- Waardering
- 7.879
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Echt tof. Mountainbike is nog een stukje lastiger. Al weet je wel vrij zeker dat je de top haalt omdat je moeilijk kleine versnellingen bij je hebt.
Ik reed Alpe d'Huez in 1 uur en 15 minuten geloof ik. Reed met als enige doel boven komen. Nadeel van hem maar een keer fietsen, al boeit de tijd me nog steeds niks.
Ik was toen met een clubje van mijn toenmalige werk en die mensen hadden als doel zo snel mogelijk naar boven toe op de Alp. Die reden de Croix de Fer de dag daarvoor op als een stel Chinezen op stap in Parijs, elke tweehonderd meter afstappen en foto's maken. Terwijl ik ook daar naar boven wilde zonder te stoppen (heb toen boven een dik half uur zitten wachten op de eerst volgende).
Ornon is mooie trainingsberg ja. Prachtige afdaling ook. Weet niet of ik de Galibier en de Ventoux opgekomen zou zijn. Madeleine was echt een marteling en toen heb ik ook paar keer af moeten stappen.
Toen ik mijn bergjes opfietste was ik iets van 70kg bij 1.92. Dus dat scheelde ook wel ja.
ben benieuwd hoe ik het nu doe, had toen al af en toe dat mijn benen iets te groot waren om voldoende te geven die dagen. Ornon vloog ik op een gegeven moment op inderdaad en die afdaling is inderdaad noemenswaardig. 90 km per uur gehaald daar xd
---------- Post toegevoegd 17 July 2013 om 15:21 ----------
Maar laten we de focus leggen op de klimtijdrit vandaaag!