XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

We gebruiken toch weinig toestellen, de muziek mag harder, in de gym zijn nooit stones of log, magnesium is meestal een no-no, we raken gefrustreerd van curlers in het rack etc etc.

idd, je hebt eigelijk wel gelijk, veel heb je niet nodig om alles goed te pakken,,
 
We gebruiken toch weinig toestellen, de muziek mag harder, in de gym zijn nooit stones of log, magnesium is meestal een no-no, we raken gefrustreerd van curlers in het rack etc etc.

- De rug (BOR) trainingen op de bench :rolleyes:

Verklaring; Anders moest de jongen de stang helemaal vanaf de grond tillen; ' dat is k*t '

:mad:


Nee, laat mij ook maar lekker thuis trainen! :)
 
Ben nu zelf ook bezig met een kleine ruimte om wat in te trainen. Word niet echt een fitnesszaal, maar meer een klein vechtsportcentrum. Komen wel wat gewichten enzo te liggen. Ik zal als het af is ook maar eens wat foto's posten
 
Ruimte is te klein eigenlijk om normaal fotos te maken maar hier mijn minigym :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Je moet wel het 1 en ander aan spul verschuiven als je wil trainen ofniet?
 
Je moet wel het 1 en ander aan spul verschuiven als je wil trainen ofniet?

Dat bankje weegt niet zoveel, dat kan ik makkelijk even naar voren schuiven als ik squat, deadlift of lunges doe.
Maar er kan inderdaad niks meer bij.
Volgend jaar ga ik verhuizen. Dan krijg ik een complete zolder van 5,60 bij 12 meter tot mijn beschikking.
 
ook ik heb een homegym....

daar alles zich in een donkere kelder bevindt (foto's zijn jammergenoeg niet duidelijk) post ik graag deze link van de fabrikant


[Link niet meer beschikbaar]

op deze pagina zie je meteen het toestel zelf, de titan t1

links van de pagina heb je de verdere onderverdelingen:

klik op 'bars en plates' en daar zie je mijn stangen (olympische baar, ez en rechte baar)
heb ook tevens de titan plates
12 stuks 20 kg
4 stuks 10 kg
2 stuks 5 kg
2 stuks 2,25 kg
2 stuks 1,25 kg

klik op 'dumbbells & racks' en scol volledig naar beneden, dan zie je de vaste dumbbells.
ik heb de serie van 2 tot 40 kg, telkens met 2 kg oplopend (dus set van 2 kg, 4 kg, 6 kg, 8 kg .........40 kg
 
daar alles zich in een donkere kelder bevindt (foto's zijn jammergenoeg niet duidelijk) post ik graag deze link van de fabrikant


[Link niet meer beschikbaar]

op deze pagina zie je meteen het toestel zelf, de titan t1

links van de pagina heb je de verdere onderverdelingen:

klik op 'bars en plates' en daar zie je mijn stangen (olympische baar, ez en rechte baar)
heb ook tevens de titan plates
12 stuks 20 kg
4 stuks 10 kg
2 stuks 5 kg
2 stuks 2,25 kg
2 stuks 1,25 kg

klik op 'dumbbells & racks' en scol volledig naar beneden, dan zie je de vaste dumbbells.
ik heb de serie van 2 tot 40 kg, telkens met 2 kg oplopend (dus set van 2 kg, 4 kg, 6 kg, 8 kg .........40 kg


Wat heeft dat in totaal gekost?:eek:
 
wel ik kreeg een redelijk goeie deal

het is natuurlijk niet goedkoop maar het is echt topmateriaal

ik heb het nu al een drietal jaar en nog niets van klachten/gebreken....

met dit toestel kan je echt alles doen, in totaliteit heb ik meer dan 100 mogelijkheden die perfect 100 machines in een gym vervangen, en dan spreek ik natuurlijk niet van de mogelijkheden met de dumbbells....
 
wel ik kreeg een redelijk goeie deal

het is natuurlijk niet goedkoop maar het is echt topmateriaal

ik heb het nu al een drietal jaar en nog niets van klachten/gebreken....

met dit toestel kan je echt alles doen, in totaliteit heb ik meer dan 100 mogelijkheden die perfect 100 machines in een gym vervangen, en dan spreek ik natuurlijk niet van de mogelijkheden met de dumbbells....

Wat was je er voor kwijt dan? Ben toch wel benieuwd .. zeer mooi materiaal man!
 
Verdorie net apparaat. Echt de max, wil ook wel weten hoeveel zoiets kost?
 
Ben nieuw hier en moet ergens beginnen met posten, dus vooruit, mijn über bescheiden homemade homegym:

(Let niet op de rommel, ben ook het huis aan het verbouwen)


Twee balken en OSB platen, gesprokkeld resthout, beetje lijm, enkele spijkers en wat schroeven:
DSC03595.jpg


DSC03597.jpg


DSC03601.jpg
 
Dat is geen old scool maar low budget!
Man, wat een troep...
 
Wat was je er voor kwijt dan? Ben toch wel benieuwd .. zeer mooi materiaal man!


op de euro juist weet ik het niet meer, het is al een eindje geleden, maar reken toch op een goeie 6000 euro zonder btw
 
op de euro juist weet ik het niet meer, het is al een eindje geleden, maar reken toch op een goeie 6000 euro zonder btw

Fiew dat is een hele pak, daar kan ik minstens 10 jaar mee naar gym.

Nou moet wel zeggen dat het echt fraai materiaal is, als je het ooit verkoopt voor een spotprijsje, weet me het te zeggen ;)
 
Ben nieuw hier en moet ergens beginnen met posten, dus vooruit, mijn über bescheiden homemade homegym:

(Let niet op de rommel, ben ook het huis aan het verbouwen)


Twee balken en OSB platen, gesprokkeld resthout, beetje lijm, enkele spijkers en wat schroeven:

Kijk dat is nou hardcore, een houten squatrack. Werkt alles naar wens enzo? Hardcore:thumb:
 
Back
Naar boven