konijn1984
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MonsterStrength zei:SQ - BP - DL: 3 - 2 - 3 vind ik goeie raw verhouding![]()

Jaccis zei:vooraan in deze topic....
2 x 300 kilo deadliften??
t*ring man je bent een kleine 2 jaar ouder dan ik
Ik snap er niks van..... heb ik nog een heeeeeeeeeeeeeleeeeeeeee langeeeeeeeeeeeeeee weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg te gaan![]()
![]()

Powerblade zei:Max op smith benchpress (op mijn gym hebben ze geen losse) 2 weken terug 150 Kg.
Doe 2x8 reps met 120 Kg.
Wat is de verhouding ongeveer tussen smith en los benchen?
Ik weeg 104 kg en train nu pas 7 maanden.
Ik verbaas me er zelf over dat ik nu al zoveel druk.
.rowdy22 zei:heeft een maat van mij ook een x gehad en toen hij door omstandigheden 2x nie heeft kunnen trainen drukte hij daarna zwaarder dan hij ooit gedrukt had (weet niet hoeveel anders moet ik staan liegen)![]()

gewoon wegen die stang.bob builder zei:hmm ik heb hier thuis zo n bench staan uit de makro (supermarkt) met wat gewichten erbij, ik denk dat die stang ongeveer 10 kilogram weegt.
Als de sportschool dicht is of ik nog in de echt late uurtjes wil trainen gebruik ik dan dat bankje, maar het is toch altijd met angst er op gaan liggen om dan met 100 kilogram en nogeens 87 kilogram eigen lichaamsgewicht te gaan benchen, daarbij wetende dat het ook nog eens een echt rammelbankje is.
Deejay_Spike zei:
Welke wedstrijd was dat? Laag nivo als je met die stats het algemene puntenklassement wintSniperken zei:Naja al die kilo's bankdrukke stellen niets voor.
Uw gewicht doet veel bij het bankdrukken.
Op een wedstrijd duwde een kerel 105 kg maar woog er wel 90
Ikzelf duw 90 kg met 63 kg lichaamsgewicht, gevolg first place :d
Zo zie je da het van veel factoren afhangt![]()
(no offence)