AndroidHealthClinic

Sticky Toon je home gym!

mwah ik ga in mijn kamer trainen
Houten vloer, de steun balken liggen 40cm van elkaaraf. Ze zijn 7cm breed en 16cm dik.
Ga extra hout (mdf platen) op de vloer leggen zodat de vloer 4cm dik is en zal palen onder de vloer ter ondersteuning van de steunbalken plaatsen. Op die manier moet die vloer toch wel 500kg halen.
Bedoel als je met 5man naast elkaar staat ga je ook nog niet door de vloer heen.

Houten vloer, de steun balken liggen 40cm van elkaaraf. Ze zijn 7cm breed en 16cm dik.
Ga extra hout (mdf platen) op de vloer leggen zodat de vloer 4cm dik is en zal palen onder de vloer ter ondersteuning van de steunbalken plaatsen. Op die manier moet die vloer toch wel 500kg halen.
Bedoel als je met 5man naast elkaar staat ga je ook nog niet door de vloer heen.

ik vind het en goed idee maar ik raad je ten sterkste aan rad hieromtrent te vragen aan iemand die ht kan weten; een architect of iemand die in de bouwsector werkt. Want al je je vergist kan het dodelijk aflopen he! Echt doen man!

Precies, dat wordt vaak vergeten; al dat ijzer, maar als je een stapel schijven hebt liggen, ligt er net je eigen gewicht.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

monsterkroonluchter:o

Over die vloer.. Vergeet niet dat het lijkt alsof je staat te springen... Stel je doet een 200 kg deadlift (mss beetje overdreven voorbeeld), dan gaat al dat gewicht dat anders over 3 plaatsen ligt (je voeten, 2 kanten gewichten), op het moment dat je het optilt, naar 1 punt!

Over die vloer.. Vergeet niet dat het lijkt alsof je staat te springen... Stel je doet een 200 kg deadlift (mss beetje overdreven voorbeeld), dan gaat al dat gewicht dat anders over 3 plaatsen ligt (je voeten, 2 kanten gewichten), op het moment dat je het optilt, naar 1 punt!

Stel je staat met 5 man op 1 meter, dan zak je door de vloer:o

Nice!! Hoeveel heb je ervoor moeten wegleggen als ik zo vrij mag zijn?

@SiRoj: hoe zie jij wat voor vloer het is??

hm dat is 1.5 jaar abbo bij mij - ik zit er sterk over na te denken om ook thuis te gaan trainen, die spullen heb ik er in 2 jaar wel uit. alleen zit ik wat met de ruimte. ik heb boven wel ruimte maar onze vloer is van hout, niet echt sterk dus.

Wel vervelend ja als je tijdens het benchen dan ineens een verdieping lager staat :D

Pff ik zou hier ook nog foto's plaatsen woensdag ga ik me nieuwe XD card ophalen en komen de foto's hier ook te staan hoor :) zie mooie dingen voorbij komen.. bij mij is iets meer hardcore.. heb alleen de roze dumbbells en eigenlijk heb ik helemaal geen dumbbells... kan ze wel draaien tot 65 kilo ;)

rek van helissport komt hier wel heel vaak terug... Denk dat die mensen daar al goede zaken mee gedaan hebben.

hm, gister rolde er hier een schijf van 15 kilo van de bar af op de grond, dikke scheur in m'n broers plafond nu, haha.

hm, gister rolde er hier een schijf van 15 kilo van de bar af op de grond, dikke scheur in m'n broers plafond nu, haha.

hehe heb ik ook gehad maar dan met een schijf van 5 kilo ( hardcore :rolleyes: )
ik train namelijk op zolder, maar had de klemmen er niet opzitten en ineens rolde er een schijf de trap af :D . Gelijk me moeder naar boven komen om te kijken wat er aan de hand was :o

wat ik me afvraag, hoe krijg je zo'n rack eigenlijk je huis binnen? Of is het niet uit 1 stuk?

Hehe, de meeste mensen kunnen het niet kopen, door zijn omvang! :D
Nee joh, is gewoon bouwpakketje!
Anders moet je wel een focking groot cribs-house hebben om dat ding in je kamer te kunnen plaatsen! :P

Stel je staat met 5 man op 1 meter, dan zak je door de vloer:o

vertel maar eens aan de architect dat je een realtief kleine oppervlakte continue zoekt te belasten met 500 kg, daar tekent ie zo een steunmuur of ligger onder...

met vloer moet je trouwens altijd oppassen, chappe en zeker schuimbeton houden niet van al dat ijzer.

Gewoon de kelder in met die zooi :D

Hehe, de meeste mensen kunnen het niet kopen, door zijn omvang! :D
Nee joh, is gewoon bouwpakketje!
Anders moet je wel een focking groot cribs-house hebben om dat ding in je kamer te kunnen plaatsen! :P

maar is het wel zo stevig als het een bouwpakketje is?

vertel maar eens aan de architect dat je een realtief kleine oppervlakte continue zoekt te belasten met 500 kg, daar tekent ie zo een steunmuur of ligger onder...

met vloer moet je trouwens altijd oppassen, chappe en zeker schuimbeton houden niet van al dat ijzer.

Gewoon de kelder in met die zooi :D

Mwah 500kg? Dat betekent dat ik veel moet gaan tillen. Ik betwijfel dat me dat nog gaat lukken voordat het ik huis verlaat;) Dan komt het spul wel op de begaande grond:D

Terug
Naar boven