AndroidHealthClinic

train 8 jaar

Maar ik heb wel gelijk, je moet het echt eens lezen terwijl je zo scheel als een otter kijkt... 't wordt meteen al een stuk duidelijker :coffeepc:

Het gaat hem erom dat als je met elkaar in dezelfde taal communiceert , dat het gangbaar is dat je woorden schrijft zoals ze moeten geschreven worden .

Het gaat hem erom dat als je met elkaar in dezelfde taal communiceert , dat het gangbaar is dat je woorden schrijft zoals ze moeten geschreven worden .
Weet ik wel hoor. Ik ben de eerste om daarvoor op de barrière te gaan staan... maar doe er maar eens iets aan, hé.

Infinitieven zonder de -n op het eind, cijfers tussen de letters, leestekens, hoofdletters... 't wordt erger en erger.

Wou even wat humor brengen, 't zal mislukt zijn zeker :P

ach dat is tot daaraan toe, maar zoals jij schrijft is werkelijk belabberd in dat stukje tekst

fail.jpg

verkapt topic, kijk mij focking stoer zijn met me 'bruute' gains terwijl topicstarter er niks van bakt

maar had je in die 8jaar niet al een keer zoiets van, hmm misschien doe ik iets fout?
MEER ETEN !!

raar heeel raar 8jaar traine ! je meot normale gezien elke jaar 8kilo bijkome met juiste voeding en suplemetne ::: EN kuren hehe je meot u lichaam wa lere kene ik zie da je nie veel moeilte doet.. ik train 1,5 en ken al bijna in elke oefenign geheim elke oefenig heeft een geheim ..vb als je bicept curl doet met dummbells dan meot je u pink meer naar u shchouder draaien das beter voor u binenste biceps kop ..... kuren is als je ziet da je nie meer groeit ja elke mens heeft een grens dan paas mag je kuren .. zo doen bodybilderds ers gewon fitnese en laaaater begine met kure

:orly:

• Topic Starter Topic Starter
Pff die man wil serrieus antwoord en jullie doen zo...

kijk niet iedereen leest elke dag hier op DBB en weet precies wat hij allemaal moet eten. Je moet het hem wel nageven dat hij ondanks de slechte gains toch door blijft trainen en verder wil komen!

Mijn advies is hier de voedingssectie uit je hoofd leren en een goed schema voro jezelf op te stellen. Je zult zien dat met jouw instelling, 3 keer per week trainen en een goed voedingsschema je zo 5 kilo of meer erbij pakt dit jaar. En dat zonder kuur!

suc6 (ook met al het lezen)

eindelijk eens 'normale' reactie..

ben volop bezig met men voedingsschema samen te stellen...morgen maak ik men nieuwe start!

Tjooky dan kan je wel een serieus antwoord geven, maar als je 8 jaar traint en nooit ook maar iets over voeding hebt gelezen is dat wel redelijk dom hoor...

hoi adriaan KNUL ...er bestaat ook een verschil tussen fitniss en bodybulding hé...

met commentaar zoals de jouwe ben ik echt niks hoor...

fitness-bodybuilding ipv fitniss-bodybulding :)

OMFG!!!!:roflol:

This must be a joke:eek:

Ik ben op een jaar tijd naturel 15kg zuivere spiermassa bijgekomen. Ik kan de reacties hier begrijpen..

Je hebt wel lef dat je nog durft toegeven dat je al gejuiced hebt met deze stats.

Doe jezelf een lol en zet eerst je voeding op orde. Je "schema" dat je hier post geeft mij de indruk dat je met onze noten wilt spelen:rolleyes:

15kg ....?? zuiver spier..dan ben jij eecn dikbil rund ofzo...zuiver..met anaboolkes zeker...

met uw noten aant spelen..de mijne vooelen nog steeds aan als echte ballen ...misschien de jouwe als kleine noten...

ja sorry kword pissig van al die dwaze reacties

Ik ben het met Tjooky eens. En ookal vind jij het dom dat VinceR al die tijd niet weet hoe hij moet eten hoeft er toch niet zo gereageerd te worden op hem ?
Ik vind het zelf ook niet echt slim dat ie heeft gekuurd zonder een goed voedingsschema, maar je weet niet welke bronnen hij de afgelopen jaren heeft gehad. Ik denk niet dat hij zich nu erg welkom zou voelen terwijl DBB een plek moet zijn voor iedereen die informatie wil over trainen en trainings gerelateerde zaken en op deze manier jaag je nieuwelingen en mensen die de sfeer steeds k*tter vinden worden weg. Ga op een normale respectvolle manier met elkaar om!

thanks!!

Mag ik trouwens vragen warom je al anabolen hebt gebruikt? Is gewoon en serieuze vraag. Wilde je dat het sneller ging omdat je niet genoeg progressie had gemaakt of...?
Omdat ik het altijd nogal vreemd vind dat mensen(die niet aan de top staan, of echt groot zijn) anabolen gaan gebruiken.
Ik hoor het graag

Mag ik trouwens vragen warom je al anabolen hebt gebruikt? Is gewoon en serieuze vraag. Wilde je dat het sneller ging omdat je niet genoeg progressie had gemaakt of...?
Omdat ik het altijd nogal vreemd vind dat mensen(die niet aan de top staan, of echt groot zijn) anabolen gaan gebruiken.
Ik hoor het graag

OMDAT IK MOEILIJK VOORUIT GING;;;3TAL WEKEN NAAR MEN EERSTE INJECTIE KON IK ECHT MEGA GOED TRAINEN, ik kwam goed bij..dus extra motivatie..woog toen 83/84 kg..maar door niet men voedingspatroon op pijl te houden..tsja ...+ een tendinitis aan pols...(door werk!)

Terug
Naar boven