XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym!

weinig veranderingen in home gyms laatste tijd:P

kheb nog een verandering!
moet wel nog pics maken, zal voor vanavond zijn ze!

legpressje bijgekocht met 300 kg! :-)

die verhuis wil ik NOOIT MEER DOEN!!!

oke nice tog;)
ik krijg een ez curl stang plus 2 nieuwe dumbbells en 50 kilo gewichten extra!
maar die heb ik al besteld bij fitness seller!

volgende bestelling worden bowflex gewichten (2 x 24 kg)...

iemand een idee waar ik die het goedkoopst kan vinden? (dwz, minder dan 335 euro incl verzending naar België)...

greetz

kheb nog een verandering!
moet wel nog pics maken, zal voor vanavond zijn ze!

legpressje bijgekocht met 300 kg! :-)

die verhuis wil ik NOOIT MEER DOEN!!!

:roflol: ik hoi mn hartje al vast als ik mijn homegym ooit moet verhuizen :eek: :D

Heb je die legpress 2dehands gekocht?

Het staat me binnen een paar maanden ook te wachten :(
En dan ook nog eens op een of andere manier die traktorband op de aanhangwagen krijgen :D (vorige keer deed de boer van wie ik hem kreeg dat met zijn vorkheftruckje, maar dat heb ik niet)

Zo'n trekker band is niet zo moeilijk ergens op te krijgen hoor, als je hem bijna recht op zet tegen die wagen zou die al hoog genoeg moeten zijn om er zo op te flippen.
Hoop binnekort een stang t ekunnen maken voor Farmers walk, met een kruiwagen 500M lopen is ook niks:S

:roflol: ik hoi mn hartje al vast als ik mijn homegym ooit moet verhuizen :eek: :D

Heb je die legpress 2dehands gekocht?

yep! van uit een fitness in halle...

ooit al eens met een legpress van 2m50 op 2m hoogte op 70 cm breed op een houten aanhangwagentje van 50 euro, 25 km afgelegd tegen 25-30 per uur? :eek::eek:

never again dus he!

yep! van uit een fitness in halle...

ooit al eens met een legpress van 2m50 op 2m hoogte op 70 cm breed op een houten aanhangwagentje van 50 euro, 25 km afgelegd tegen 25-30 per uur? :eek::eek:

never again dus he!

Ik heb wel eens een cable cross vervoerd in een opel corsa zonder aanhangwagen of iets.

Koffer open, en de cable cross er half uit over de snelweg van Tilburg naar Antwerpen :)

P1010496.jpg

P1010494.jpg

Momenteel staat het boordevol! dus, paar zaken staan te koop...

I know i know... maar gaat perfect hoor!
kan blindelings op de legpress, dippen, banken, schoulder press, lat pulley, enz...

Laatst bewerkt:
Grappig.. Heb exact hetzelfde Pivot squatrack en Panatta bankje als jij!

wow Wim, 'k vind het de max! Heb je daar wel plaats genoeg om te trainen; zo voor staande db oef enz..

Valt wel mee hoor, bankje wat opzij schuiven, en soms benen open en over het banke staan voor staande db press...

:oIk heb vorige week een panatta legpress gekocht. Alleen moest ik hem de trap op sjouwen

Terug
Naar boven