AndroidHealthClinic

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

Thanks jonko....ik overweeg om ook zo'n rack te kopen bij Simpleproducts.

Veel succes.

Welk rack bedoelje, die ik ook heb? Ja, heel fijn rack naar mijn mening, maar je hebt bv geen Lat gedeelte... Kun je ook aan de stang gaan hangen, maar is toch minder als Lat gedeelte....
Maar voor Squat & Banch vind ik het weer beter.
 
Thnx, Irongirl had de strijd om die ruimte al een tijdje opgegeven.. :D

Ja, vette gewichten, die kettle Belts, ben benieuwd naar je ervaring met die dingen, je grip zal wel enorm veel beter worden!

Schiet nog eens een plaatje van de hele kamer, is dat een slaapkamer?
Zo ja, dan kun je denk ik beter wat matjes neerleggen, zonde van dat laminaat, met al die zware monster gewichten erop! :P

is de huiskamer :p de kettlebells staan inmiddels op een deken in de schuur [wordt nog een rek voor gemaakt door een mattie]. Ik ga er buiten mee trainen, ook als et koud is ^^ niet als et glad is though, uitglijden en 45 kg op me koppie krijgen lijkt me geen fijn gevoel :roflol:

waar staat de shizzle bij jou? heb je een aparte ruimte ervoor? garageruimte ofzo?
 
is de huiskamer :p de kettlebells staan inmiddels op een deken in de schuur [wordt nog een rek voor gemaakt door een mattie]. Ik ga er buiten mee trainen, ook als et koud is ^^ niet als et glad is though, uitglijden en 45 kg op me koppie krijgen lijkt me geen fijn gevoel :roflol:

waar staat de shizzle bij jou? heb je een aparte ruimte ervoor? garageruimte ofzo?

Dat zou echt wel weer iets voor jou zijn :roflol:
 
is de huiskamer :p de kettlebells staan inmiddels op een deken in de schuur [wordt nog een rek voor gemaakt door een mattie]. Ik ga er buiten mee trainen, ook als et koud is ^^ niet als et glad is though, uitglijden en 45 kg op me koppie krijgen lijkt me geen fijn gevoel :roflol:

waar staat de shizzle bij jou? heb je een aparte ruimte ervoor? garageruimte ofzo?

Nee, die 45KG kop je niet weg :P
Bij mij staat de troep in de kelder, de fiesten enzo staan in de schuur.
 
Hier een alvast een paar pic's:

j9mqg1.jpg


[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

wvwvx2.jpg


vpyiaw.jpg


25g5s3d.jpg


Er komt nog een spiegel tegen de muur, en ook nog wat rubberen matjes op de vloer, maar dat komt later, we kunnen alvast aan de slag! :D


gaaf spul, maar heb je wel de ruimte om te deadliften, enz.?
 
even serieus, zie jij op deze foto:

j9mqg1.jpg


geen ruimte om te deadliften? :eek:

voor mij persoonlijk zeg ik dat de ruimte krap is; ik zie bijvoorbeeld niet precies waar de tegenoverliggende muur is.......
 
gaaf spul, maar heb je wel de ruimte om te deadliften, enz.?

Ja, meer dan genoeg, de ruimte = 5.0m x 2.4m.

Ik kan op 2 plaatsen deadliften: Op foto 3 (bij de buikbank/ventilator) kan ik liften, maar ik lift nu gewoon bij het rack, het rack is maar 1.10m diep ;), ik houd daar dus nog 1.3m over tot de volgende muur, op foto 3 zie je de breedte, daaruit kan je opmaken, dat er meer dan voldoende ruimte over is, om te deadliften. Bovendien sta je met je reet in het rack, het rack is open, dus heb je daar geen last van.. De opvangers haal ik dan ook uit het rack!

Op foto 1 is de afstand tot de muur nog zo'n 40/50cm, je ziet daar rechts op de foto, 2 zwarte stukjes (bij de ijzeren gewichten, en een stukje eronder) bank, de pootjes van de bank.

Verder heb je helemaal gelijk dat de ruimte klein is!
Maar deadliften gaat meer dan gemakkelijk..
Er kunnen geen andere apparaten meer worden geplaatst, maar is imo ook niet nodig, alleen de basic is belangerijk: Benchen, deadliften en Squatten!
Ik heb dumbbells voor schouders, armen, rug(dumbbell trekken op het bankje) en flyes.. En nog een sissy-squat voor de quadriceps! :D

Wat ik alleen nog extra wil, is zo'n stang voor in het plaffond, om op te trekken, ff zoeken nog, moet wel stevige zijn.
 
Ironmind, als ik jou was zou ik ook dip stangen zoeken die je aan de muur kan schroeven:P Of gelijk een powertower kopen, kan je dippen én optrekken :P
 
Ironmind, als ik jou was zou ik ook dip stangen zoeken die je aan de muur kan schroeven:P Of gelijk een powertower kopen, kan je dippen én optrekken :P

Dip-stangen in de muur wil ik ook, ff kijken hoe en wat..
Power-tower zie ik niet zo zitten.
 
bij fitnessseller hebben ze een stang en dip stang voor aan de muur of plafond
 
Mooi spul Ironmind:thumbup:
 
Thnx, gatespaaier!
 
heb vandaag mijn gerief besteld

binnen 2 a 3 weken volgen de pics van mijn homegym

ik hoop dat het zal meevallen dat thuis trainen
 
Ik heb geen foto van me homegym, maar kan wel vertellen wat erop staat.

- halterbankym
- marcy compleet krachtstation
- spinfiets
- trilplaat
- halter en dumbbells
- veel gewichten
- buikspierbank
 
trilplaat ...welke spier train je daar mee?

De zijdelingse triltricepsialus ??
 
Back
Naar boven