AndroidHealthClinic

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

Gisteren weer wat nieuws aangekocht:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
(foto is niet m'n homegym :p)

Panatta benchpress, hyperextension, verstelbaar bankje en een weight tree voor de sociale prijs van 225 euro :D

Zal binnenkort nog eens wat foto's posten van m'n homegym, ben nu wat aan het herinrichten.
 
Doe jij bij mensen iets in hun koffie of thee als je dat spul ophaalt?? Hoe krijg jij dat toch voor elkaar..:eek!:

Wel erg nice though :D
 
Jij kan bijna je eigen gym openen!:eek:
 
Gisteren weer wat nieuws aangekocht:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
(foto is niet m'n homegym :p)

Panatta benchpress, hyperextension, verstelbaar bankje en een weight tree voor de sociale prijs van 225 euro :D

Zal binnenkort nog eens wat foto's posten van m'n homegym, ben nu wat aan het herinrichten.

Heb je die gewichten er ook bij joh? Wat een deal weer.
 
Mooie aankoop en dat voor weinig geld. Je weet het wel altijd mooi te regelen.
 
Mooie aankoop en dat voor weinig geld. Je weet het wel altijd mooi te regelen.

Echt hè, post is een foto van je lichaam kerel, volgens mij bedreig je die mensen altijd zodat ze flink wat van de vraagprijs afhalen :D
 
Echt hè, post is een foto van je lichaam kerel, volgens mij bedreig je die mensen altijd zodat ze flink wat van de vraagprijs afhalen :D

Haha, Bart vraagt niet wat ze er voor willen hebben. Hij imponeert ze met zijn lichaam en zegt ik geef je 225€ is er van door.
 
Mooie aankopen weer Bart! :thumbs:
 
damn bart, ik ben jaloers man :o
 
ik heb die aanbieding ook zien staan maar ik wilde niet zover rijden :D

heb het momenteel veel te druk

maar wederom proficiat met je aankoop !
 
Binnenkort zien we een advertentie

Grand Opening of Bart's Gym
 
Bart heeft connecties met Chuck Norris..

weer A-sociaal Bart! :D
 
hahaha weet je zeker dat je dat verstelbare ook erbij hebt of wil je het een mooier deal maken dan het is?:finger:

Want een paar weken geleden heb ik dat verstelbarebankje aangeschaft! Bij een USA sportschool was het toch?
 
Laatst bewerkt:
hahaha weet je zeker dat je dat verstelbare ook erbij hebt of wil je het een mooier deal maken dan het is?:finger:

Want een paar weken geleden heb ik dat verstelbarebankje aangeschaft! Bij een USA sportschool was het toch?

tsssssssss wat denk je wel van mij zeg :D. Nee Henk mailde me dat hij idd het bankje al had verkocht maar kom ik daar aan en staat daar toch niet nog een bankje zeker.

Masallah zei:
Echt hè, post is een foto van je lichaam kerel, volgens mij bedreig je die mensen altijd zodat ze flink wat van de vraagprijs afhalen

Mispoes, ik doe het allemaal met m'n looks :cool:

De truk zit 'm er eigenlijk in om geen gebruik te maken van de advertentiesites en de verkoper rechtstreeks te contacteren. Zo kan er niemand je overbieden, ook al willen ze dat, omdat je bod niet publiek staat. Vraag ook altijd eerst hoeveel de verkoper er voor wil hebben, soms ligt die som beduidend lager dan wat je in gedachten had. Voor de drukbank en hyper had ikzelf gedacht aan 225 + 175 (standaardprijs dus) maar krijg ik leuk een mail terug dat ik ze in totaal voor 150 mag komen halen.
Kom je daar en staat daar dat bankje vraag je hoeveel, "125". Te veel dus, "75". Sta je nog wat te draaien en treuzelen, je weet dat zo'n gymeigenaar het altijd erg druk heeft, "vooruit dan krijg je deze panatta weight tree er ook bij". Verkocht!

Masallah zei:
Heb je die gewichten er ook bij joh? Wat een deal weer.

Nee, de reeks was niet volledig. Ik ben van plan om als laatste aankoop een volledige reeks (tot 50kg) aan te kopen en daar wil ik best wat meer voor geven.


Thx all :)
 
Net wat kiekjes geschoten:

Ruimte A:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Ruimte B:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


De pulldown en calveraise verhuizen naar ruimte B en worden vervangen door de recumbent bike en lifestep. Daar zet ik dan de bankjes en waar de bankjes stonden is dan plek voor een (toekomstig) dumbbellrack.
Ben nu nog wat aan het rondkijken voor vloerbedekking en een rubbervloer lijkt me wel interessant (Sportvloeren wss uni groen, blauw of houtstructuur). De gegoten buitenwanden worden geïsoleerd en afgewerkt met pvc schroten en de binnenmuren en het plafond krijgt een likje lichte verf. Maar dat is nog niet voor morgen. :D
Oh en de TV natuurlijk nog :p
 
Back
Naar boven