AndroidHealthClinic

Trainen op vakantie - waterdumbbels

freezinggel

Novice
Waardering
0
Hallo,

ik ga binnenkort 11 dagen op vakantie en heb dan een probleem met het trainen. Ik kan er zwemmen, sporten, kanoen, etc.. maar ze hebben geen gym.

Mijn plan is dus om die week veel te cardio'en en het liefst toch ook licht droog te trainen om toch optimaal van de vakantie te genieten.

Ik ga alleen natuurlijk niet een stel dumbbells in me tas het vliegtuig insjouwen.

Bestaan er "waterdumbbells"? Een omhulsel dat lijkt op een dumbbell dat je kan vullen met water om te trainen voor op vakantie. Zoja, waar te krijgen?

Groeten

Neem gewoon 11 dagen rust man..
is goed voor je.

en anders volgens mij bestaan/stonden die wel.

Ja, ze bestaan wel, maar kun je je voorstellen hoe lomp een waterdumbbell van 25 kg zou zijn? :D

Pushups, situps, crunches, dips, bodyweight squats, lunges en ga zo maar door.

o help 11 dagen geen gym in de buurt

daar gaat je zuur verdiende spiermassa haha

lol, ben ook nog zo geweest...
idd, 11 dagen lijkt lang, maar tenzij je serieus kuurt, zal je massa niet zo snel verdwijnen...

volg foreigner z'n goeie raad op!

Ga gewoon met de lichtgewicht dames daar benchpressen ;)

dippen tussen de bedden, opdrukken, optrekken aan een palmboom

Neem gewoon je rust, geniet lekker van je vakantie. Die 11 dagen niet trainen merk je niet eens aan je fysiek. En als er genoeg vrouwelijk schoon is op vakantie maak je daar toch je cardio van?

Als ik op vakantie ben druk ik wat op en doe wat dips en wat bodyweight squats op m'n hotel kamer om een beetje een pomp te voelen, voor de rest je lichaam lekker rust gunnen en relaxen op vakantie!

Ja, en vul anders gewoon een boodschappentas met wat zware dingen (boeken of zo). Kun je ook prima mee curlen en als leg extension gebruiken, hoor.

zolang je maar goed blijft eten is er niks aan de hand.
gewoon rust nemen, anders, als je echt niet anders kan, volg dan BV078 zn tip op. gewoon alles doen maar dan met Bodyweight ;)

Plastic zak vullen met water werkt wel aardig.

Denk je in de vakantie iets aan die brutal 60 kilo frame te kunnen doen dan?

o help 11 dagen geen gym in de buurt

daar gaat je zuur verdiende spiermassa haha

+1
Oohnoos al het werk voor niets!
Ga binnenkort ook lekker op vakantie, lekker slapen, zonnen, beetje zwemmen en vreten. Zou wel gek zijn als ik daar zou gaan trainen. :D

Laat hem nou lekker trainen op vakantie als hij dat wil.. waarom moet er altijd zo gehaat worden als mensen zo genieten van trianen dat ze het ook op hun vakantie willen doen?

Weet je zeker dat er nergens een gym is.

Tegenwoordig is in bijna elke stad , ook in het buitenland wel minimaal 1 gym.

Waar ga je naar toe ?

haha, het moet niet gekker worden... waterdumbbells :roflol: Enig idee hoe groot een anderhalve literfles is?? Suc6 met je zoektocht naar 50liter dumbbells.

Terug
Naar boven