Snuff-Sann
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.469
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoeveel heeft deze je uiteindelijk gekost?Hierbij mij laatse updates in m'n garagegym..
Tijdje geleden de schijfopname van mijn ATX opties (Pec-Fly en Curl) vervangen voor 50mm opname. Die plastic adapters vond ik ruk gezien die steeds scheuren aan het begin waar je ze vast draait.
Voor de Pec-Fly was het plug en play.
Voor de Curl vergde enige uitdaging maar daar had ik van te voren natuurlijk over nagedacht.. Hier het resultaat:
![]()
![]()
![]()
Zoals te zien heb ik de inbus boutjes van de adapters hergebruikt en heb gaatjes geboord en vervolgens naar M8 getapt zodat deze de schijfopname vast klemmen.
Ook moest ik de 20mm schroefdraad van de schijfopname inkorten zodat deze in de machine pasten daar dit 75mm breed is. Tevens een metalen buisje met 21mm binnendiameter en 30mm buitendiameter er nog tussen moeten doen gezien het oorspronkelijke gat natuurlijk 30mm is.
Aan beide kanten 2 inbus boutjes nu (4 totaal dus) en zit zo vast als een huis.
Erg blij met t resultaat 😜
Maar dat was niet de enige update in m'n gym.. De grote update is dat ik dan eindelijk een seated leg curl / extension machine heb met een 125kg gewichtstapel! Wat een absolute tank van een machine!
Deze tank zelf rechtstreeks uit China besteld (Alibaba) en naar eigen wensen laten aanpassen. De bekleding heb laten matchen met de ATX bekleding, net als de poedercoating. Voorzien van aluminium kabelkatrollen, heb er zelf rubberen voeten van ATX onder gezet en tevens nog twee 3D logo's van ATX om het geheel nog mooier in m'n gym te laten passen 🤣 en het ook wel de looks van ATX heeft van zichzelf.
Goede range of motion voor zowel curls als extensions, een flinke gewichtstapel van 125kg!
Enige wat wel minder was was de meegeleverde staalkabel, die voelde erg slap aan en vertrouwde ik niet. Daarvoor in de plaats een staalkabel op maat besteld bij fitness seller met een schroef uiteind voor op de gewichtstapel.
Geheel loopt super soepel, kwalitatief doet het absoluut niet onder dat van ATX.
![]()
![]()
![]()
Echt heel blij mee!
$1530 voor alles! Machine incl alle aanpassingen, incl import etc, incl verzending tot m'n (garage)deur.
Dat is een hele mooie prijs!$1530 voor alles! Machine incl alle aanpassingen, incl import etc, incl verzending tot m'n (garage)deur.
Alleen dan nog de nieuwe staalkabel en de rubberen voeten.
Onderaan de streep ongeveer 1600 euro.
Wordt toch eentje met een weight stack voor in totaal net onder de 1000 euro ipv 2000...Spul lijkt op GMWD in de VS, maar ik zie al wat verschillen. Ik ben al maanden op zoek naar een plate load multi flight machine, en ik had gehoopt dat deze ook tussen het aanbod te vinden was, maar helaas. Dan ga ik deze toch nog proberen te bestellen via China (Alibaba).
![]()
Op de Pec-Fly heb ik zelfs bumper plates gehad, raken elkaar niet en geeft geen problemen verder.@RiPo Ik zie dat jij de pecfly en bicep curl attachment van ATX hebt dus misschien kan jij mijn vraag wel beantwoorden.
Ik heb gezien dat de max diameter van de schijven 'maar' 350mm mag zijn. Heb er nu op het oog maar de 15kg schijven zijn 357mm, zou dit problemen geven denk je? Scheelt uiteindelijk maar 7mm dus ik vermoed van niet maar misschien kan jij het confirmen zodat ik zekerheid heb? Anders moet ik toch op zoek naar andere.
Ziet er goed uit!Wordt toch eentje met een weight stack voor in totaal met onder 1000 euro ipv 2000...
![]()
Totaal onnodig, maar leuk speelgoed.Op de Pec-Fly heb ik zelfs bumper plates gehad, raken elkaar niet en geeft geen problemen verder.
De Curl zou in principe ook wel kunnen met 45cm schijven alleen komen die wellicht tegen je benen aan.
Maar de 7mm meer die jij aangeeft zal je geen enkele hinder van hebben.
Ziet er goed uit!
Ok thanks. Mijn bumpers zijn onderweg dus dan probeer ik daarmee deze week eerst mijn plan te trekken. Indien het nodig is kan ik dan nog schijven bestellen voor die curl. Heb geen brede benen dus misschien valt er wel een mouw aan te passen door de bumpers vast te zetten met barbell clips aan de buitenzijde zodat mn benen er misschien tussen passenOp de Pec-Fly heb ik zelfs bumper plates gehad, raken elkaar niet en geeft geen problemen verder.
De Curl zou in principe ook wel kunnen met 45cm schijven alleen komen die wellicht tegen je benen aan.
Maar de 7mm meer die jij aangeeft zal je geen enkele hinder van hebben.

Er tussen past zeker niet.. maar wellicht dat je je benen wat verder naar buiten plaatst dat de schijven dan tussen je benen door gaan als het ware.Ok thanks. Mijn bumpers zijn onderweg dus dan probeer ik daarmee deze week eerst mijn plan te trekken. Indien het nodig is kan ik dan nog schijven bestellen voor die curl. Heb geen brede benen dus misschien valt er wel een mouw aan te passen door de bumpers vast te zetten met barbell clips aan de buitenzijde zodat mn benen er misschien tussen passen![]()
Ziet er goed uit! Ben benieuwd wat voor moois je allemaal in een ruimte van 30m2 weet te stoppenUpdate homegym. Lifefitness pro1 seated legcurl gekocht. Een van de beste seated legcurls ooit gemaakt en daarom maar even echt diep in de buidel getast. Wel gekocht op de groei van de homegym. We zijn al lang bezig met dat project maar er zit weer schot in de zaak en dan gaat de homegym van 15 naar 30m2
![]()
![]()
Nog specifiek naar zaken op zoek?Ziet er goed uit! Ben benieuwd wat voor moois je allemaal in een ruimte van 30m2 weet te stoppenNog specifiek naar zaken op zoek?