Fitness Seller

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase)

Peiling Peiling Ik kan naar de train en vreet meet op de volgende dagen/locaties

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
Jammer offcourse..

Hmm, dat is een lastig verhaal. Ergens denk ik dat het niet heel veel uitmaakt of er aanhang meekomt. Zolang het maar geen groepen van 10 zijn. (iets met hoe meer zielen, hoe meer vreugd..)

Wie weet kunnen we de aanhang motiveren om ook lid te worden van DBB. ;)

Heb die 2 die meegaan al lid gemaakt enzo

• Topic Starter Topic Starter
Marv:
Ik dacht dat deze meet voor alleen dbb leden was? Vind het vreemd wanneer iedereen mensen gaat meenemen die er niks mee te maken hebben

mijn aanhang is ook lid van dbb:)
is alleen niet erg actief qua posten, meer lezen[/QUOTE]Laat maar even weten of jij/jullie interesse hebben om naar eindhoven/best te komen..

mijn aanhang is ook lid van dbb:)
is alleen niet erg actief qua posten, meer lezen

Wie zijn dat dan? :)[/QUOTE]

is 1 iemand, mijn vriend:)
Danny87 gebruikt hij geloof ik

Maar waarsschijnlijk kunnen we niet eens, want ik moet werken tot half 1 in de middag en hij heeft nachtdienst..
hoe laat begint het trainen/eten, heb ik niet kunnen vinden..

Wie zijn dat dan? :)

is 1 iemand, mijn vriend:)
Danny87 gebruikt hij geloof ik

Maar waarsschijnlijk kunnen we niet eens, want ik moet werken tot half 1 in de middag en hij heeft nachtdienst..
hoe laat begint het trainen/eten, heb ik niet kunnen vinden..
Staat allemaal in de eerste post.

Trainen is vanaf 15:00 tot 17:00. Daarna eten (waarschijnlijk rond 18:00)

neee niet de 15e dan is kaartverkoop tomorrowland :'(

Gaat een flinke meet worden zie ik in beginpost! Vanaf wanneer is de lijst definitief/ tot wanneer is inschrijving mogelijk?

neee niet de 15e dan is kaartverkoop tomorrowland :'(
Daar kom je toch niet doorheen ;)
Gaat een flinke meet worden zie ik in beginpost! Vanaf wanneer is de lijst definitief/ tot wanneer is inschrijving mogelijk?
Heb ik nog niet echt over nagedacht. Zal eens contact opnemen met het wok restaurant om te vragen hoe lang ik van te voren moet reserveren voor een dergelijk aantal mensen (tussen 20-40)

• Like
Waarderingen: YOGI
Fuark tomorrowland idd. Nu begin ik toch even te twijfelen of ik mee kan want tomorrowland is me eigenlijk belangrijker als ik eerlijk ben

het lijkt me hartstikke leuk om te komen maar ik ken echt helemaal niemand eigenlijk, is dat een probleem?

Fuark tomorrowland idd. Nu begin ik toch even te twijfelen of ik mee kan want tomorrowland is me eigenlijk belangrijker als ik eerlijk ben

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh wat is dit dan!!! Eerst kapot ragen zodat de meet niet verzet wordt naar Utrecht en dan niet gaan!!! :cool:

Pleister is een baas :roflol:

:roflol: Dis gun b good

Als ik kom, alleen trainen trouwens

Terug
Naar boven