Fitness Seller

Sticky Toon je home gym!

14c5xlt.jpg

Vanmiddag binnen gekregen, morgen in elkaar zetten! :D

Die is ook nice, maar ik ben blij met m'n powerrack :D

• Topic Starter Topic Starter
bijna 1000 posts in me topic.
:D

make daddy proud guys

bijna 1000 posts in me topic.
:D

make daddy proud guys

This Album does not exist.
There is no valid Pixagogo album with album number: N/A.

Consider the following:
If you typed the album number, did you do so correctly? There should always be 10 numeric digits after "www..pixagogo.com/"
If you copied the link from somewhere and pasted it into your browser, did you copy it completely?
Did the album link get broken up in an e-mail message? Carefully pasting it together should work.
Maybe this album was already deleted by the person who published it?

:(

moet je die vrouw ook nog in elkaar steken ???? :)

Super mooi rackQ!!

ziet er stevig uit... hoe duur was ie?

En krijg ik dfie chick er ook bij dan>>

ja maar zonder handleiding

nice rek, wat heb je ervoor betaald?

299,00 inclusief levering.. Ook nog zo grappig, hij belde aan (ik had avonddienst), vroeg hij mn vriendin naar beneden te komen, zei hij AUB, hier ligt hij, mn vriendin zegt; Leg hem maar in de schuur, das hier om de hoek (8 meter vanaf de auto)..
Zegt die kerel; Ik mag niet meer dan 23KG tillen.. ???
Dus mn meisje zegt; Moet ik het dan doen, jij kan toch zeker wel meer dan mij tillen, je brengt hem daar maar, je moet hem toch afleveren, das je werk! :rolleyes:

Maargoed, uiteindelijk deed hij het toch, zo zwaar waren de 2 pakketjes nl niet, iets van 30kg p/s ofzo.. :rolleyes: (volgens mij was die ecto bang spieren te kweken)

Als je even zeurt, wat ik ook deed, krijg je hem voor 299,00EURO, dus zonder verzendkosten!
Als je niet van zeuren houdt, betaal je iets van 329,00 / 339,00.

Als je al meer gekocht hebt, net als ik, dan moet je dat aangeven, zegt dat je korting wilt, omdat je er meer koopt..
Eerst volgende mailtje happen ze gelijk toe!

Ja, hij staat, koste maar een halfuur werk.. :)

Het rack is zeer stevig, geeft geen krimp, die vangers(spotters) zijn ook zeer stevig!
Mn eerste borst en triceps sessie zit er alweer op, morgen benen! :D

Terug
Naar boven