MuscleMeat

Topetseboprd kaopt!

Melonz

Ripped Bodybuilder
Waardering
312
Lengte
1m80
Massa
98kg
Vetpercentage
12%
Gvd, pleurde net fles water over toetsenbord heen en kan sindsdien geen O,P,L of M meer typen. Elke keer als ik deze wil typen typt hij meerdere letters. Aklms ik dus bv op de O drukt krijg ik 'op'. Drukl ikl op de 'P' krijg ik 'op'. Druk ik op 'K' krijg ik 'kl' of 'kl'. Iemand een idee hoe ik dit klijg gemaakt?

Vor tekst heb ik backspace gebruikt.. teljens meer letters doen het niet
zou gewoon laten drogen helpen?

Die is naar de klote, heb het ook meegemaakt met een zo goed als nieuw draadloos toetsenbord dat mijn vriendin met een te vochtige doek ging schoonmaken. Kaduuk en niet meer te redden.

je hebt toch ook van die toetsenborden die in de afwasmachine kunnen, misschien is dat wat voor je.

flexbord2.jpg

• Topic Starter Topic Starter
zit inmiddels beneden op de pc..hopelijk ligt er ergens nog een toetsebord wat ik (tijdelijk) kan gebruiken :D
EDIT: fok dat ik koop wel een nieuwe voor een tientje

Laatst bewerkt:
toetsen plakken aan elkaar... suuuuuure het was water :wanker:

Ja het was water :o Denk je van ik ga de raad van DBB opvolgen en neem m'n creatine met 4+ liter water per dag krijg je deze rommel xD

Toetsenbord kost geen reet, dus rennen naar de winkel zou ik zeggen.

Dude je hebt gewoon een spraak gebrek.

Heb inmiddels weer een nieuwe. Mag slotje op als de mods het nodig vinden :D

Je was gewoon dronken , geef maar toe !

mijn vorige toetsenbord ging ook kapot omdat er een blikje bullit over ging :o helft van de toetsen deden het niet meer en dat ding plakte als de tievus :p

Heb nu zo'n toetsenbord die "mors" bestendig is :cool:(althans, dat zeggen ze)

Gvd, pleurde net fles water over toetsenbord heen en kan sindsdien geen O,P,L of M meer typen. Elke keer als ik deze wil typen typt hij meerdere letters. Aklms ik dus bv op de O drukt krijg ik 'op'. Drukl ikl op de 'P' krijg ik 'op'. Druk ik op 'K' krijg ik 'kl' of 'kl'. Iemand een idee hoe ik dit klijg gemaakt?

Vor tekst heb ik backspace gebruikt.. teljens meer letters doen het niet
zou gewoon laten drogen helpen?

Jonge der zat gewoon shag tussen je toetsenbord :D

Hier wel, epic as en shag ertussen van de zware van nellie's en brandarisjes :D:D

Terug
Naar boven