MuscleMeat

train 8 jaar

OMDAT IK MOEILIJK VOORUIT GING;;;3TAL WEKEN NAAR MEN EERSTE INJECTIE KON IK ECHT MEGA GOED TRAINEN, ik kwam goed bij..dus extra motivatie..woog toen 83/84 kg..maar door niet men voedingspatroon op pijl te houden..tsja ...+ een tendinitis aan pols...(door werk!)

Hoef je niet te gaan schreeuwen hoor. We verstaan je heus wel.

• Topic Starter Topic Starter
Denk dat je op het verkeerde forum zit.

Fitnessforum is ergens anders op het net;)Fitnessforum

ik zit denk ik goed..gelukkig zijn er enkelen die me goede raad kunnen geven..buiten die andere die zich als macho's gedragen..psss zie jullie bezig zeg...dacht dat dit hier toch een beetje hoger niveau was..(verstandelijk hé)

ik zal heus wel vooruit geraken hoor..

ik zit denk ik goed..gelukkig zijn er enkelen die me goede raad kunnen geven..buiten die andere die zich als macho's gedragen..psss zie jullie bezig zeg...dacht dat dit hier toch een beetje hoger niveau was..(verstandelijk hé)

ik zal heus wel vooruit geraken hoor..

Mag na 8 jaar en een kuurtje ook wel:o

goh t is weer gezellig hier zeg :)

jongens jongens :roflol:

Ik begrijp je niet helemaal kerel. Zeg eens wat jij verstaat onder "fitness" en "bodybuilding".

De algemene definitie is toch dat bodybuilding gericht is op massa (dus zware gewichten, goede voeding, eventueel kuren,...) en dat fitness meer rond de algemene conditie van het lichaam draait (steppen, fietsen, roeien,...).

Dus jij hebt gekuurd omdat je geen spiermassa bij kreeg door het steppen, fietsen en roeien? Of ben ik volledig mis? Ik hoop van wel...

@vinceR
"met commentaar zoals de jouwe ben ik echt niks hoor..."

zonder commentaar ben je dan wel wat?
en met fitnEss en bodybuIlding is 1 ding zeker. Je moet je eetschema goed op orde hebben. En ik kan me indenken dat een "man" van 29 daar best zelf aan had kunnen denken alvorens een kuur te nemen.

tja niet iedereen denkt zo ver.

Bij ons zijn dr ook een paar. 2 weken trainen spuiten, trainen en weer stoppen!
Willen/denken door t spuiten snel breed te worden met zo min mogelijk mooite

Weet je begin gewoon opnieuw, start zoals een beginner dat doet dan kom misschien rapper vooruit als je de raad van iedereen hier dan opvolgt:D

En vergeet die 32 koekjes per dag

raar heeel raar 8jaar traine ! je meot normale gezien elke jaar 8kilo bijkome met juiste voeding en suplemetne ::: EN kuren hehe je meot u lichaam wa lere kene ik zie da je nie veel moeilte doet.. ik train 1,5 en ken al bijna in elke oefenign geheim elke oefenig heeft een geheim ..vb als je bicept curl doet met dummbells dan meot je u pink meer naar u shchouder draaien das beter voor u binenste biceps kop ..... kuren is als je ziet da je nie meer groeit ja elke mens heeft een grens dan paas mag je kuren .. zo doen bodybilderds ers gewon fitnese en laaaater begine met kure

het blijft een raar taaltje dat belgisch...

Terug
Naar boven