MuscleMeat

Tour de France topic

Lekker klimmen !

Ze mogen de lont gaan aansteken nu

Ik hoop dat sky helemaal kapot gereden gaat worden.

Hahaha Sagan weer

• Topic Starter Topic Starter
Daar gaat de tweede plek

Wat een sloop dag...
Hij houd zijn 2e plaats (als ik het goed heb) goe gedaan jochie !!!! (jongens).

Ik blijf het maar zeggen toch gewoon weer goed gedaan van de Ned jongens , ook echt voor het eerst dat ik me er volledig in interesseer ..

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Klopt, Mollema blijft tweede

Prachtige race gisteren
Al denk ik niet dat Froome zich ook maar één seconde druk heeft gemaakt. Die minuut pakt ie zo weer terug op de Ventoux.

Like I said, maar had het wel liever anders gezien. Die Contador is echt een schim van zichzelf. Verder lachwekkende prestaties van Schleck, Van Garderen, Evans en nog een paar.
Chapeau Belkin & De Clercq!

Brb doing wheelie

[Link niet meer beschikbaar]

Mooie rit inderdaad maar van mij mogen ze nog wel een stukje langer. Vroeger deden ze ook 400 km op een oude stalen langzame fiets met 3 versnellingen. Ze mogen het hele wielrennen wel weer een beetje moeilijker maken.
haha die mannen reden dag & nacht :') aan een gemiddelde van 20km/h :p zou ook vrij saai zijn om naar te kijken..
Froome in het geel naar de Champs-élysées, lijkt mij nu erg duidelijk wie de sterkste is.. Zonde dat er te weinig tegenstand is voor Froome, zou de tour veel interessanter gemaakt hebben!

is froome nou naturel?

Serieuze versnelling(en) plaatste hij iig... Damn
Mooie rit weer, Ventoux zou er jaarlijks in mogen van mij.

Serieuze versnelling(en) plaatste hij iig... Damn
Mooie rit weer, Ventoux zou er jaarlijks in mogen van mij.

Ach ja er zijn zo veel col's die er van mij ieder jaar in mogen. Ik noem een Aubisque, Tourmalet, Galibier, Huez, Crox de Fer en La Plagne.

Zou alleen wel eenzijdig worden en mensen als Cavendish zullen er niet heel blij van worden:rolleyes:

Froome kon bijna zijn eigen benen niet bijhouden bij zijn versnellingen, ik geloof er niet in.

Mollema doet me denken aan een niet-vallende versie van VDB.

Ook in een schoon peloton kan er iemand bovenuit steken he. Als je nu al topteam, toprenner nog doping gebruikt is de kans echt HEEL groot dat het eerder of later naar buiten komt. Ik geloof dat er in 95% van het hele peloton en 100% van de top 10 renners geen dope wordt gebruikt.

Froome was erg sterk kijken wat de laatste week gaat brengen, loodzwaar maar eerlijk is eerlijk Froome is een maatje te groot. Ik zat wel helemaal mis met mijn voorspelling hehe meer hoop was het.

Ja Froome, je gaat haast denken dat het niet mogelijk is wat hij doet.
Hij zit ook als een halve spast op de fiets. Rare bewegingen met zijn kop, lichaam die schudt.

vind het wel een leuke man, erg aardig en komt goed over. Gun het hem wel maar had liever gezien dat alberto en anderen wat meer tegenstand konden bieden

tour is al beslist

Maar hoe kan je als zo een tengere renner amper tijd verliezen tegen een kerel als tony martin, het houdt gene steek

Terug
Naar boven