Fitness Seller

Sticky Toon je home gym!

Slimme optie. Ik zit ook aan de seal row te denken maar idd de ruimte. Is er op de seal row nog wel een triceps dip optie aan te hangen? Dan is de ruimte weer verdeeld voor 2 oefeningen.
Hoe dik is je osb, is daar nog wat aan te hangen als je bijv een pull up bar wil monteren of is het daar niet sterk genoeg voor?
Die officiële atx seal row bench kun je geen opties aan bevestigen. Dus is echt alleen voor seal rows met een barbell of dumbells.
Mijn osb platen zijn 18mm dik. Heb zelf al de atx multigrip pullup aan het plafond bevestigd. Weet niet of ik dat zou aandurven met bevestiging aan de wand...

Dan zou ik eerder dikke houten balken achter het osb willen hebben en daar dan een pullup bar aan bevestigen met lange dikke houtdraadbouten.

Die officiële atx seal row bench kun je geen opties aan bevestigen. Dus is echt alleen voor seal rows met een barbell of dumbells.
Mijn osb platen zijn 18mm dik. Heb zelf al de atx multigrip pullup aan het plafond bevestigd. Weet niet of ik dat zou aandurven met bevestiging aan de wand...

Dan zou ik eerder dikke houten balken achter het osb willen hebben en daar dan een pullup bar aan bevestigen met lange dikke houtdraadbouten.

Ja kan nog wel balken bevestigen, lijkt mij inderdaad verstandig dan.

https://www.fitness-seller.nl/atx-folding-dip-attachment/ deze zou toch moeten passen op de seal row? @Fitness Seller

Verzameling is bijna compleet, de gym vraagt wel om een mooie osb afwerkingvoor de juiste sfeer.

1000001521.jpg

1000001492.jpg

1000001526.jpg

1000001527.jpg

Ja kan nog wel balken bevestigen, lijkt mij inderdaad verstandig dan.

https://www.fitness-seller.nl/atx-folding-dip-attachment/ deze zou toch moeten passen op de seal row? @Fitness Seller

Verzameling is bijna compleet, de gym vraagt wel om een mooie osb afwerkingvoor de juiste sfeer.

1000001521.jpg

1000001492.jpg

1000001526.jpg

1000001527.jpg
Ja die zou er wel op passen denk ik maar dan zit je dip bar wel erg laag.. Bovenkant van de seal row bench is maar 95cm..
Zou ik niet op kunnen dippen.

Euh, theoretisch wel, maar ga je dan knielend dippen? 😅 Ik denk overigens ook niet dat de seal row stabiel genoeg is om een dip bar aan vast te maken. Dit toestel is namelijk niet bedoeld om dat soort accessoires aan te bevestigen. Met een eigengewicht van slechts 65 kg zou deze waarschijnlijk omkiepen als je daar aan de buitenkant aan gaat hangen door middel van een dip bar.

Bedankt! Alles staat nu wel vol in de homegym. Mijn abo in de fitness gelijk stopgezet nu

• Like
Waarderingen: GVW
Mooi weekje, flink laten hangen.

Nieuwe aanwinsten chest supp row 1 van mijn all time favorieten. Bij RPB neergezet.

En een full Russian set 50ers tot en met de change plates aan toe. Een zeldzaamheid.
20241207_142907.jpg

20241209_140005.jpg

1000055860.jpg
1000055861.jpg
1000055862.jpg
1000055863.jpg
1000055864.jpg

Onze homegym. We trainen hier in ieder geval met @DieNase en ik. Onze twee zoons (14 en 16) en af en toe de oudere dochters. De jongste dochters gebruiken het meer als speeltuin, die gebruiken de danskamer met gymmat om truukjes (turnen, acro danwel breakdance) te oefenen meer. Ah en toe trainen ook ploeggenoten van ons of van onze kinderen hier mee. Op de planning staat deze kerstvakantie de tegels te verven, aangezien deze kotsgroene kleur niet zo lekker is, maar of het het waard is....

Bijlagen

• 1000055866.jpg
    1000055866.jpg
    180 KB · Weergaven: 51
Laatst bewerkt:
1000057906.jpg

1000055860.jpg
1000055861.jpg
1000055862.jpg
1000055863.jpg
1000055864.jpg

Onze homegym. We trainen hier in ieder geval met @DieNase en ik. Onze twee zoons (14 en 16) en af en toe de oudere dochters. De jongste dochters gebruiken het meer als speeltuin, die gebruiken de danskamer met gymmat om truukjes (turnen, acro danwel breakdance) te oefenen meer. Ah en toe trainen ook ploeggenoten van ons of van onze kinderen hier mee. Op de planning staat deze kerstvakantie de tegels te verven, aangezien deze kotsgroene kleur niet zo lekker is, maar of het het waard is....
Nice set up! Is DieNase toch weer met het ijzer aan de gang? 👍🏻💪🏻 Doe em de groeten!

Gym is c.a. 4 jaar oud en nagenoeg onveranderd gebleven, maar heb 'm een beetje opgelapt.

Vloer: Rubber puzzelmatten 2cm dik
ATX Kooi + Pulley
ATX Afwerpmatten
ATX Soft Drop Blocks 15cm (voor block pulls)
ATX Platte bank
ATX Powerlifting bar
Eleiko Powerlifting bar
ATX Safety Squat Bar
ATX Nuo verstelbare dumbbells <= 32kg
ATX Ab Wheel
Shiva & Hastings Pro schijven
Plank (spaanplaat, als verhoging ter compensatie van de afwerpmatten)
Schwynn Airdyne AD8

Niet op de foto: elastiekjes, pulley accessoires e.d., incline bank.

Bijlagen

• HomeGym2.jpg
    HomeGym2.jpg
    158,1 KB · Weergaven: 213
  • HomeGym1.jpg
    HomeGym1.jpg
    156,6 KB · Weergaven: 165
  • HomeGym3.jpg
    HomeGym3.jpg
    168 KB · Weergaven: 142
  • HomeGym4.jpg
    HomeGym4.jpg
    170,1 KB · Weergaven: 163
Laatst bewerkt:
Gym is c.a. 4 jaar oud en nagenoeg onveranderd gebleven, maar heb 'm een beetje opgelapt.

Vloer: Rubber puzzelmatten 2cm dik
ATX Kooi + Pulley
ATX Afwerpmatten
ATX Soft Drop Blocks 15cm (voor block pulls)
ATX Platte bank
ATX Powerlifting bar
Eleiko Powerlifting bar
ATX Safety Squat Bar
ATX Nuo verstelbare dumbbells <= 32kg
ATX Ab Wheel
Shiva & Hastings Pro schijven
Plank (spaanplaat, als verhoging ter compensatie van de afwerpmatten)
Schwynn Airdyne AD8

Niet op de foto: elastiekjes, pulley accessoires e.d., incline bank.
Welke hoogte van powerrack is dat?

Het is een ATX Power Rack PRX-650, 215,5 cm
Bedankt :thumbup:
Ik ben zelf aan het rondkijken om eventueel een rack te kopen van ATX met lat pulley, maar ben niet zeker van de hoogte. Plafond is 2m37, dus rack moet laag genoeg zijn om pullups te doen, maar wil ook geen te lage lat pulley dat ik niet goed kan strekken bij lat pulldowns.

Bedankt :thumbup:
Ik ben zelf aan het rondkijken om eventueel een rack te kopen van ATX met lat pulley, maar ben niet zeker van de hoogte. Plafond is 2m37, dus rack moet laag genoeg zijn om pullups te doen, maar wil ook geen te lage lat pulley dat ik niet goed kan strekken bij lat pulldowns.
Wij hebben een atx 650 staan in een ruimte van 225
We doen pull-,ups door de angles 360 er aan te hangen. Ik kan hem bijna zonder, @DieNase
Stoot dan zijn hoofd.

Met 240 lukt het dus wel lijkt me zo 😉

Ik heb een prx 720, zelfde hoogte. Ben zelf 203cm en kan lat pulldowns doen met volledige stretch op de ATX row seat.

• Like
Waarderingen: Lef
Terug
Naar boven