Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mooi ding, werkt die ook lekker met benchpressen?
ik bedoel blijf je genoeg ruimte houden vanaf al die inlegmogelijkheden als je zakt met de stang?

Word niet vermeld, het rack houd gegarandeerd 500KG (in het echt veel meer), de vangers zijn zeer stevig en dik staal, feitenlijk zouden die enkele honderden kilo's moeten houden!
Ik heb op 1 zo'n vanger/spotter gestaan @ 95KG, geen beweging in te krijgen, geen piepje niks, dus 190KG houdt ie zoiezo!
Volgende keer ff met zn 2en op 1 vanger gaan staan, ff kijken wat ie doet, denk dat 1vanger/spotter ook 200KG moet kunnen houden, als dat wel zo is, dan houden de vangers minimaal 400KG!

Als een barbell met 190 kg eraan van een hoogte op die spotters valt komt dat overeen met een kracht die vele malen groter is dan 190 kg![]()

bedoelde het gun-rack!
ben het wel met je eens dat het een mooi ding is,
bedankt voor je uitleg!
Of je zegt dat je reclame voor ze maakt op DBBAls je even zeurt, wat ik ook deed, krijg je hem voor 299,00EURO, dus zonder verzendkosten!
Als je niet van zeuren houdt, betaal je iets van 329,00 / 339,00.
Als je al meer gekocht hebt, net als ik, dan moet je dat aangeven, zegt dat je korting wilt, omdat je er meer koopt..
Eerst volgende mailtje happen ze gelijk toe!

Erg nice weer ironmindhoe vind irongirl het? ^^
mijn nieuwe homegym:
[afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()
jonko, hoe bevalt die dippingbelt? stevig ding? Misschien kan ik hem dan ook eens even aanschaffen. Komt hij van bij fitnessseller?
op de pic staan:mooi spul Ironmind en Jonko![]()
@Jonko; welke gewichten van kettlebells heb je?
@ Ironmind; is dat een sissy squat wat ik op die laatste foto zie staan? vetEn is dat bankje van Panatta? Incline maak je zeker door die schijven eronder te leggen
![]()

en om je karmavraag te beantwoorden, 5% korting omdat ik van te voren had betaald. 
is trainen met kettlebels gans anders dan met gewone halters ?
Heb ik persoonlijk nog nooit in mijn handen gehad .
door de gewichtsverdeling heb je een extra axis in sommige bewegingen. mocht je interesse hebben, kijk mijn kettlebell artikel
[in mn sig staat link]Erg nice weer ironmindhoe vind irongirl het? ^^
mijn nieuwe homegym:
![]()

mooi spul Ironmind en Jonko![]()
@Jonko; welke gewichten van kettlebells heb je?
@ Ironmind; is dat een sissy squat wat ik op die laatste foto zie staan? vetEn is dat bankje van Panatta? Incline maak je zeker door die schijven eronder te leggen
![]()
)