XXL Nutrition

Tour de France topic

Eerst van Dam en Kreuziger in de aanval laat Froome even zweten en dan Mollema en Bertje samen. :-)

Quintanaaaaaaa

Echt genieten om de Alp te zien en de ornon :)
feest der herkenning

Wat een lelijke berg zeg..
dat hier straks niks gebeurd is , zou een wonder zijn......

gewoon aanvallen in de afdaling toch xd

Zo Riblon mooie overwinning. Helaas is Contador 'niet goed' en de NL'ers ook een beetje op. Jammer dat hij aanvalt in de afdaling, Movistar gaat werken waarna Froome inzakt anders...maar dat is achteraf.

Morgen weer om 10.50 nieuwe etappe...

Denk dat de pit erbij Lau en Bau wat uit is. 2 dagen achter elkaar een mentale tik.

Maar het was vandaag echt genieten. Volgens mij heeft Froome behoorlijk wat klappen gekregen onderweg haha:D. Damn

Eindelijk Froome die wat kraakt. Helaas komt het een beetje te laat denk ik voor de rest van het veld. Jammer van de Nederlanders maar ze hebben het al boven verwachting gedaan imo

Mollema is ziek, misschien morgens niet eens van start. Zo gaat het van hosanna naar deceptie in heel korte tijd.

Mollema is ziek, misschien morgens niet eens van start. Zo gaat het van hosanna naar deceptie in heel korte tijd.

Ik denk dat er bij niemand deceptie is, hoor. Heel Nederland is blij ze niet meer op die lamlendige koekebakker Gesink hoeven te rekenen. En dat er eindelijk iemand wel bovenin meerijdt. Of hij nou 8e of 14e, of zelfs 22e wordt. Niemand geeft er wat om. Mollema gaat het volgend jaar wat dagen langer volhouden en het jaar daarop nog wat langer. Over drie jaar rijdt Mollema gewoon standaard top3.

Ik denk dat er bij niemand deceptie is, hoor. Heel Nederland is blij ze niet meer op die lamlendige koekebakker Gesink hoeven te rekenen. En dat er eindelijk iemand wel bovenin meerijdt. Of hij nou 8e of 14e, of zelfs 22e wordt. Niemand geeft er wat om. Mollema gaat het volgend jaar wat dagen langer volhouden en het jaar daarop nog wat langer. Over drie jaar rijdt Mollema gewoon standaard top3.

Idd, Mollema is er een voor de toekomst.

"Volgens de ploegleiding is er nooit sprake van geweest dat de grieperige renner zou stoppen."

http://nos.nl/video/531082-gaat-moeilijk-verhaal-worden.html

---------- Post toegevoegd 19 July 2013 om 10:20 ----------

Voor de ploeg wel natuurlijk, doelstellingen halen wordt knap lastig nu.

Gesink is volgens mij toch beter dan Mollema. Was tot twee jaar geleden op Contador en Schleck na de beste klimmer in het peloton. Kan niet dat dat weg is.

Alleen geen winnaarstype, maar dat is Mollema ook niet. Nog meer vertrouwen in Kelderman eigenlijk.

Top drie van over drie jaar is niet te voorspellen, kijk drie jaar terug en naar het huidige podium. Ook niet te voorspellen (buiten Contador).

Reden dat Bauer (Garmin) uitviel:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Onderuit gegaan en met z'n gezicht in het prikkeldraad gevallen.

Deze is ook vet:
BPeWpR1CIAAV5bZ.jpg

Hoorde op de Belg dat Tom Veelers van de 179 renners de 80e tijd had neergezet op de laatste klim van d'Huez. Als je bedenkt dat hij als zowat eerste moet lossen is hij lekker aangeduwd haha.

Gesink is volgens mij toch beter dan Mollema. Was tot twee jaar geleden op Contador en Schleck na de beste klimmer in het peloton. Kan niet dat dat weg is.

Alleen geen winnaarstype, maar dat is Mollema ook niet. Nog meer vertrouwen in Kelderman eigenlijk.

Top drie van over drie jaar is niet te voorspellen, kijk drie jaar terug en naar het huidige podium. Ook niet te voorspellen (buiten Contador).

Gesink is nooit na Schleck en Contador de beste klimmer geweest. Hij kon in 2010 aardig meekomen maar ook in die TDF liet hij steekjes vallen. Daarna heeft hij eigenlijk nooit meer laten zien dat hij hoort bij de betere klimmers in het wielerpeloton.

Mollema lijkt op de langere termijn de betere papieren te hebben als klassementsrenner, heeft een beter eindschot, kan beter steile beklimmingen aan en kan inmiddels redelijk goed tijdrijden. Gesink is te wisselvallig, als klassementsrenner kost dat je de kop. Helaas mist hij ook de kwaliteiten voor de klassiekers. Kan zich misschien beter richten op de kortere etappewedstrijden.

Terug
Naar boven