- Waardering
- 235
- Lengte
- 1m80
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier en heb een paar vragen over armspiertraining, ik wil niet echt serieus gaan bodybuilden maar wel wat 'betere' armspieren krijgen.
Ik ben pas 13 jaar oud (ik hoor jullie denken: 'Ga toch buiten spelen' of iets dergelijks
) en heb nog nooit eerder aan training gedaan, ik beschik ook niet over 'voorwerpen' om mee te trainen. Verder ken ik ook al die trainingstermen niet, echter heb ik dus wel vragen, hier komen ze:
1. Hoe kun je het beste zonder 'trainingsmiddelen' (bijv. opdrukken) je armspieren trainen op mijn leeftijd?
2. Hoe vaak moet ik dat doen? (per dag? hoeveel oefeningen?)
3. Hoe lang duurt het voordat je iets merkt? (Ik heb alle tijd van de wereld hoor alleen ik ben gewoon nieuwsgierig
)
Alvast bedankt!
Lars.
Ik ben nieuw hier en heb een paar vragen over armspiertraining, ik wil niet echt serieus gaan bodybuilden maar wel wat 'betere' armspieren krijgen.
Ik ben pas 13 jaar oud (ik hoor jullie denken: 'Ga toch buiten spelen' of iets dergelijks
) en heb nog nooit eerder aan training gedaan, ik beschik ook niet over 'voorwerpen' om mee te trainen. Verder ken ik ook al die trainingstermen niet, echter heb ik dus wel vragen, hier komen ze:1. Hoe kun je het beste zonder 'trainingsmiddelen' (bijv. opdrukken) je armspieren trainen op mijn leeftijd?
2. Hoe vaak moet ik dat doen? (per dag? hoeveel oefeningen?)
3. Hoe lang duurt het voordat je iets merkt? (Ik heb alle tijd van de wereld hoor alleen ik ben gewoon nieuwsgierig
)Alvast bedankt!
Lars.