MuscleMeat

Trainen in Vlissingen

gaultier

Dutch Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Waardering
38
Lengte
1m86
Massa
100kg
De komende maanden tot juli ga ik stage lopen in Vlissingen, en aangezien dat retever is ga ik daar even wonen.

Nu wil ik dan wel mijn schema blijven volgen, dus zoek ik een sportschool waar ik o.a. kan squatten en deadliften.

Ik heb in de buurt van mijn tijdelijke woning sportpunt vlissingen gevonden, en fitnesscenter sportlife.

Wat zijn de prijzen? inschrijfgeld e.d?

Kunnen jullie mij tips/advies/ervaringen geven?

Prijzen weet ik niet uit mijn hoofd, zal rond de 30-35 per maand zijn denk ik.

Sportpunt Vlissingen heeft meer apparatuur en meer gewicht, kun je prima squatten/deadliften etc. Vrij "hardcore" sfeer, alhoewel het vooral borst-biceps figuren zijn. Trainen wel wat strongmen en aanstormende powerlifters ook.
Bij Sportlife kun je ook wel squatten, deadliften etc, maar hier is alles iets meer op de huisvrouwtjes gericht. Trainen wel een paar serieuze jongens overigens.

Dan heb je ook wel alle noemenswaardige sportscholen in Vlissingen gehad.

Ik train zelf bij Sportlife. Vind het zelf een goede sportschool, er is 1 powerrack maar dat wordt buiten mijzelf nooit door iemand gebruikt.
De dumbbells gaan tot 38kg. Voor de rest staan er nog allerlei apparaten voor hammer strength en er is volop gewicht aanwezig.

• Topic Starter Topic Starter
ik ben lid geworden bij sportlife, mooie gym het was er erg rustig en kon al mijn oefeningen doen.bedankt voor de tips

Terug
Naar boven