XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym!

Cool Milky!

Waarom train je niet thuis? Ziet er uit als een hardcore gym, wat is er mis mee?

op die 50 kg plates die hier onlangs voorbij kwamen, ben ik toch wel jaloers :p

Ga zelf ook nog een update geven:

Alhoewel ik de laatste tijd voor 95% in de sportschool train, toch recentelijk nog enkele spulletjes aangeschaft voor mn homegym:

“Handvat voor aan mn latpulley” :

2myymqe.jpg

“Triceps Handvat” :

ratfe8.jpg

Had deze zomer twee atlasstones gemaakt (die ik tot nu toe echter nog steeds niet gebruikt heb… :o ) , dus nu heb ik de laatste week me ook eens bezig gehouden om er een liftplatform voor te maken. Platform past in mn powerrack. Het rust op de vangers en is dus eenvoudig in hoogte te verstellen door de vangers omhoog of omlaag te plaatsen. Misschien dat ik nu in de toekomst eens eerder met de stones zal spelen ??? :p

33eo3u1.jpg

2d6nyi8.jpg

Op de achtergrond is ook nog een zelfgemaakte spiegel (houten plaat met spiegelfolie) te zien die ik ook onlangs gemaakt heb. Spiegel is in het echt wel iets minder wazig als op de foto :D

En tenslotte nog een closeup van het platform:

2945g21.jpg

Super broertje!!!! :bow:

Als je nu niet met die dingen gaat trainen kom ik ze wel halen hoor, je bent gewaarschuwd :D

Heb je niet zo'n langgerekte, kromme stang bij je latpull?

Cool Milky!

Waarom train je niet thuis? Ziet er uit als een hardcore gym, wat is er mis mee?

Is niks mis mee hoor, maar ik train op dit moment meer in de sportschool omwille van het sociale contact, soms wat extra motivatie of iemand die je wat kan pushen... :D

Super broertje!!!! :bow:

Als je nu niet met die dingen gaat trainen kom ik ze wel halen hoor, je bent gewaarschuwd :D

:D

Heb je niet zo'n langgerekte, kromme stang bij je latpull?

jawel, heb ik ook nog liggen...

Is niks mis mee hoor, maar ik train op dit moment meer in de sportschool omwille van het sociale contact, soms wat extra motivatie of iemand die je wat kan pushen... :D

lol de andere mensen (lees huisvrouwen die op step apparaatjes tv zaten te kijken en 15 jarige die alleen biceps trainde) waren juist de reden dat ik er weg wou.

lol de andere mensen (lees huisvrouwen die op step apparaatjes tv zaten te kijken en 15 jarige die alleen biceps trainde) waren juist de reden dat ik er weg wou.

Bij mij in de gym trainen praktisch geen vrouwen, wel veel wedstrijdatleten enz... :wl: :lifter: :D

Hier mijn "home gym".. heb staan, bench press met preacher curl/leg extension/leg curl , kan incline decline flat en helemaal omhoog(seated military press),squatrek met hoge en lage pulley attachment, calf raise, leg press, deze kan ook gebruikt worden voor cable rowing, en staat in lijn met me pulley zodat ik kan cable crossen, allerlei barbels en dumbels, rubberen mat voor deadlift, 420kg aan schijven, 175 kg steekgewichten(100 kg legpress, 75 kg calfraise), leg press een as op gelast zodat deze uit te breiden is tot +- 400kg, calf raise tot 250 kg. een bokszak binnen, en een bokszak buiten, 18oz en 16oz handschoenen, een wc, wasbak, goede stereo. pff volgens mij was dit alles

En wat vinden jullie er van?:D

Van alles 2.JPG

Bijlagen

Mooie spullen!

Hier mijn "home gym".. heb staan, bench press met preacher curl/leg extension/leg curl , kan incline decline flat en helemaal omhoog(seated military press),squatrek met hoge en lage pulley attachment, calf raise, leg press, deze kan ook gebruikt worden voor cable rowing, en staat in lijn met me pulley zodat ik kan cable crossen, allerlei barbels en dumbels, rubberen mat voor deadlift, 420kg aan schijven, 175 kg steekgewichten(100 kg legpress, 75 kg calfraise), leg press een as op gelast zodat deze uit te breiden is tot +- 400kg, calf raise tot 250 kg. een bokszak binnen, en een bokszak buiten, 18oz en 16oz handschoenen, een wc, wasbak, goede stereo. pff volgens mij was dit alles

En wat vinden jullie er van?:D
ook belangrijk die wc ;)

dat logo op je deur is wel tof gedaan :)

Voila mijn gym. Foto van schijven en panatta bank heb ik niet genomen.

DSC00183.jpg

DSC00184.jpg

DSC00185.jpg

DSC00186.jpg

Een smith machine zou niet mijn keuze zijn, maar ziet er verder cool uit!

bwou dat is van goede kwaliteit, ik heb ook powerrack van decathlon maar dat is bucht... Ik droom van het powerrack van hammer strenght.

Ik ga er voor sparen omdat 2de hands te kunnen kopen want je hebt daar veel geniet van...

Terug
Naar boven