Fitness Seller

Sticky Toon je home gym!

^ ziet er goed uit, vraag me af wat ie weegt

Ziet er allemaal super uit!

over 2 weken komt mijn simpele squatrek binnen maar het zal voldoen!

Welke heb je besteld?

Laatste nieuwe aanwinst voor mijn homegym is een homemade atlasstone. :wl: :hedbang: Hij is op dit moment voor 90 % af. Moet hem nog eens op de weegschaal leggen om te kijken hoe zwaar hij is. En dan het aantal kg dat hij weegt nog even verwerken in de afbeelding. Tenslotte hier of daar aan de oppervlakte van de steen nog een klein putje wegwerken en nog een laatste maal insmeren met betonsealer. Zo is de buitenkant wat harder, de steen minder vatbaar voor 'betonroest' en zal de afbeelding minder snel vervagen...

enkele fotootjes:

de stone voor 90 % afgewerkt:

2updcn8.jpg

close-up:

105p0di.jpg

Daaaamn, dat heb je echt netjes gedaan!!! :thumbs:

Ik ben benieuwd wat ie weegt

Laatste nieuwe aanwinst voor mijn homegym is een homemade atlasstone. :wl: :hedbang: Hij is op dit moment voor 90 % af. Moet hem nog eens op de weegschaal leggen om te kijken hoe zwaar hij is. En dan het aantal kg dat hij weegt nog even verwerken in de afbeelding. Tenslotte hier of daar aan de oppervlakte van de steen nog een klein putje wegwerken en nog een laatste maal insmeren met betonsealer. Zo is de buitenkant wat harder, de steen minder vatbaar voor 'betonroest' en zal de afbeelding minder snel vervagen...

enkele fotootjes:

de stone voor 90 % afgewerkt:

2updcn8.jpg

close-up:

105p0di.jpg

Brutale steen.

Zo net even wat deadliftblokken gemaakt en ook een foto van de garage zoals ie nu is (nog steeds behoorlijk vol ivm verbouwing maar bench staat)

gijsYBF003.jpg

gijsYBF001.jpg

gijsYBF002.jpg

Mooi hoor, nu nog rubberen matjes tegen de deadlift blokken nieten om het af te werken :)

hmm idd wel een idee!
Thanxs michiel

Ik heb m'n schatjes binnen.

Ironmaster Quick-Lock dumbbells 120 lbs en 75 lbs op de foto's.

23jmvlv.jpg

2lv1v7b.jpg

Het heeft me in totaal 946,11 euro gekost.

De dumbbells voelen zeer solide aan en als je ze hebt gelocked voelt het gewoon aan als een geheel, schijven zitten moervast.

De dumbbells liggen goed in de hand, de handvaten zijn goed gekarteld.

Hier de Ironmaster 120 lbs dumbbell naast een 75 lbs dumbbell (30 mm met zes schijven van 5 kg)
zjib6u.jpg

Ze zien er wijs uit die Ironmaster dumbbells.
Veel trainplezier !

Ik ben er dik tevreden mee!

Zien er super uit!
Veel plezier ermee! :thumbs:

(imo wel duur, maar je hebt ook iets..)

Waarom maken jullie een thuis GYM, als je tegenwoordig al voor 16 euro permaand kan trainen, je hebt dan veel mee toestellen en mogelijk heden,,

We gebruiken toch weinig toestellen, de muziek mag harder, in de gym zijn nooit stones of log, magnesium is meestal een no-no, we raken gefrustreerd van curlers in het rack etc etc.

Terug
Naar boven