AndroidHealthClinic

Trainen jullie de spieren waar je prop of winny injects in spuiten?

Synthesis

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Stel dat dinsdag jou benendag is, en je hebt de voorbije dagen wel eens moeten roteren en in quads/glutes moeten spuiten. Met lange esthers is dit doorgaans geen probleem, maar als je spier stijf staat en super pijnlijk is? Zo pijnlijk dat je er bijna koorts van krijgt?
Toch doorbijten en die spier trainen of beter niet?

Trouwens ik vraag mij af of die pijn altijd zo met propionates is? Al 2 merken geprobeerd en beide telkens zeer pijnlijk dat ik echt lig te manken dat je er niet naast kan kijken...

Stel dat dinsdag jou benendag is, en je hebt de voorbije dagen wel eens moeten roteren en in quads/glutes moeten spuiten. Met lange esthers is dit doorgaans geen probleem, maar als je spier stijf staat en super pijnlijk is? Zo pijnlijk dat je er bijna koorts van krijgt?
Toch doorbijten en die spier trainen of beter niet?

Trouwens ik vraag mij af of die pijn altijd zo met propionates is? Al 2 merken geprobeerd en beide telkens zeer pijnlijk dat ik echt lig te manken dat je er niet naast kan kijken...

Een dagje of 2 rust kan nooit geen kwaad,ik heb ng nooit last gehad met

prop,wel alléén met winny(op waterbasis) niet normaal man!

• Topic Starter Topic Starter
Ook niet een klein beetje pijn met Prop?
Ja deze doen me inderdaad denken aan de Winny injects die ik een tijd geleden heb gezet. Nog een kleine 2 weken kunnen volhouden, tot ik niet meer uit bed geraakte en

Geen problemen mee gehad. De eerste paar prop injecties deden flink zeer, maar nu voel ik het verschil met een enantate shot niet meer. Ik probeer wel injecties in de quads een dag vóór m'n squats te vermijden. Soms is er toch stijfheid of meer pijn, en met stijve quads is het moeilijk squaten. Glutes gaat altijd wel.

• Topic Starter Topic Starter
@cptwap: dus jij lost het op met enkel in de glutes te zetten dan?
Rare is hier dat ik eerder al Test Prop (ander merk) had gezet, deden ook wel wat pijn maar was 'doenbaar'.
Hoe komt dat je het verschil niet meer voelt? Prik je dan in exact dezelfde plekken? (stel na 3-5 dagen of zo?)

Ik injecteer propionate shots altijd om de dag, en wissel dan tussen beide quads en glutes. Benen train ik twee keer per week, dus de keren dat ik de dag ervoor moet injecteren dan zorg ik dat het in m'n glute is. Works like a charm. Je laatste vragen heb ik geen antwoord op.

Terug
Naar boven