmwd-lateral-raise-standing-multi-flight-machine-main-2 (1).jpg

Ik was ook maanden op zoek naar een cable tower met verstelbare armen.
Uiteindelijk gevonden in Europa (wel Engeland). Ik heb deze laten importeren (370 euro voor vervoer en import kosten).
Is ideaal, zeker voor kleinere ruimtes.
1:2 en 1:1 ratio. Dus ideaal voor bijvoorbeeld cable flyers maar ook pulldowns en rows!

WM-CS-v2-Main-WBG_1f1db1d7-0525-4d1a-8731-fdae8b99e5e8 (2).jpg

Heb ook de Rep Nighthawk binnen en kan niet wachten op de nieuwe leg attachment.

Foto''s komen als ik helemaal klaar ben. Wil nog een nieuwe vloer leggen en de muren zwart verven.

Zittende roeimachine en chest press machine komen er ook aan.

Dat is vaak zo met die maten bij dozenschuivers.

Spul lijkt op GMWD in de VS, maar ik zie al wat verschillen. Ik ben al maanden op zoek naar een plate load multi flight machine, en ik had gehoopt dat deze ook tussen het aanbod te vinden was, maar helaas. Dan ga ik deze toch nog proberen te bestellen via China (Alibaba).
gmwd-lateral-raise-standing-multi-flight-machine-main-2 (1).jpg

Ik was ook maanden op zoek naar een cable tower met verstelbare armen.
Uiteindelijk gevonden in Europa (wel Engeland). Ik heb deze laten importeren (370 euro voor vervoer en import kosten).
Is ideaal, zeker voor kleinere ruimtes.
1:2 en 1:1 ratio. Dus ideaal voor bijvoorbeeld cable flyers maar ook pulldowns en rows!

WM-CS-v2-Main-WBG_1f1db1d7-0525-4d1a-8731-fdae8b99e5e8 (2).jpg

Heb ook de Rep Nighthawk binnen en kan niet wachten op de nieuwe leg attachment.

Foto''s komen als ik helemaal klaar ben. Wil nog een nieuwe vloer leggen en de muren zwart verven.

Zittende roeimachine en chest press machine komen er ook aan.
Ben benieuwd naar de fotos 👍

Deze video last zien dat de lengte van de machine nooit 165cm kan zijn. De rode midden grond balk is 100cm, daaraan komt dan aan beide kanten een anders rode balk die 5cm dik is, dan is de lengte 110cm, zitgedeelte van de machine steekt ietsjes uit, denk 10cm dus totaal is de lengte 120cm. Dat is een enorm verschil.

Terug
Naar boven