guardian
Huge Freak
- Waardering
- 176
Ze zijn nogal onderhevig aan de zwaartekracht, maar verder geen klachten

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze zijn nogal onderhevig aan de zwaartekracht, maar verder geen klachten

Droogkloot.Ze zijn nogal onderhevig aan de zwaartekracht, maar verder geen klachten

Garage en berghok, na de werken :
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Houten boom, farmers en yoke staan niet op de foto.
Volgende week heb ik ook een metalen ifsa log.
Binnenkort ook nog een drietal zwaardere stones en een stone platform en dan ben ik compleet
Droogkloot.
Ziet er goed uit die homegym. Train je nog af en toe in Merelbeke?
Toffe graffiti erbij ookGa je die stenen zelf maken?
Nu eindelijk ook eens wat foto's van mijn gezamelijke homegym met een vriend van me:
![]()
![]()
Vandaag eindelijk wat rubbere schijven op gehaald in totaal 340 kg, dat maakt een totaal van ongeveer 500 kg
Heb ook 2 schijven van 50 kg per stuk
![]()
Enige wat nog mist maar er snel aan komt is een powerrack, deze ga ik zelf maken en ook een cable crossover.
Daarnaast ga ik nog farmers maken, er moet nog een tire komen en er komt een plateau voor (stones) op de
manier zoals silly willy aangaf in een filmpje met het uiteinde van een barbell, zal nog is zoeken.

massalah: jij had toch een goedkope powerrack op de kop getikt, zag er wat roestig uit, maar voldeed.

er moet nog veel meer bij, maar het begint ergens op te lijken.Eindelijk is tijd kunnen maken om wat uit te tekenen, zo gaat mijn powerrack ongeveer worden en het gaat me niks kosten,
alleen op wat bouten na dan. Heb dit samengesteld uit afval staal wat we nog in de tuin hebben liggen
![]()

Nu even cosmosworks eroverheen knallen en lassen maar![]()
denk dat ie wel goed genoeg over gedimensioneerd isNo need for ..denk dat ie wel goed genoeg over gedimensioneerd is

Ziet er goed uit Masallah. Misschien nog chin/dipsteunen eraan?
komen volgende week binnen als het goed is.
nog genoeg te doen de komende tijd en dan kunnen we eindelijk weer is deftig trainen 
Nu eindelijk ook eens wat foto's van mijn gezamelijke homegym met een vriend van me:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Vandaag eindelijk wat rubbere schijven op gehaald in totaal 340 kg, dat maakt een totaal van ongeveer 500 kg
Heb ook 2 schijven van 50 kg per stuk
Enige wat nog mist maar er snel aan komt is een powerrack, deze ga ik zelf maken en ook een cable crossover.
Daarnaast ga ik nog farmers maken, er moet nog een tire komen en er komt een plateau voor (stones) op de
manier zoals silly willy aangaf in een filmpje met het uiteinde van een barbell, zal nog is zoeken.
Garage en berghok, na de werken :
Houten boom, farmers en yoke staan niet op de foto.
Volgende week heb ik ook een metalen ifsa log.
Binnenkort ook nog een drietal zwaardere stones en een stone platform en dan ben ik compleet
Moet gelijk aan de 'hummer-lift' denken 
Hij is op dit moment voor 90 % af. Moet hem nog eens op de weegschaal leggen om te kijken hoe zwaar hij is. En dan het aantal kg dat hij weegt nog even verwerken in de afbeelding. Tenslotte hier of daar aan de oppervlakte van de steen nog een klein putje wegwerken en nog een laatste maal insmeren met betonsealer. Zo is de buitenkant wat harder, de steen minder vatbaar voor 'betonroest' en zal de afbeelding minder snel vervagen...