MuscleMeat

Sticky Toon je home gym!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.182
men home gym is weer opertioneel
deze week de laatste asbestplaten verwijderd

wordt nu afwissellen tss home en sportschool

massalah: jij had toch een goedkope powerrack op de kop getikt, zag er wat roestig uit, maar voldeed.

Garage en berghok, na de werken :

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Houten boom, farmers en yoke staan niet op de foto.
Volgende week heb ik ook een metalen ifsa log.
Binnenkort ook nog een drietal zwaardere stones en een stone platform en dan ben ik compleet

Toffe graffiti erbij ook :thumb: Ga je die stenen zelf maken?

Droogkloot. :roflol:

Ziet er goed uit die homegym. Train je nog af en toe in Merelbeke?

nee, is maanden geleden... tja ik woon in westvlaanderen, ik heb mn eigen home-gym en train ook met wat maten wat verderop in een loods, en voor coaching voor de oly lifts kan ik desgewenst in Izegem terecht, dus waarom zou ik 50km rijden om helemaal op mn eentje te trainen ?

Toffe graffiti erbij ook :thumb: Ga je die stenen zelf maken?

Yep met een Slater Stone Mold.

De steen op de foto is een lichte van 95kg en die hebben we gewoon met een strandbal gemaakt, maar voor de zwaardere ga ik de slaters aanschaffen

Nu eindelijk ook eens wat foto's van mijn gezamelijke homegym met een vriend van me:

etytr9.jpg

2diolna.jpg

Vandaag eindelijk wat rubbere schijven op gehaald in totaal 340 kg, dat maakt een totaal van ongeveer 500 kg
Heb ook 2 schijven van 50 kg per stuk :hedbang:

2vwcrhe.jpg

Enige wat nog mist maar er snel aan komt is een powerrack, deze ga ik zelf maken en ook een cable crossover.
Daarnaast ga ik nog farmers maken, er moet nog een tire komen en er komt een plateau voor (stones) op de
manier zoals silly willy aangaf in een filmpje met het uiteinde van een barbell, zal nog is zoeken.

home gym heaven :wl:

massalah: jij had toch een goedkope powerrack op de kop getikt, zag er wat roestig uit, maar voldeed.

Klopt ik moet op het werk nog even gaan overwerken om uit te tekenen hoe ik het rack wil hebben,
hij is namelijk doormidden gezaagd en die steunen voldoen niet. Hoop het toch midden april voormekaar
te hebben :cool:

:D er moet nog veel meer bij, maar het begint ergens op te lijken.

Eindelijk is tijd kunnen maken om wat uit te tekenen, zo gaat mijn powerrack ongeveer worden en het gaat me niks kosten,
alleen op wat bouten na dan. Heb dit samengesteld uit afval staal wat we nog in de tuin hebben liggen :D

29p2sfs.png

Eindelijk is tijd kunnen maken om wat uit te tekenen, zo gaat mijn powerrack ongeveer worden en het gaat me niks kosten,
alleen op wat bouten na dan. Heb dit samengesteld uit afval staal wat we nog in de tuin hebben liggen :D

29p2sfs.png

Looks good, net afval staal dan;)

Nice, Masallah!

Ziet er goed uit Masallah. Misschien nog chin/dipsteunen eraan?

succes met knutselen massalah:D

Nu eindelijk ook eens wat foto's van mijn gezamelijke homegym met een vriend van me:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vandaag eindelijk wat rubbere schijven op gehaald in totaal 340 kg, dat maakt een totaal van ongeveer 500 kg
Heb ook 2 schijven van 50 kg per stuk :hedbang:

Enige wat nog mist maar er snel aan komt is een powerrack, deze ga ik zelf maken en ook een cable crossover.
Daarnaast ga ik nog farmers maken, er moet nog een tire komen en er komt een plateau voor (stones) op de
manier zoals silly willy aangaf in een filmpje met het uiteinde van een barbell, zal nog is zoeken.

Nice bro! :thumbs:

Garage en berghok, na de werken :

Houten boom, farmers en yoke staan niet op de foto.
Volgende week heb ik ook een metalen ifsa log.
Binnenkort ook nog een drietal zwaardere stones en een stone platform en dan ben ik compleet

Haha, die banden:D Moet gelijk aan de 'hummer-lift' denken :P

Nice gym! :thumb:

Laatste nieuwe aanwinst voor mijn homegym is een homemade atlasstone. :wl: :hedbang: Hij is op dit moment voor 90 % af. Moet hem nog eens op de weegschaal leggen om te kijken hoe zwaar hij is. En dan het aantal kg dat hij weegt nog even verwerken in de afbeelding. Tenslotte hier of daar aan de oppervlakte van de steen nog een klein putje wegwerken en nog een laatste maal insmeren met betonsealer. Zo is de buitenkant wat harder, de steen minder vatbaar voor 'betonroest' en zal de afbeelding minder snel vervagen...

enkele fotootjes:

de stone voor 90 % afgewerkt:

2updcn8.jpg

close-up:

105p0di.jpg

Terug
Naar boven