Fitness Seller

Training Log

Bezoekers in dit topic

mijn nieuwe motto is 'form over weight', maar ik denk dat er zeker en vast nieuwe PRs aankomen. Ik gok op eerst de MP, die slet van 62.5 moet er zeker aan. BE ga ik nog even het schema verder volgen, triceps wat sterker maken, en misschien volgende cyclus eens nieuwe PR proberen zetten, we'll see.
 
Vrijdag 4 mei

Deadlift
5x110
5x125
6x141 - 6de was al meer stiffed, dus gestopt. Ga meer op form werken.

2x5x100

FrontSQ
5x70
5x80
5x90

Squat
2x100
2x2x120
5x120
 
goeie squats, je moet gewoon hard gaan op die DL, focus je gewoon voor ELKE rep op form, en niet terug deloaden oid om je form te verbeteren :-)
 
goeie squats, je moet gewoon hard gaan op die dl, focus je gewoon voor elke rep op form, en niet terug deloaden oid om je form te verbeteren :-)

+1
 
Nette training man!
Goed dat je op je form let, is wel belangrijk, zeker bij deadlifts. En ik zou inderdaad ook niet deloaden. Gewoon iedere training er goed op letten. Komt wel goed man! Die 190 deadlift trek je zo terug met goede form!
 
goeie squats, je moet gewoon hard gaan op die DL, focus je gewoon voor ELKE rep op form, en niet terug deloaden oid om je form te verbeteren :-)


Whos talkin about deload? Ik doe men reps tot ze niet meer volledig DL zijn, ik verlaag m'n gewicht niet hé :) maar als de form niet meer 100% is door vermoeidheid, stop ik gewoon om geen vieze grinders (lees rugproblemen) te hebben.

Nette training man!
Goed dat je op je form let, is wel belangrijk, zeker bij deadlifts. En ik zou inderdaad ook niet deloaden. Gewoon iedere training er goed op letten. Komt wel goed man! Die 190 deadlift trek je zo terug met goede form!

zeker, ik voelde gisteren dat men form/focus op 100% zat, als dit zo blijft zie ik toch binnen 3 weken de 190 of 190+ :cool:
 
Maandag 7 mei

MP
5x40
5x45
9x50 zeer tevreden, vorige keer 8x48.5 + vuile 9, nu enkel 9de grinder

3x8x40

Dips vs Pull ups
7x6xbw
5xbw
vs
7x4xbw
3xbw


triceps p0mp
 
meer dan 8 herhalingen, dan heb je dat gewicht toch wel geowned :) op naar de 52.5?
 
volgende week woensdag 53.5, we'll see :) Maxweek met 56.
 
Die mp komt dan uiteindelijk toch nog goed! Zolang je maar geduld hebt:)
 
Not bad for an old macedonier!
 
Woensdag 9 mei

Squat
3x110
3x125
2x137,5
tijd om de SQ wat terug te schroeven, groove is wat verdwenen en gewicht wordt alleen zwaarder :) volgende cyclus opnieuw berekenen.

FrontSQ
3x5x80

Back extensions
Box Stepups
Abs

had SQ nooit op 160 mogen berekenen, was mijn topset op hoogtepunt Texas Method, gewoon even op 140-145 berekenen en terug opbouwen.
Terug deftige sets maken :cool:
 
jij bent toch maar een rare jongen hoor, your selling yourself short ma man!! Jij kan deze gewichten gemakkelijk aan, maar je gelooft het precies zelf niet, jij hebt al 6x140 gesquat!! ;)
 
like I said, was ten tijde van Texas M, deed ik maandag 5x5 reps, woensdag 3x3 reps en dan vrijdag 1-3RM... nu ligt de focus niet meer op Squat bij Wendler hé, dus het volume ligt vele lager... ik ben die hoge gewichten niet meer gewoon nu :) vorige cyclus zat ik al aan m'n max te trainen met SQ, nu geraak ik er niet meer aan. Ben er zeker van dat ik er sterker zal uitkomen dan nu liggen te kloten met te hoog gewicht.
 
Soms is het inderdaad beter om eens te deloaden dan te blijven sukkelen.
Komt wel goed
 
Komt wel goed. Ik had voorspeld dat je squat even ging droppen - OM DAARNA TERUG TE STIJGEN OFCOURSE. Texas method is echt een squatgericht schema, en van 3x per week squatten wordt je squat gewoon sterker en de groove gewoon beter. Als je 0.75x per week squat gaat die groove snel weg, maar je deadlift en andere oefeningen gaan goed dus niet te druk in maken. Rustig deloadje, hip mobility werken en terug mooie reps maken.

EDIT: als je 3x per week squat bijft die hip mobility vanzelf, als je minder frequent squat niet, denk eraan, niet alleen voor optimaal gebruik van je spieren, ook voor lower back health
 
Laatst bewerkt:
Vrijdag 11 mei

Bench
3x62.5
3x72.5
5x81

Dumb bench press

Pull ups
10x3xbw
2x5xbw hammergrip
-- bij set 3 nek verkeerd opgespannen ofso, ineens vieze pijnscheut in bovenrug/nek

Biceps pumpz

godverdekke, gene fan van op de middag trainen, maar had 's avond iets aan de hand. Suckt wel van de nek, nu nog altijd pijnlijk...
 
  • Like
Waarderingen: koef
Laat je nek masseren, zal wel snel over gaan!;)
 
Back
Naar boven