Fitness Seller

train 8 jaar

ps ik kom wel moeilijk bij...

meer eten

wat ik zou willen is wat ik van smoregns af zou moeten eten tot savonds..voor en na men training...liefst zonder al teveel soorten shakes te moeten drinken

ik eet smorgens +-3boterhammen+ wat plattekaas 0%vet+af en toe eens een ei +0.5 l half volle melk
rond 10uur yohurt+koek+boterham
12uur boterhammen met wat tonijn+groeten

tot zover niet slecht (misschien gewoon meer van alles en wees niet bang voor eieren) maar dan:

14uur koek
16u koek+fruit

dat kan echt niet. Drink er in ieder geval een pak melk bij ofzo. (handje noten ofzo)

training

19u warm eten..kip/rundsvlees groenten

Schroom niet om later op de avond nog wat te nemen (bakje kwark voor het slapen gaan wellicht met nog een handje noten).

Tjooky dan kan je wel een serieus antwoord geven, maar als je 8 jaar traint en nooit ook maar iets over voeding hebt gelezen is dat wel redelijk dom hoor...

OMFG!!!!:roflol:

This must be a joke:eek:

Ik ben op een jaar tijd naturel 15kg zuivere spiermassa bijgekomen. Ik kan de reacties hier begrijpen..

Je hebt wel lef dat je nog durft toegeven dat je al gejuiced hebt met deze stats.

Doe jezelf een lol en zet eerst je voeding op orde. Je "schema" dat je hier post geeft mij de indruk dat je met onze noten wilt spelen:rolleyes:

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeteeeeeeeeeeeeeeeeeeeen, weet zelfs een noob als ik :p

15 kilo naturel zuivere spiermassa in 1 jaar. uhu :)

@ Phenochef

als ik zo eens naar je foto;s kijkt. Waar zit die 15 kg aan spiermassa dan?

Tjooky dan kan je wel een serieus antwoord geven, maar als je 8 jaar traint en nooit ook maar iets over voeding hebt gelezen is dat wel redelijk dom hoor...

Ik ben het met Tjooky eens. En ookal vind jij het dom dat VinceR al die tijd niet weet hoe hij moet eten hoeft er toch niet zo gereageerd te worden op hem ?
Ik vind het zelf ook niet echt slim dat ie heeft gekuurd zonder een goed voedingsschema, maar je weet niet welke bronnen hij de afgelopen jaren heeft gehad. Ik denk niet dat hij zich nu erg welkom zou voelen terwijl DBB een plek moet zijn voor iedereen die informatie wil over trainen en trainings gerelateerde zaken en op deze manier jaag je nieuwelingen en mensen die de sfeer steeds k*tter vinden worden weg. Ga op een normale respectvolle manier met elkaar om!

nou dat gaat lekker, ik denk niet dat de topic starter hier iets aan heeft!

@ Phenochef
als ik zo eens naar je foto;s kijkt. Waar zit die 15 kg aan spiermassa dan?

alsof je gelijk fokking breed bent met 15kg erbij, ja als je anderhalve meter lang bent :rolleyes:

Tja, er zijn blijkbaar veel mensen die wanneer ze beginnen te trainen, onder nul zitten met hun spiermassa. Dus als je vertrekt met -20 kg spiermassa, dan mag je al enkele jaartjes trainen en heel wat spiermassa opbouwen alvorens je iets begint te zien. :D

raar heeel raar 8jaar traine ! je meot normale gezien elke jaar 8kilo bijkome met juiste voeding en suplemetne ::: EN kuren hehe je meot u lichaam wa lere kene ik zie da je nie veel moeilte doet.. ik train 1,5 en ken al bijna in elke oefenign geheim elke oefenig heeft een geheim ..vb als je bicept curl doet met dummbells dan meot je u pink meer naar u shchouder draaien das beter voor u binenste biceps kop ..... kuren is als je ziet da je nie meer groeit ja elke mens heeft een grens dan paas mag je kuren .. zo doen bodybilderds ers gewon fitnese en laaaater begine met kure

Tja, er zijn blijkbaar veel mensen die wanneer ze beginnen te trainen, onder nul zitten met hun spiermassa. Dus als je vertrekt met -20 kg spiermassa, dan mag je al enkele jaartjes trainen en heel wat spiermassa opbouwen alvorens je iets begint te zien. :D

Hoe kun je nu negatieve spiermassa hebben ? Haha . Iedereen heeft spieren al is het maar een miniem klein beetje .
Topic bloedt wat dood gezien de topicstarter goed weet dat hij verkeerd bezig is en iets aan zijn eetgewoonten moet doen .

raar heeel raar 8jaar traine ! je meot normale gezien elke jaar 8kilo bijkome met juiste voeding en suplemetne ::: EN kuren hehe je meot u lichaam wa lere kene ik zie da je nie veel moeilte doet.. ik train 1,5 en ken al bijna in elke oefenign geheim elke oefenig heeft een geheim ..vb als je bicept curl doet met dummbells dan meot je u pink meer naar u shchouder draaien das beter voor u binenste biceps kop ..... kuren is als je ziet da je nie meer groeit ja elke mens heeft een grens dan paas mag je kuren .. zo doen bodybilderds ers gewon fitnese en laaaater begine met kure

Kan iemand dit vertalen ?

Terug
Naar boven