XXL Nutrition

Trainen armspieren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Anders ga je nooit kunnen beginne.:P

stel dat hij geen geld heeft voor een paar dumbbells en hij wilt er toch aan werken laat hem dan idd toch wat pompen handen bijeen, handen breed, benen op een verhoogje, sit up's, wat lopen, leren eten en veel lezen. Als ie het leuk vind vraagt ie toch een paar dumbbells voor zijn verjaardag (kerstmis is al afgelopen). gewoon doen alles is beter dan een hele dag tv kijken of de playstation:p

stel dat hij geen geld heeft voor een paar dumbbells en hij wilt er toch aan werken laat hem dan idd toch wat pompen handen bijeen, handen breed, benen op een verhoogje, sit up's, wat lopen, leren eten en veel lezen. Als ie het leuk vind vraagt ie toch een paar dumbbells voor zijn verjaardag (kerstmis is al afgelopen). gewoon doen alles is beter dan een hele dag tv kijken of de playstation:p

gewoon opdrukken met een paar gevulde 1,5 liter vlessen op je rug (rugtas) gewoon setjes van 15 ofzo!!

• Topic Starter Topic Starter
Dumbbells kan ik wel betalen hoor :p
Alleen wat mag je maximaal doen, ik noem een voorbeeld: opdrukken.
Hoe vaak mag je je opdrukken op deze leeftijd per dag om (later) er geen last van te krijgen?

Dumbbells kan ik wel betalen hoor :p
Alleen wat mag je maximaal doen, ik noem een voorbeeld: opdrukken.
Hoe vaak mag je je opdrukken op deze leeftijd per dag om (later) er geen last van te krijgen?
opdrukkn kan je doen zo vaak als je wil/kan zal aleen maar goed voor je zijn(net zoals optrekken)

opdrukkn kan je doen zo vaak als je wil/kan zal aleen maar goed voor je zijn(net zoals optrekken)
volgens mij vraagt ie dat naar aanleiding van
ok...ik snap dat je mischien liever thuis wat dingentjes doet...toch zou ik je graag willen advizeren naar iets van 'n healthcenter te gaan...
als je thuis namelijk iets fout doet of teveel is er niemand die daar iets van zegt...
en als je veel opdrukt en armen traind heb je grote kans op 'n schouder blesure op latere
leeftijd!!!
ik spreek uit ervaring!
het is heel belangrijk dat je lichaam mooi symerish groeit...en dat doet het alleen als je alles traind!
succes!

;)

Ja daarom vroeg ik het ook ;)
Dus er zit geen 'limiet' aan (opdrukken) (en hoevaak raden jullie het mij aan per dag als ik alleen maar opdrukken zou doen)?

^jawel :p

af en toe opdrukken is prima, laat die jonge toch groeien, je bent nog hartstikke jong. hoeveel weeg je en hoe lang ben je?

49 kilo ongeveer en rond de 1.60, maar met opdrukken, hoevaak moet je dat per dag doen om een beetje resultaat te zien? (Ik heb geduld)
Toevallig is er een health center in de bouw hier vlakbij dus misschien kan ik daar heen =)

Laatst bewerkt:
Sorry voor de bump, maar ik wil wat dumbbells gaan halen, waar moet ik mee beginnen? 1, 2 of 3KG?

:haha: verstelbare dummbels tot 15 kg!! :haha: 3 kg :haha:

iedereen van 60 kg kan zichzelf optrekken

Als ik 60 kg was deed ik nu 20+ herhalingen met deadhangen zo breed mogelijk.
Nu lukt mij maar max 7x

Laatst bewerkt door een moderator:
:haha: verstelbare dummbels tot 15 kg!! :haha: 3 kg :haha:
Oh daar hebben we de beste bodybuilder van het forum weer, vergeet je niet dat ik weinig tot niks van bodybuilden afweet ?:rolleyes:
Mag ik misschien nog denken dat ik m'n armen (lees: armpjes) verkloot? (ik heb nog nooit getraind)

gewoon beginnen met opdrukken 3x12 ene dag,probeer je op te trekken per 3 setjes.
Stel jezelf reeele doelen en als je sterker wordt kun je inderdaad verstelbare dumbbells kopen,dacht dat die dingen voor een euro of 25 te koop zijn bij perry?

Voor wie maken ze die dingen van 2 kg dan? (Ik denk dat mijn moeder trouwens gaat zeuren over dat die andere dumbbells veel te zwaar zijn).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven