MuscleMeat

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

Leuke ruimte heb je daar, Bart!
 
Jezus wat gaaf zeg!!!!!!!

Ultieme droom! Alleen dan met een flink stel dumbbells erbij en een paar goede vrienden die meetrainen.
 
zal in z'n totaal een klein kapitaal gekost hebben, maar als je consequent traint heb je het er na verloop van tijd wel uit:) wens je wel sterkte als je gaat verhuizen:P zie dan nog maar eens zo'n woning te vinden :D
 
zal in z'n totaal een klein kapitaal gekost hebben, maar als je consequent traint heb je het er na verloop van tijd wel uit:) wens je wel sterkte als je gaat verhuizen:P zie dan nog maar eens zo'n woning te vinden :D

Schat zo'n 2000+ euro's, niet goedkoop maar ook zeker niet duur als je bekijkt wat ik ervoor heb.

Verhuizen? Dat is mijn kelder hoor. :D
 
S5021271.JPG


Mijn bescheiden home-gym.
 
Dat heb je goed voor elkaar Bart, wou dat ik zo'n ruimte zou hebben thuis.
 
Kerel, de ruimte maakt imo niet heel veel uit (ok, groter = leuker), het gaat erom dat je kan trainen!!!
Eerlijk gezegd had ik voor andere spullen gekozen, maar toch een leuke gym!

Thanks. En ik snap wat je bedoelt, dat Kettler-spul is niet geweldig, but it gets the job done...
 
godskolere bart, dat ziet er verdomd mooi uit.
 
@ Bart82: Prachtig man, zo'n uitgebreide gym thuis! Wou dat wij er thuis de ruimte voor hadden..
 
jouw homegym is vast een lading kettlebells aan je ava te zien :p


volgende week krijg ik mijn homegymmetje ook binnen, zal een pic posten

i wish :D
men homegym is besteld, met een beetje geluk leverd helisports het volgende week.
i can't wait !!!!!!!
 
i wish :D
men homegym is besteld, met een beetje geluk leverd helisports het volgende week.
i can't wait !!!!!!!

NIet vergeten foto's te maken en ze hier te posten! ;)
 
Mijn home gym. Ingericht in onze tweede garage...ruimte is beperkt maar ik kan hier toch goed trainen.

IMG_2629.jpg


IMG_2649.jpg


[afbeelding niet meer beschikbaar]

IMG_2647.jpg


IMG_2644.jpg


IMG_2643.jpg


IMG_2642.jpg


IMG_2640.jpg


IMG_2639.jpg
 
  • Like
Waarderingen: M.N
Werkt zo'n bowflex systeem eigenlijk naar behoren?
 
Hallo Bart,
Ja die bowflex werkt super.
Echt een aanrader in combinatie met de standaard.
 
Back
Naar boven