AndroidHealthClinic

Top Bench?

Bwa gewoon lokaal wedstrijdje in veurne, nieks speciaal, tis ook bij wijze van spreken ze :)

yes heb net mn record verbroken. druk nu 100kg :) nadat ik 97,5 gedaan had

:dance: :banana: :rocknana: :banana: :rocknana: :banana: :rocknana:

Proficiat, 100 is toch een mentale grens, altijd leuk als je die zonder twijfel gewoon pressed! :D

max 1 rep?145 in de bulk...zal nu wel 120-130 wezen

Drukte vorig jaar 1RM 155, 160 wil gewoon niet :mad:

Maar moet toegeven dat ik nu de vlakke bank niet meer zo belangrijk vind ga nu meer voor de bovenkant borst en daar heb ik laatst (met hulp) incline dumbbell drukken gedaan in Thailand 6x met 55kg dumbbells :cool:

Geen idee wat mijn max is, doe bankdrukken pas een weekje of 2. Incline haalde ik laatst 42 kilo, maar er zat veel en veel meer in. Ik had net zit roeien, fietsen, kuiten getraind, quads getraind en vervolgens mijn rug. De energie had ik dus niet echt meer, maar ik wilde toch nog even kijken wat ik aan kon. Toen ook nog maar gewoon even flat bankdrukken en toen 30 kg gedaan, er zat echt niets meer in me.
Enne...volgend jaar zit ik over de 100 ;)

MmS zei:
Ik heb gisteravond half één 110 gedrukt op een thuis bankdrukbank met een dunne barbell om te showen voor vrienden :D

Vorige week dinsdag 105 gedrukt op een originele bank op de sportschool..

hehe als ik dat zou doen dan zou de stang breken :P kan maar 100KG op :)

top is 150 geweest.De laatste tijd heb ik moeite met een setje van 110 (8x)
Op mijn top deed ik 6a8x 130.Denk dat ik een beetje lui ben laatste tijd :rolleyes: .

Ik ga morgen toppen, hoop de 100 te halen.

Herkenbaar..... Ik heb ook een keer 3 weken geen borstoefeningen gedaan, toen ik ging bankdrukken na die tijd kon ik 3 herhalingen meer!

Maar zal wel door sterkere triceps komen...

Of een borst die even die even goed de tijd heeft gehad om te herstellen.

Mijn ervaring is dat ik de eerste training na een rustweek iets minder kracht heb, maar de week erop juist meer.

Zelda zei:
Ik ga morgen toppen, hoop de 100 te halen.

Go for it bro!!
overigens vond ik het gevoel dat ik de grens had overschreden niet echt zo boeiend als ik dacht, maar een mooi PR zou het zeker zijn!

ik ga ook morgen toppen, hoop 150/160 te halen, kwam 6 weken geleden van 110

Ik heb echt geen idee of ik het ga halen, ik heb al heel lang niet meer onder de 6 reps gezeten. Maar het leek me opeens wel een leuk idee. Mn 8RM is nu trouwens 80, dus het wordt krap.

de 100 kg doe k 5 a 6 keer..

110 1x.. mayb de 120 :P

Zelda zei:
Ik heb echt geen idee of ik het ga halen, ik heb al heel lang niet meer onder de 6 reps gezeten. Maar het leek me opeens wel een leuk idee. Mn 8RM is nu trouwens 80, dus het wordt krap.

Niet gelukt, bleef steken op 90. Had koppijn en was niet fit. Heb ik al een paar weken last van. Ik had geen zin om nog verder te gaan, druk op mn kop voelde niet echt gezond. De meeste mensen waren denk ik überhaubt niet gaan trainen. Maar ja, ik wil niet mn schema in de war schoppen. :rolleyes:

Terug
Naar boven