- Waardering
- 8.812
Leuk!!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jep die zijn er altijdBen benieuwd hoeveel lafaards weer gaan afvallen vlak voor de meet
Ben benieuwd hoeveel lafaards weer gaan afvallen vlak voor de meet
Is goed! Zet het erbij
Jammer, maar de EO jongerendag is ook leuk..

Top..ik zet je erbij
Zet ik erbij..
OP is weer aangepast. Mocht je er toch niet bij zijn of er nog bij willen geef het even door via PM of in dit topc.Hallo mede-dbb'ers,
Ik ben niet de reguliere meeting organisator hier, maar er is mij in mijn log gevraagd een meeting te organiseren.
De meet gehouden in omgeving Eindhoven/Best met als gym Powerbase (http://www.powerbase-fitness.nl/ http://www.facebook.com/Powerbasefitness)
In principe is de training vanaf 15:00-17:00 en gaan we daarna wokken. De prijs is 5euro per persoon (zie ook onderstaand)
Als ik meer weet over het definitieve aantal deelnemers zal ik een reservering plaatsen bij:
[Link niet meer beschikbaar]
Tot nu toe lijkt dit de deelnemerslijst (geef even aan of je definitief wel of niet kunt):
1) diaephi
2) djryan87
3) justbart (Tussen Arnhem en Nijmegen)
4) m0o0tje
5) McMetronome (Utrecht)
6) Pleister (Heerlen)
7) Skatermarvin (Oudewater)
8) Wvdlinden
9) Strongman1988 (Gym-owner)
10) MesutY
11) IMBAatwork (Beesd)
12-13) Marieke1988 + aanhang
14) Paardelul (Beesd)
15) Lm7790 (Eindhoven)
16) Dennisopjebeeld (Eindhoven)
17) ThePretender
18/19/20) lloydatoni (+2 aanhang/Rotterdam)
21) xMichelle (waarschijnlijk alleen eten)
22) FortiusFitness
23) Bob K (Nijmegen)
24) BillyBalzak
25) Melonz
26) Magnetron (Didam)
27) Baleven
28) mikeo26
29) Bosshogg (Vlissingen)
30) kimmona
31) MikieB
32) lola7815 (Waarschijnlijk alleen trainen)
33) willem9
34) MoMass (Waarschijnlijk alleen trainen)
35) matthieu (Waarschijnlijk alleen trainen)
36) arnodsi
37) RFFNCK (Waarschijnlijk alleen trainen)
38) jurre owns

Er vallen er vast nog 10 af40 man, jezus. Ik word in m'n eigen gym al pissig als er 2 mensen me voor de voeten lopen.
Ik herken wel wat je zegt, maar denk ook dat je de training eventueel als extra training moet zien deze week..

same
Zet je erbij
ik ga ws bij lm eten, zet dat er maar bij
Waarom niet bij de wok?

gratis eten jonguh
ewa pak jij niet intercity van zwolle naar Roosendaal? en dan in den bosch overstappen? of ga je via utrechtIk ben eigenlijk ook van plan te komen! Alleen even kijken of er meer animo vanuit het Noorden is..
Vier uren heen en terug in m'n eentje treinen is wat saai![]()
Super! Itsmewa wilde ook gaan geloof ik..Ik ben eigenlijk ook van plan te komen! Alleen even kijken of er meer animo vanuit het Noorden is..
Vier uren heen en terug in m'n eentje treinen is wat saai![]()
Zal ik je erbij zetten of moeten we nog even geduld hebben 
ewa pak jij niet intercity van zwolle naar Roosendaal? en dan in den bosch overstappen? of ga je via utrecht
ewa
gratis eten jonguh
jk
zit te dollen
lm is too hot for me