- Waardering
- 3.897
Zakken ook makkelijk in.Ik zou niet voor dit soort matten gaan maar echt voor rubberen tegels. Kwalitatief een stuk beter, comfortabeler en zorgt voor meer demping
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zakken ook makkelijk in.Ik zou niet voor dit soort matten gaan maar echt voor rubberen tegels. Kwalitatief een stuk beter, comfortabeler en zorgt voor meer demping
Home Exercise Room Flooring | 20mm Gym Flooring https://share.google/TuNK19xRZf9lSTSwT
Ik doelde ook op die 'foam' matten.Home Exercise Room Flooring | 20mm Gym Flooring https://share.google/TuNK19xRZf9lSTSwT
Ik heb deze en zijn gewoon super kwaliteit, die zakken niet in tenzij de ondergrond niet sterk genoeg is.
Handig die arm waaraan je die speedball bevestigd hebt. Ik ziet dat er ATX op staat. Ik zit te zoeken op de site van @Fitness Seller maar zie het product niet direct terug. Enig idee hoe het product heet? Overigens heb ik een 600 rack, niet 800 dus ik hoop dat die ook voor de 600 bestaat.Van de week mijn ATX 800 rack voorzien van een tweede gewichtstapel en wat extra attributen voordat de serie helemaal niet meer leverbaar is.
Als het weer op voorraad is alleen nog de weight plate pins vervangen voor de korte versie en voor beide zijdes.
Ben daar ook naar op zoek, om aan m'n rack te bevestigen met handles, voor m'n belt squat attachment. De enigste andere leverancier waar ik deze tegenkwam is Bells of Steel.Handig die arm waaraan je die speedball bevestigd hebt. Ik ziet dat er ATX op staat. Ik zit te zoeken op de site van @Fitness Seller maar zie het product niet direct terug. Enig idee hoe het product heet? Overigens heb ik een 600 rack, niet 800 dus ik hoop dat die ook voor de 600 bestaat.
Handig die arm waaraan je die speedball bevestigd hebt. Ik ziet dat er ATX op staat. Ik zit te zoeken op de site van @Fitness Seller maar zie het product niet direct terug. Enig idee hoe het product heet? Overigens heb ik een 600 rack, niet 800 dus ik hoop dat die ook voor de 600 bestaat.
Edit: heb deze gevonden die helaas niet meer leverbaar is: https://www.fitness-seller.nl/atx-cantilever-draagarm/
Ik heb die van ATX inderdaad. Je kunt kijken of je het nog bij andere Europese leveranciers kunt bestellen.Ben daar ook naar op zoek, om aan m'n rack te bevestigen met handles, voor m'n belt squat attachment. De enigste andere leverancier waar ik deze tegenkwam is Bells of Steel.
Edit vind er nu wel meerdere onder 'boxing arm attachment rack'.
Daar komt binnenkort een nieuwe versie van uit (voor de nieuwe 700 serie rigs). Voor power racks is zo'n onderdeel overigens altijd oppassen, want je wilt niet dat het rack omkiept. Dan adviseren we wel om het rack aan de grond te verankeren.Handig die arm waaraan je die speedball bevestigd hebt. Ik ziet dat er ATX op staat. Ik zit te zoeken op de site van @Fitness Seller maar zie het product niet direct terug. Enig idee hoe het product heet? Overigens heb ik een 600 rack, niet 800 dus ik hoop dat die ook voor de 600 bestaat.
Edit: heb deze gevonden die helaas niet meer leverbaar is: https://www.fitness-seller.nl/atx-cantilever-draagarm/
Nice hoor. Maar ik vroeg me af hoe diep je dan kan gaan hiermee. Het gaat toch net zo diep tot die zwarte stangen? Of zie ik dat nou verkeerd?Vorige maand ofzo via ome Ali een Vevor vertical leg press gekocht. Eigenlijk heb ik de ruimte niet dus hij staat onder het afdakje buiten, maar voor 195 euro inc verzending kon ik hem gewoon niet laten staan. Voor dat geld zie ik wel hoe lang hij het volhoudt (na gebruik gaat er gelijk een zeil overheen)
![]()
De oefening is echt veel effectiever dan ik had verwacht. Het ding is natuurlijk verre van ATX kwaliteit maar wel beter dan de Powerlines die al jaren verkocht worden. De voetplaat is goed breedt en lang en de oefening voelt vrij smooth (wel flink olie erin voor gebruik) is. Voor 195 euro echt een koopje.
Wel doe ik vooral 15+ reps en heb ik er tot nu toe max 160 kg op gehad (valt vies tegen hoe zwaar die verticale baan is met dat soort gewicht). Verder voor mij een stuk comfortabeler dan een 45° leg press. Voelt voor mn knieën en onderrug een stuk fijner (wel opletten dat je onderrug niet van het bankje komt uiteraard)
Ik kom met mijn lengte echt lekker diep, maar kan me voorstellen dat als je wat kleiner bent je geen volledige ROM gaat halen doordat de safeties vrij lang zijn. Mijn vriendin van 174 haalt vrij decent diepte, maar niet zoals ikzelf zou willen.
Al met al veel betere kwaliteit en een fijnere oefening dan verwacht. Geen spijt van, maar de 350 euro die hij nu op z'n goedkoopst kost is wel echt de bovenkant van wat ik zou betalen voor wat je krijgt en eigenlijk alleen als dit de max oppervlakte is die je kwijt kunt.

Nice hoor. Maar ik vroeg me af hoe diep je dan kan gaan hiermee. Het gaat toch net zo diep tot die zwarte stangen? Of zie ik dat nou verkeerd?
Hoe dan ook .. Ik twijfelde zelf ook al een lange tijd om zo'n model aanteschaffen.
Maar toen kwam ik er achter dat ik ook onder mijn smithmachine kon gaan liggen puffen als een vrouw die aan het bevallen is![]()
Heb je toch helemaal geen ATX voor nodig? Ziet er prima uit hoor, zolang het toestel zijn werk maar doet.Vorige maand ofzo via ome Ali een Vevor vertical leg press gekocht. Eigenlijk heb ik de ruimte niet dus hij staat onder het afdakje buiten, maar voor 195 euro inc verzending kon ik hem gewoon niet laten staan. Voor dat geld zie ik wel hoe lang hij het volhoudt (na gebruik gaat er gelijk een zeil overheen)
![]()
De oefening is echt veel effectiever dan ik had verwacht. Het ding is natuurlijk verre van ATX kwaliteit maar wel beter dan de Powerlines die al jaren verkocht worden. De voetplaat is goed breedt en lang en de oefening voelt vrij smooth (wel flink olie erin voor gebruik) is. Voor 195 euro echt een koopje.
Wel doe ik vooral 15+ reps en heb ik er tot nu toe max 160 kg op gehad (valt vies tegen hoe zwaar die verticale baan is met dat soort gewicht). Verder voor mij een stuk comfortabeler dan een 45° leg press. Voelt voor mn knieën en onderrug een stuk fijner (wel opletten dat je onderrug niet van het bankje komt uiteraard)
Ik kom met mijn lengte echt lekker diep, maar kan me voorstellen dat als je wat kleiner bent je geen volledige ROM gaat halen doordat de safeties vrij lang zijn. Mijn vriendin van 174 haalt vrij decent diepte, maar niet zoals ikzelf zou willen.
Al met al veel betere kwaliteit en een fijnere oefening dan verwacht. Geen spijt van, maar de 350 euro die hij nu op z'n goedkoopst kost is wel echt de bovenkant van wat ik zou betalen voor wat je krijgt en eigenlijk alleen als dit de max oppervlakte is die je kwijt kunt.
Knap dat iemand 160kg boven zijn hoofd durft te drukken op een stellage wat eruit ziet als ali express.
Zet er een camera bij als je hier verder mee gaat, leuk voor dumpert vroeg of laat.
Machine kan 250kg hebben, denk niet dat Vevor het risico wil lopen hierover te liegen om vervolgens vele male voor het gerecht te verschijnen daar er ongelukken zijn gebeurd. Die kunnen hun bedrijf dan wel afschrijven.Knap dat iemand 160kg boven zijn hoofd durft te drukken op een stellage wat eruit ziet als ali express.
Zet er een camera bij als je hier verder mee gaat, leuk voor dumpert vroeg of laat.
AK10 voor 10% korting op ATX spullenMachine kan 250kg hebben, denk niet dat Vevor het risico wil lopen hierover te liegen om vervolgens vele male voor het gerecht te verschijnen daar er ongelukken zijn gebeurd. Die kunnen hun bedrijf dan wel afschrijven.
Ik geloof eerder dat jij trauma hebt opgelopen toen je teleurgesteld was van de kwaliteit van een toestel die je had aangeschaft.
Het kan ook dat je voor ATX werkt en aan anderen je producten probeert te slijten.

Is gewoon Chinese meuk hoor, geen CE, geen keuring, niks.Machine kan 250kg hebben, denk niet dat Vevor het risico wil lopen hierover te liegen om vervolgens vele male voor het gerecht te verschijnen daar er ongelukken zijn gebeurd. Die kunnen hun bedrijf dan wel afschrijven.
Ik geloof eerder dat jij trauma hebt opgelopen toen je teleurgesteld was van de kwaliteit van een toestel die je had aangeschaft.
Het kan ook dat je voor ATX werkt en aan anderen je producten probeert te slijten.