- Waardering
- 699
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
creatine zorgt alleen dat de spieren "opzwellen", en zorgen er niet voor dat je breder wordt, ja via een omweg wel. Stop je er mee dan zakt het weer in!.
- Hou je vinger op 30 cm van je ogen recht omhoog

- Hou je vinger op 30 cm van je ogen recht omhoog
- Breng je vinger langzaam naar de top van je neus
- Blijf je vinger in de gaten houden!
- Doe je vinger nu weg en lees de tekst opnieuw langs je neustop.
Beter?![]()
Maar ik heb wel gelijk, je moet het echt eens lezen terwijl je zo scheel als een otter kijkt... 't wordt meteen al een stuk duidelijker

Maar ik heb wel gelijk, je moet het echt eens lezen terwijl je zo scheel als een otter kijkt... 't wordt meteen al een stuk duidelijker![]()
Weet ik wel hoor. Ik ben de eerste om daarvoor op de barrière te gaan staan... maar doe er maar eens iets aan, hé.Het gaat hem erom dat als je met elkaar in dezelfde taal communiceert , dat het gangbaar is dat je woorden schrijft zoals ze moeten geschreven worden .

raar heeel raar 8jaar traine ! je meot normale gezien elke jaar 8kilo bijkome met juiste voeding en suplemetne ::: EN kuren hehe je meot u lichaam wa lere kene ik zie da je nie veel moeilte doet.. ik train 1,5 en ken al bijna in elke oefenign geheim elke oefenig heeft een geheim ..vb als je bicept curl doet met dummbells dan meot je u pink meer naar u shchouder draaien das beter voor u binenste biceps kop ..... kuren is als je ziet da je nie meer groeit ja elke mens heeft een grens dan paas mag je kuren .. zo doen bodybilderds ers gewon fitnese en laaaater begine met kure

Pff die man wil serrieus antwoord en jullie doen zo...
kijk niet iedereen leest elke dag hier op DBB en weet precies wat hij allemaal moet eten. Je moet het hem wel nageven dat hij ondanks de slechte gains toch door blijft trainen en verder wil komen!
Mijn advies is hier de voedingssectie uit je hoofd leren en een goed schema voro jezelf op te stellen. Je zult zien dat met jouw instelling, 3 keer per week trainen en een goed voedingsschema je zo 5 kilo of meer erbij pakt dit jaar. En dat zonder kuur!
suc6 (ook met al het lezen)
Tjooky dan kan je wel een serieus antwoord geven, maar als je 8 jaar traint en nooit ook maar iets over voeding hebt gelezen is dat wel redelijk dom hoor...
OMFG!!!!
This must be a joke
Ik ben op een jaar tijd naturel 15kg zuivere spiermassa bijgekomen. Ik kan de reacties hier begrijpen..
Je hebt wel lef dat je nog durft toegeven dat je al gejuiced hebt met deze stats.
Doe jezelf een lol en zet eerst je voeding op orde. Je "schema" dat je hier post geeft mij de indruk dat je met onze noten wilt spelen![]()
Ik ben het met Tjooky eens. En ookal vind jij het dom dat VinceR al die tijd niet weet hoe hij moet eten hoeft er toch niet zo gereageerd te worden op hem ?
Ik vind het zelf ook niet echt slim dat ie heeft gekuurd zonder een goed voedingsschema, maar je weet niet welke bronnen hij de afgelopen jaren heeft gehad. Ik denk niet dat hij zich nu erg welkom zou voelen terwijl DBB een plek moet zijn voor iedereen die informatie wil over trainen en trainings gerelateerde zaken en op deze manier jaag je nieuwelingen en mensen die de sfeer steeds k*tter vinden worden weg. Ga op een normale respectvolle manier met elkaar om!
Mag ik trouwens vragen warom je al anabolen hebt gebruikt? Is gewoon en serieuze vraag. Wilde je dat het sneller ging omdat je niet genoeg progressie had gemaakt of...?
Omdat ik het altijd nogal vreemd vind dat mensen(die niet aan de top staan, of echt groot zijn) anabolen gaan gebruiken.
Ik hoor het graag