MuscleMeat

Top Bench?

105 kg 1 keer.
maar das alweer 1,5 jaar geleden
:sad:

maniac zei:
Voor mij ook niet, maar ik vraag me af wie er hier de stang 1 tel laat liggen bij een 1RM.

Hangt ervan af, ik haal het niet in men hoofd te tellen ipv me op de lift te concentreren, maar ik zorg toch altijd voor een zichtbare stilstand ja :)

MonsterStrength zei:
Hangt ervan af, ik haal het niet in men hoofd te tellen ipv me op de lift te concentreren, maar ik zorg toch altijd voor een zichtbare stilstand ja :)

Haha, nee ik tel ook niet, maar zorg wel voor een zichtbare stilstand.

Laatst speelde er iemand scheids en die telde "een-en-twintig" daarna mocht je pas omhoogdrukken.

Lol wat een gezeik ;) Gewoon op je borst zakken, en als de bar niet meer beweegd direct press laten roepen!

vroeger 85, nu 75~80:o ( sleutelbeenbreuk gehad)

Normale training: 3*6 75 kg (dankzij max-ot). Heb ooit eens 85 (1RM) in smith alleen gebencht en met hulp eens 90 (1RM) geprobeerd (zonder smith) maar dat ging niet zo vlot :) nu beetje vet aan't proberen kwijtgeraken dus is wat minder terug.

Grtz
DiS

Ik vind wel dat iedereen zijn eigen gewicht er mag bij plaatsen(anders kan je toch wel een verkeerd beeld krijgen van een TOP in benchen)

Heb zelf vorig jaar in november een top gehad van 110(voor een gewicht van 84 kilo)

Zit nu aan een top van 93 kilo(voor een gewicht van 68 a 69 kilo)

max ligt rond de 115kg, denk ik

ik doe 6x100 kg

btw, ik ben 1m78 en weeg 77kg
Train nu al terug een half jaar 5x per week, heb daarvoor wel al 2-3 jaar getraind.

2 maand geleden 127,5kg nu zal het eerder 115 ofzo zijn heb teveel gewerkt en te weinig getraind :P, maar komt wel weer goed.

4 X 120 kg met een lichaamsgewicht van 81 kg.

Mijn top weet ik niet... zal het eens uitproberen een deze dagen

beer zei:
Ik vind wel dat iedereen zijn eigen gewicht er mag bij plaatsen(anders kan je toch wel een verkeerd beeld krijgen van een TOP in benchen)

Heb zelf vorig jaar in november een top gehad van 110(voor een gewicht van 84 kilo)

Zit nu aan een top van 93 kilo(voor een gewicht van 68 a 69 kilo)

Wedstrijd gehad? Of expres afgevallen om in een lagere (PL) klasse te komen?

ehm ik heb 100kg 8reps
met lichaamsgewicht 75

1 x 120
80 kg

1 keer 90 en weeg 88 kg, borst ligt ver achter op rest denk ik, ik squat bv. 12 keer 115.
P.S. misschien off-topic maar wat zou ongeveer de verhouding moeten zijn benchpress:squatten:deadlift als je ongeveer in balans wil zijn?

SQ - BP - DL: 3 - 2 - 3 vind ik goeie raw verhouding :)

Max op smith benchpress (op mijn gym hebben ze geen losse) 2 weken terug 150 Kg.
Doe 2x8 reps met 120 Kg.
Wat is de verhouding ongeveer tussen smith en los benchen?
Ik weeg 104 kg en train nu pas 7 maanden.
Ik verbaas me er zelf over dat ik nu al zoveel druk.

Terug
Naar boven