UpToTheTop
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

stel dat hij geen geld heeft voor een paar dumbbells en hij wilt er toch aan werken laat hem dan idd toch wat pompen handen bijeen, handen breed, benen op een verhoogje, sit up's, wat lopen, leren eten en veel lezen. Als ie het leuk vind vraagt ie toch een paar dumbbells voor zijn verjaardag (kerstmis is al afgelopen). gewoon doen alles is beter dan een hele dag tv kijken of de playstation![]()
opdrukkn kan je doen zo vaak als je wil/kan zal aleen maar goed voor je zijn(net zoals optrekken)Dumbbells kan ik wel betalen hoor
Alleen wat mag je maximaal doen, ik noem een voorbeeld: opdrukken.
Hoe vaak mag je je opdrukken op deze leeftijd per dag om (later) er geen last van te krijgen?
volgens mij vraagt ie dat naar aanleiding vanopdrukkn kan je doen zo vaak als je wil/kan zal aleen maar goed voor je zijn(net zoals optrekken)
ok...ik snap dat je mischien liever thuis wat dingentjes doet...toch zou ik je graag willen advizeren naar iets van 'n healthcenter te gaan...
als je thuis namelijk iets fout doet of teveel is er niemand die daar iets van zegt...
en als je veel opdrukt en armen traind heb je grote kans op 'n schouder blesure op latere
leeftijd!!!
ik spreek uit ervaring!
het is heel belangrijk dat je lichaam mooi symerish groeit...en dat doet het alleen als je alles traind!
succes!

volgens mij vraagt ie dat naar aanleiding van
Citaat:
Hoe vaak mag je je opdrukken op deze leeftijd per dag om (later) er geen last van te krijgen?
volgens mij nietopdrukkn kan je doen zo vaak als je wil/kan zal aleen maar goed voor je zijn(net zoals optrekken)

zie ik ook in mn sportschool 
wat een bs
goed optrekken vaak niet, armengestrekt en dan optrekken.zie ik ook in mn sportschool
![]()
Oh daar hebben we de beste bodybuilder van het forum weer, vergeet je niet dat ik weinig tot niks van bodybuilden afweet ?