XXL Nutrition

Trainen armspieren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor wie maken ze die dingen van 2 kg dan? (Ik denk dat mijn moeder trouwens gaat zeuren over dat die andere dumbbells veel te zwaar zijn).

Luister bink,verstelbare dumbbells zoals de naam zegt zijn verstelbaar.
Je begint met de lichtste schijven en groeit vanzelf naar zwaardere.

Dus bv je begint met 2x 0,5 kg elke kant en gaat naar 1kg elke kant.

Voor wie maken ze die dingen van 2 kg dan? (Ik denk dat mijn moeder trouwens gaat zeuren over dat die andere dumbbells veel te zwaar zijn).

de 2 kg maken ze voor mensen die ze tijdens dansen (ofzo) gebruiken ;) of schouder oefeningen ;) maar gewoon dumbbells die je kunt verstellen tot 15 kg ofzo :) en je verkloot je armen niet want jij bepaald hoeveel gewicht je erop doet, gewoon stiekem kopen :D

hoe komt dat wesking altijd reageert op topics die over biceps gaan

:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Sorry, ik zal voortaan ff beter mijn grijze massa gebruiken voor ik antwoord. Bedankt voor alle tips:thumbs: in ieder geval, ik ga even rustig aan kijken wat ik allemaal ga doen. Train je met opdrukken trouwens ook je triceps? (laatste vraagje, denk ik :P)

met opdrukken train je je triceps!

Alles waarbij je je armen strekt gebruik je je triceps...alles waarmee je ze buigt je biceps.

Als je daar gewicht aan toevoegt dan train je al.

Maar bij het 'met je neus naar de grond gaan' buig je toch je armen weer en train je dus ook je biceps?

Maar bij het 'met je neus naar de grond gaan' buig je toch je armen weer en train je dus ook je biceps?

Oh boy. Nee, want er staat spanning op de triceps en de zwaartekracht trekt je naar beneden. Er is alleen ontspanning van de triceps en de zwaartekracht nodig om je weer naar beneden te krijgen. Opletten bij natuurkunde.

Daar ben ik nog niet geweest met natuurkunde ;)
Nouja, ik ga aan de slag, ik weet genoeg, bedankt allemaal nogmaals!

Oh boy. Nee, want er staat spanning op de triceps en de zwaartekracht trekt je naar beneden. Er is alleen ontspanning van de triceps en de zwaartekracht nodig om je weer naar beneden te krijgen. Opletten bij natuurkunde.

Wacht maar tot 3XL dit hoort. Bij zowel borst als rug pak je zowel biceps als triceps.

wat een onzin topic dit...genoeg topics geopend voor exercises 101

yo

elizza dit klinkt vast stom maar ik ben 11 en werk al aan mijn lichaam:p elke dag wat push ups pull ups sit ups ik doe veel aan fietsen ik doe aan hardlopen en in vrije tijd nog wat aan boksen veel mensen zeggen dat dit allemaal niet goed voor me is. is dat ook echt zo??????

small opdrukken, small optrekken, optrekken met omgekeerd grip, handstand push ups, bodyweight tricep extensions, bankdippen, tricepdips ...

verder kun je met 2 (of zelfs 1) dumbbells van alles.

maar: GA ALSJEBLIEFT NIET ALLEEN JE ARMEN TRAINEN
volgens mij is dat echt de meest voorkomende fout die er bestaat:P

elizza dit klinkt vast stom maar ik ben 11 en werk al aan mijn lichaam:p elke dag wat push ups pull ups sit ups ik doe veel aan fietsen ik doe aan hardlopen en in vrije tijd nog wat aan boksen veel mensen zeggen dat dit allemaal niet goed voor me is. is dat ook echt zo??????

je moet niet teveel krachttraining doen als je nog in de groei bent maar conditie is opzich niet slecht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven