XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym!

de trap op jong?! jesus! moet er niet aan denken!

Inderdaad, eerst dat ding uit elkaar geschroefd. Daarna was het nog haast niet te doen met zijn tweën. Die latpull naderhand omhoog werken was niet meer zo'n probleem:p

Inderdaad, eerst dat ding uit elkaar geschroefd. Daarna was het nog haast niet te doen met zijn tweën. Die latpull naderhand omhoog werken was niet meer zo'n probleem:p

Foto's?

Ben zelf nog opzoek naar een hacksquat en eventueel een 45 graden plate loaded legpress.

hacksquat staat in halle nog te koop (tegen brussel, belgie dus), in zeer goeie staat, 350 euro ofzo...

Foto's?

Ben zelf nog opzoek naar een hacksquat en eventueel een 45 graden plate loaded legpress.

Foto's komen nog.

Neem eens contact op met musclemarket.nl. Goeie gasten, misschien hebben die nog wel wat voor je staan. Heb ik een panatta legpress en panatta Lat pulley gehaald.

Foto's komen nog.

Neem eens contact op met musclemarket.nl. Goeie gasten, misschien hebben die nog wel wat voor je staan. Heb ik een panatta legpress en panatta Lat pulley gehaald.

legpressje van panatta voor maar 1200 euro... :eek:

350 euro maar voor die in halle...

Dan heb je een nieuwe, ze hebben ook tweedehandse! Maar daar kun je beter even voor bellen voor de foto's. 1200 euro is wel erg veel he;)

Mijn nieuwe homegym :

Barbarian powerrack met multibench en 160 kilo aan rubberen schijven.
Olympische barbell van 2.20 mtr voor squatten, benchen en deadliften en een Kettler hometrainer voor de broodnodige cardio.

Omdat ik niet zoveel ruimte heb, heb ik voor pushpressen, powercleanen etc. nog een tweede kortere barbell van 1.60 mtr (ook 50mm), dat geeft me iets meer bewegingsvrijheid :

De volgende stap is om een fatsoenlijke stereo te installeren, voor wat extra motivatie ;)

S5021841.jpg

S5021842.jpg

Mijn nieuwe homegym :

S5021841.jpg

Olympische barbell van 2.20 mtr voor squatten, benchen en deadliften en een Kettler hometrainer voor de broodnodige cardio.

Omdat ik niet zoveel ruimte heb, heb ik voor pushpressen, powercleanen etc. nog een tweede kortere barbell van 1.60 mtr (ook 50mm), dat geeft me iets meer bewegingsvrijheid :

S5021842.jpg

De volgende stap is om een fatsoenlijke stereo te installeren, voor wat extra motivatie ;)

Ziet er nice uit! Succes met de stereo, altijd wel lekker ja! Heb home cinema set door mij kamer ruisen als ik eventueel wat muziek wil. (al ben ik niet zo'n fan van volumes volop zetten en knallen met de muziek :P)

Dit is de plek waar ik tegenwoordig train, het is geen helisport powerrack geworden. Mijn vader vader heeft er een voor mij gemaakt sweet he?!
Hier wat pics.
Voor de liefhebbers heb ik miss nog wel de tekeningen ervan met maten enzo.

http://i17.tinypic.com/5yiqtyh.jpg
http://i16.tinypic.com/6g8kfms.jpg
http://i10.tinypic.com/4zjf4vb.jpg
http://i18.tinypic.com/6g3vlv7.jpg

Ik heb ook nog lange spotters, die ligger er op het moment van de foto's niet in.

Dit is afgeleid van het bodycraft power rack.
Heeft iemand de tekeningen + afmetingen van deze supermooie constructie ? :bow2:

Of iemand die de afmetingen van zijn bodycraft power rack zou willen opmeten? Ik zou het zeer appreciëren en dan is er hier weer eentje met een professional home made power rack.

Wat ik zou willen weten van het home made rack:
Diameter cirkels in de verticale buizen.
Afstand van de cirkels tussen de 2 middelpunten van de cirkels.
Afstand van de grond naar het middelpunt van de onderste cirkel
B x L x H = verticale buizen.
L = onderste 3 buizen, 1 van de zijkant + 1 van de achterkant.
L = bovenste 4 buizen, 1 van de zijkant + 1 van de achterkant.
Diameter bevestiging bouten.
Diameter ronde buizen.
...

Eigenlijk alles, dus als er iemand de tekening met de afmetingen heeft.
Zou het zeer appreciëren en wss anderen ook!:banana:

Wat ik zou willen weten van het originele bodycraft rack:
B x L x H = 2 voorste verticale buizen.
B x L x H = 2 achterste verticale buizen.(belangrijkste)
Afstand van de grond naar het middelpunt van de onderste cirkel
Afstand van het middelpunt van de onderste cirkel naar de bovenste cirkel
L = onderste 3 buizen, 1 van de zijkant + 1 van de achterkant.
L = bovenste 4 buizen, 1 van de zijkant + 1 van de achterkant.
Diameter bevestiging bouten.
...

Eigenlijk ook bijna alles, maar dit zou al veel zijn!

Zou als bij meesten tieners :D
Vind ik een power rack al wat geld kosten.
Daarmee ga ik het laten maken, maar ik moet natuurlijk alles zo perfect mogelijk op papier zien te krijgen.
Resultaat zal zeer mooi worden en zal het zeker posten :)

Iemand die dit heel even zou willen afmeten zou mij en anderen zeer blij maken:D
Of iemand die de afmetingen + tekeningen van de home made constructie zou kunnen doorsturen.:D
Ik kan geen pm sturen naar Robin4, ik moet meer dan 15 posts hebben:nanner:

Mvg
Aaron

maar dat is juist het fijne van 'home made stuff' ; zelf je afmetingen bepalen en afstemmen op materiaal zoals bankjes, barbells etc

Ja, maar afkijken naar een deftige constructie waar iemand meer ervaring bij heeft dan mij is natuurlijk ook niet mis:p

Ik zou toch wel een bepaalde basis willen, dan kan ik zeker weten dat het te vertrouwen is.
Dan evt aanpassen naar mijn keuzes:D
Maar ja, zou toch wel handig zijn om alles te hebben en dan evt aanpassingen maken;)

Mvg

Mijn nieuwe homegym :

S5021841.jpg

S5021842.jpg

En hoe bevalt ie??? Ik wil die ook gaan kopen, of de powertac!!

Heb mijn homegym ook iets uitgebreid vandaag, met een panatta dumbbell rek en wat lichte gewichten,
voor de p*ssy's onder ons 3 t/m 9 kg + een rek.
Had nog wat dumbbells op de grond liggen dus die hebben nu ook een plekje.

Train er momenteel nog steeds niet want we zijn nu weer verder aan het verbouwen muren aan het stucen.
Maar ziet er al stukken beter uit nu, koelkast en magnetron komen er binnenkort nog in en het is de bedoeling
om er nog water aan te leggen zodat we ook een wastafel hebben. Oh ja en een blender zal er ook wel komen :D

Als het af is zal ik wel foto's posten van hoe het was en hoe het dan is ;)

Is er dan nog wel plaats voor een bed en een wc Masallah?

Heb mijn homegym ook iets uitgebreid vandaag, met een panatta dumbbell rek en wat lichte gewichten,
voor de p*ssy's onder ons 3 t/m 9 kg + een rek.
Had nog wat dumbbells op de grond liggen dus die hebben nu ook een plekje.

Train er momenteel nog steeds niet want we zijn nu weer verder aan het verbouwen muren aan het stucen.
Maar ziet er al stukken beter uit nu, koelkast en magnetron komen er binnenkort nog in en het is de bedoeling
om er nog water aan te leggen zodat we ook een wastafel hebben. Oh ja en een blender zal er ook wel komen :D

Als het af is zal ik wel foto's posten van hoe het was en hoe het dan is ;)
Haha ga je er wonen ofzo? :p

Dat is het nadeel ook he, 'home'gym .. ik woon er niet dus moet er altijd nog naar toe
fietsen .. als je er dan direct kan vreten na het trainen dat scheelt dan weer :D

Voor de rest kunnen we er ook gewoon relaxen, komt vast ook nog wel een tv in :D

Damn ik word echt jaloers van al die ruimte die iedereen heeft.
Ik krijg meteen zin mijn kamer op te ruimen. Hier ook even een foto van mij "home gym" met mijn 40'' TV er op die een beetje te groot is voor mijn kamer
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven