- Waardering
- 272
- Lengte
- 1m82
Wat bedoel je met "de angles 360 er aan te hangen"?Wij hebben een atx 650 staan in een ruimte van 225
We doen pull-,ups door de angles 360 er aan te hangen. Ik kan hem bijna zonder, @DieNase
Stoot dan zijn hoofd.
Met 240 lukt het dus wel lijkt me zo 😉
Ik vind het moeilijk om in te schatten juist hoeveel ruimte ik nodig heb om vlot te kunnen optrekken, en ik heb momenteel geen rack of pullup bar om het te testen. Vroeger had ik een powertec powerrack, dat was denk ik 205cm. Ik vond toen dat het plafond al wel heel dichtbij kwam bij pullups, maar misschien herinner ik het mij verkeerd.
Een beetje spijtig dat ze bij ATX niet voor een optrekstang als deze zijn gegaan, die kan je ondersteboven installeren om het wat lager te maken.
Ik bedenk met net dat ik nog ergens turnringen heb liggen. Ik zal eens kijken of ik ze ergens in huis kan hangen en wat te meten hoeveel plaats ik nu juist nodig heb.
Als ik lager ga zitten dan een standaard 45cm hoog bankje, dan zou dat normaal voor mij ook gaan zelfs met een lager rack. Dus het is zeker geen groot probleem. Meer een kwestie van welke optie (195cm of 215cm) voor mij ideaal zou zijn. Gelukkig ben ik maar 1m82Ik heb een prx 720, zelfde hoogte. Ben zelf 203cm en kan lat pulldowns doen met volledige stretch op de ATX row seat.

Wel fijn dat ze bij Fitnessseller bij de lat pulleys de hoogte van vloer tot onderkant bovenste kabel geven bij de specificaties. Voor de lagere racks is dat 175cm, voor de hogere (zoals jouw 720) is het 195cm.
Laatst bewerkt: